پیامک آموت

پیامک سفید چیست؟

آیا تا به حال نام پیامک خدماتی را شنیده‌اید؟ این نوع پیام همان پیامک سفید است که تنها برای اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. صاحبان کسب و کار می‌توانند به کمک ارسال پیامک سفید، اطلاعات لازم در خصوص موضوعی خاص را با مشتریان و مخاطبان خود درمیان بگذارند.

توجه داشته باشید که شما به کمک سامانه پیامک سفید، اجازه تبلیغات در حوزه محصولات و خدمات خود را ندارید. در صورتی که مسئولین مربوط متوجه استفاده تبلیغاتی شما از پیام سفید شوند به صورت قانونی با شما برخورد خواهد شد. در واقع کاربران تنها برای اطلاع‌رسانی یا ارسال پیام‌هایی خاص می‌توانند از این سامانه استفاده کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید برای ارسال پیام‌هایی با مضامین زیر از پنل پیامک سفید استفاده کنید:

      • ارسال کد رهگیری بسته‌های پستی

      • پیامک کد فعال‌سازی

      • پیام تبریک تولد

      • پیام اپراتورهایی مانند همراه اول و ایرانسل جهت پرداخت قبض خط تلفن همراه

      • پیامک باقی مانده حساب بانکی پس از برداشت یا واریز و…

    پیامک سفید برای افرادی ارسال می‌شود که جزء مخاطبان فرستنده بوده و مخاطبان نیز منتظر دریافت پیامک از طرف آن‌ها هستند. به عنوان مثال پیامک‌های بانکی نمونه بارزی از این مدل پیام‌ها هستند.

    مطلب پیشنهادی: OTP چیست؟

    پیامک سفید چه مزیتی دارد؟

    مهمترین مزیت ارسال این نوع پیام، دور زدن لیست سیاه مخاطبان است. بسیاری از افراد شماره‌های تبلیغاتی را به منظور عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، بلاک یا مسدود کرده‌اند. پیامک سفید بدون وجود هیچ محدودیتی می‌تواند به تمام مخاطبان مورد نظر خود حتی با وجود بلاک شدن خطوط تبلیغاتی، پیام اطلاع‌رسانی ارسال کند. از دیگر مزایای این سامانه می‌توانیم به سرعت بالای ارسال پیامک اشاره کنیم. البته توجه داشته باشید که شما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید به کمک این پنل پیام‌های انبوه به مخاطبان خود ارسال کنید. همچنین ارسال پیام‌های تبلیغاتی نیز توسط این سامانه کاملا ممنوع است. قابلیت ارسال پیام بدون نیاز به روزنامه رسمی یا کد اقتصادی از دیگر مزایای پیامک سفید محسوب می‌شود.

    پیامک سفید مناسب چه افرادی است؟

    تمامی کسب و کارها به منظور اطلاع‌رسانی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند. در ادامه به لیست افرادی که مناسب استفاده از این سامانه هستند، اشاره کوتاهی خواهیم داشت:

        • انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ

        • فروشگاه‌های زنجیره‌ای

        • مجموعه‌های فرهنگی و هنری

        • باشگاه‌های ورزشی

        • مجموعه‌های تفریحی و گردشگری

        • صنف پزشکان

        • کلینیک‌های زیبایی

        • مدارس و دانشگاه‌ها و…

      نحوه کار پیامک سفید چگونه است؟

      پیش از هر چیز شما باید در سامانه پیامک آموت عضو شده و پیامک اطلاع‌رسانی خود را از طریق خط خدماتی عمومی ارسال کنید. از این طریق شما نیازی به ارائه جواز کسب برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی ندارید.

      نکته دیگر در ارتباط با پیامک‌های اطلاع‌رسانی، امکان لغو مجوز یا عضویت توسط مخاطب است. به این صورت که ابتدا شما از مخاطب برای ارسال پیام اجازه گرفته و در صورت تایید می‌توانید پیام‌های خود را ارسال کنید. بدین ترتیب اگر مخاطب لغو مجوز یا عضویت را انتخاب کند، دیگر امکان ارسال پیام برای شما وجود نخواهد داشت. مخاطبین در هر زمان و شرایطی می‌توانند به دلخواه حق عضویت خود را باطل کرده و دیگر پیامی از طرف شما دریافت نکنند.

      مطلب پیشنهادی: کوتاه کننده لینک پیامک

      طریقه استفاده از پنل پیامک سفید چگونه است؟

      برای استفاده از پیام سفید، حتما باید سامانه پیامکی داشته باشید و شماره مخاطبان به صورت دقیق به لیست یا دفترچه تلفن پنل اضافه شوند. پس از وارد کردن شماره تماس تمامی مخاطبین مورد نظر، شما باید گزینه پیام سفید را انتخاب کرده و مجوز ارسال پیام را دریافت کنید. این سامانه شماره‌های وارد شده را دسته‌بندی کرده و گروهی از لیست سیاه مخابرات تنظیم می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را به مخاطبین لیست سیاه ارسال کنید.

