پیامک آموت

پنل اس ام اس مخابرات چیست؟

پنل اس ام اس مخابرات چیست؟

پنل پیامکی مخابرات چیست؟

شاید بهتر است یک بار برای همیشه این ابهام را برطرف کنیم؛ خود مخابرات پنل اس ام اس ندارد. اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هستند که برای کسب درآمد، به مشترکین خود پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند. البته که این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب بسیاری از کسب‌وکارها نیست.

اس ام اس تبلیغاتی مخابرات

مخابرات به خودی خود اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمی‌کند؛ پیامک‌های تبلیغاتی که ارسال می‌کنید، یا از طریق اپراتور همراه اول و ایرانسل ارسال می‌شود یا از طریق شرکت‌های کلانی که با مخابرات قرارداد بسته‌اند. در واقع خود مخابرات ارسال کننده پیام‌های تبلیغاتی نیست.

ارسال پیامک تبلیغاتی از مخابرات

ارسال پیامک تبلیغاتی از مخابرات امکان‌پذیر نیست و برای ارسال پیامک، همراه اول و ایرانسل اپراتورهای ارسال پیامک را واسطه قرار داده‌اند. در ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین جایگزین، سامانه‌های پیامکی هستند که علاوه بر ارسال پیام انبوه، امکانات مختلفی را هم در اختیار شما قرار می‌دهند که به واسطه آن‌ها، کمپین تبلیغاتی شما

بهتر اجرا شود.

برای مثال ارسال منطقه‌ای از روی نقشه، LBS یا BTS از سری امکاناتی هستند که در شناخت مخاطب هدف به شما کمک می‌کنند تا بازاریابی پیامکی شما نتیجه بهتری بگیرد و مفیدتر واقع شود.

پنل پیامک انبوه مخابرات

مخابرات به خودی خود ارائه دهنده پنل پیامک انبوه نیست و منظور از پنل پیامک انبوه، همان سامانه‌هایی است که شرکت‌هایی مثل پیامک آموت ارائه می‌دهند. سامانه‌های پیامکی با اپراتورهای پیام کوتاه در ارتباط هستند و از این طریق می‌توانند زیرساخت‌های ارسال پیامک انبوه را فراهم کنند.

معایب پنل اس ام اس مخابرات چیست؟

      • پنل اس ام اس مخابرات در اختیار اشخاص حقیقی قرار نمی‌گیرد و فقط اشخاص حقوقی می‌توانند از آن استفاده کنند. این یعنی استفاده کسب‌وکارهای کوچک از پنل مخابرات امکان‌پذیر نیست.

      • مخابرات و اپراتورها فقط به‌منظور خرید شارژ به مبالغ کلان با کسب‌وکارهای بزرگ قرارداد امضا می‌کنند؛ اگر تصمیم دارید ارسال پیامک تبلیغاتی را تست کنید و کسب‌وکار کوچک یا متوسطی دارید، پنل مخابرات برایتان مناسب نیست.

      • با تهیه پنل پیامکی شما می‌توانید از قابلیت‌های مختلف آن مثل ارسال پیامک از روی نقشه یا گزارش‌گیری پس از ارسال استفاده کنید؛ در صورتی که ارسال پیامک از طریق مخابرات این امکانات و قابلیت‌ها را ندارد.

      • زمانی که پیامک از طریق مخابرات به صورت مستقیم ارسال شود، به همه کاربران یک اپراتور مثل همراه اول یا ایرانسل ارسال می‌شود و تفکیک جنس، سن یا شغل امکان‌پذیر نیست.

    شما با تهیه پنل پیامکی هم می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید و هم هزینه مناسب‌تری پرداخت کنید. علاوه بر این‌ها، امکان استفاده از پنل پیامکی برای اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم است و همه کسب‌وکارها _کوچک یا بزرگ_ می‌توانند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند.

    1. بزرگ‌ترین ایراد پنل پیامک مخابرات

    جذابیت تبلیغات پیامکی به این است که همه کسب‌وکارها با هر میزان مشتری بتوانند از آن استفاده کنند چون تبلیغات کم هزینه‌ای است؛ اما با توجه به اینکه مخابرات فقط با افراد حقوقی برای ارسال پیامک همکاری می‌کند، مناسب هر کسب‌وکاری نیست. از طرفی هم ارسال پیام به صورت مستقیم از مخابرات و بدون تهیه پنل پیامکی انقدر هزینه تمام شده زیادی دارد که برای کسب‌وکارهای کوچک به صرفه نخواهد بود. به این شکل ناخودآگاه استارتاپ‌ها نمی‌توانند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند.