      ارسال پیامک سفید دارای قواعد و قوانین خاصی است؛ یکی از این قوانین مهم، ارسال پیام با دریافت مجوز از مخاطب است. همچنین در این قوانین خبری از مجوز برای ارسال پیام تبلیغاتی و بازاریابی نیز وجود ندارد.

      در دنیای بزرگ انتقال اطلاعات، هر کسب و کاری چه کوچک چه بزرگ باید از تمامی خدمات موجود جهت حفظ ارتباط با مشتری و مخاطبان خود استفاده کند. کافی است از مخاطبان خود اجازه ارسال پیام را دریافت کرده و سپس پیام کوتاه و در عین حال کامل خود را برای آن‌ها بفرستید. مهمترین نکته در ارسال پیام‌های سفید، محتوای جامع و تاثیرگذار آن‌ها بوده که به صورت کاملا مختصر، مخاطب را از محتوای مورد نظر مطلع می‌کند. بسیاری از شرکت‌های فعال در این زمینه، بنا به درخواست مشتریان، چندین خط را به منظور ارسال پیام‌های سفید در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

      مطلب پیشنهادی: پیامک BTS چیست؟

      لیست سفید تماس چیست؟

      موضوع لیست سفید و سیاه نه تنها در پیامک‌ها، بلکه در تماس‌های تبلیغاتی هم مطرح است. لیست سفید تماس در واقع مخاطبینی هستند که تماس‌های تبلیغاتی خود را مسدود نکرده باشند؛ به بیانی دیگر می‌توان گفت افرادی که تمس‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشند، بلک لیست محسوب می‌شود و تمام مخاطبینی که لیست سیاه نباشند، لیست سفید تماس لقب می‌گیرند.

      مطلب پیشنهادی: ارسال پیامک از طریق اینترنت

      برنامه لیست سفید تماس

      اگر گوشی شما اندروید است و قصد دارید مخاطبین خود را در لیست سفید قرار دهید و هر شماره ناشناس دیگری را در بلک لیست خود قرار دهید تا تماس آن‌ها را دریافت نکنید، می‌توانید برنامه‌ای مناسب لیست سفید تماس اندروید را دانلود کنید. این نرم‌افزار هم رایگان می‌باشد و راحتی می‌توانید آن را دانلود کرده و روی تلفن همراه اندروید خود نصب کنید.

      مطلب پیشنهادی: پنل اس ام اس مخابرات چیست؟

      لیست سفید تماس اندروید

      برنامه‌های مختلف و متفاوتی برای مسدود کردن تماس‌های لیست سیاه شما وجود دارد که از هر یک می‌توان استفاده کرد. این برنامه‌ها امکانات و قابلیت‌های خاص خود را دارد. برای مثال مسدود کردن شماره‌های موجود در لیست سیاه، مسدود کردن شماره‌های خصوصی یا شماره‌های کنترل شده و قفل کردن تماس‌های ورودی با استفاده از کد منطقه، پیشوند یا پسوند آن از جمله امکانات مختلفی است که برنامه لیست سفید می‌تواند داشته باشد. برنامه لیست سفید تماس، لیست سیاه و آنتی مزاحم از جمله برنامه‌های کاربردی به همین منظور است.

      نتیجه گیری و جمع‌بندی

      پیامک سفید، سامانه‌ای مفید و کاربردی بوده که ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به وسیله کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه را امکان‌پذیر کرده است. به کمک این سامانه تمامی کسب و کارها می‌توانند به صورت منظم با مخاطبان خود در ارتباط بوده و انواع پیام‌های اطلاع‌رسانی، کد رهگیری، کد تایید، یادآوری و… را برای آن‌ها ارسال کنند. اگر صاحب یک مجموعه ورزشی هستید یا به تازگی موسسه‌ای هنری راه‌اندازی کرده‌اید، حتما از پیامک سفید استفاده کنید. به کمک این قابلیت در ارتباط بیشتری با مخاطبان خود قرار خواهید گرفت. با استفاده از پیامک سفید تمامی اعضای یک باشگاه ورزشی یا موسسه هنری از ساعت‌های برگزاری کلاس، پیام لغو جلسه آموزشی، یادآوری پرداخت شهریه و مواردی از این قبیل در زمان مناسب مطلع خواهد شد

      برخی از مشتریان ما

      آخرین مقالات

      پنل اس ام اس بانه

      پنل اس ام اس بانه

      پنل اس ام اس دانشگاه

      پنل اس ام اس دانشگاه

      پنل اس ام اس آمل

      پنل پیامک آمل

      پنل اس ام اس برای کارواش

      پنل اس ام اس برای کارواش

      ورود
      قیمت پنل پیامکی