    2. زیاد بودن تعرفه پنل پیامکی مخابرات نسبت به دیگر سامانه ها

    برای مواردی که در سال حداکثر 50 تا 100 میلیون پیامک ارسال می‌کنند، همکاری مستقیم با اپراتور پیامک و مخابرات اصلا منطقی و مقرون به صرفه نیست. قرارداد پنل‌های پیامکی با اپراتورها یا مخابرات با مبالغ کلان بسته می‌شود در نتیجه برای کسب‌وکارها مناسب‌تر است.

    3. خرید پنل اس ام اس از مخابرات برای تمامی اشخاص امکان‌پذیر نیست

    پنل اس ام اس مخابرات در اختیار اشخاص حقیقی قرار نمی‌گیرد و فقط اشخاص حقوقی می‌توانند از آن استفاده کنند. این یعنی استفاده کسب‌وکارهای کوچک از پنل مخابرات امکان‌پذیر نیست. مخابرات و اپراتورها فقط به‌منظور خرید شارژ به مبالغ کلان با کسب‌وکارهای بزرگ قرارداد امضا می‌کنند؛ اگر تصمیم دارید پیامک تبلیغاتی را تست کنید و کسب‌وکار کوچک یا متوسطی دارید، پنل مخابرات برایتان مناسب نیست.

    بهترین جایگزین برای پنل اس ام اس مخابرات چیست؟

    اپراتور پیامکی بهترین و مناسب‌ترین جایگزین برای پنل مخابرات است؛ سامانه‌های پیامکی مثل آموت با تمام اپراتورها قرارداد می‌بندند و بستری را فراهم می‌کنند که کاربر بتواند از طریق اینترنت پیامک ارسال کند. شما با استفاده از پنل پیامکی آموت، می‌توانید پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی خود را ارسال کنید؛ پنل‌های پیامکی اصولا قابلیت‌ها و امکاناتی را هم در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌تواند در موفقیت پیامک‌های تبلیغاتی شما بسیار تاثیرگذار باشد.

    پنل اس ام اس مخابراتی برای چه افراد و کسب و کارهایی مناسب است؟

    ارسال پیامک مستقیم از طریق مخابرات فقط به کسب‌وکارهای بسیار بزرگ ارائه می‌شود که ارسال پیامک آن‌ها به تعداد بسیار زیادی در ماه می‌رسد. از طرفی هم فقط به اشخاص حقوقی ارائه می‌شود؛ پس برای کارهای کوچکی که در ابتدا یا میانه راه هستند مناسب نیست. البته که کسب‌وکارهای بزرگ هم با تهیه سامانه‌هایی مثل پنل پیامک آموت می‌توانند تا اندازه زیادی هزینه‌های تبلیغات‌شان را کاهش دهند؛ چرا که هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات بسیار بیشتر از پنل‌های پیامکی است.

    SLA مخابرات چیست؟

    شاید لازم باشد ابتدا توضیح کلی و کوتاهی درباره خود کلمه SLA ارائه دهیم؛ شرکت‌هایی که خدمات آنلاین یا تجارت الکترونیک ارائه می‌دهند، موظفند در قبال خدماتی که در اختیار مشتری می‌گذارند، توافقنامه‌ای با وی منعقد کنند که این توافق نامه سطح خدماتی که از یک فروشنده انتظار می‌رود را تعیین می‌کند.

    این توافقنامه ذکر می‌کند که خدمات ارائه شده، چطور باید انداگیری شود و در صورت عدم دریافت خدمات، شرکت ارائه دهنده خدمات مشمول چه جریمه یا جبران خسارتی خواهد شد.

    ورود پنل مخابرات

    ورود پنل مخابرات تنها از طریق سایت اینترنت مخابرات ممکن است؛ این سایت با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به افرادی که دارای ای دی اس ال های خانگی (adsl) و یا شرکتی مخابرات هستند، روی کار آمده است. این افراد می‌توانند به سامانه اینترنت مخابرات مراجعه کنند و با ایجاد پنل کاربری از خدماتی که در سامانه panel adsl.tci.ir ارائه می‌شود، استفاده کنند.

    برخی از مشتریان ما

    آخرین مقالات

    نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

    نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

    نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

    نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

    نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا

    نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا (ع)

    نمونه پیامک تبریک روز دختر

    نمونه پیامک تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر

    ورود
    قیمت پنل پیامکی