پیامک آموت

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف     

یکی از مسیرهایی که در هر حرفه همواره به سمت موفقیت پیش می‌رود، پیدا کردن مخاطبین آن حرفه و ارتباط مستقیم با آن‌ها است. سیستم ارسال پیامک به مشاغل، یکی از بروز‌ترین و البته کاربردی‌ترین سیستم‌ها بوده که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با آن در اختیار شما خواهیم گذاشت.
ارسال پیامک به مشاغل و اصناف (جامعه هدفت رو دقیق انتخاب کن)
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

منظور از ارسال پیامک به مشاغل و اصناف چیست؟

ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف یکی از روش‌‌های بازاریابی پیامکی است که به شما این امکان را می‌دهد که پیامک تبلیغاتی یا اطلاع ‌رسانی خود را به تفکیک مشاغل و صنف‌های مختلف ارسال کنید. برای مثال، شما می‌‌توانید پیامک خود را فقط به پزشکان، دانشجویان، رستوران ‌داران، مشاورین املاک و غیره بفرستید. این روش باعث می‌‌شود که جامعه هدف شما دقیق‌‌تر و متناسب‌تر با نوع محصول یا خدمات شما شود و در نتیجه بازدهی تبلیغات شما بالاتر برود. برای استفاده از این روش، شما نیاز به یک سامانه پیامکی دارید که بتواند بانک شماره‌‌های مشاغل و اصناف را در اختیار شما قرار دهد.

 سامانه‌های پیامکی مختلف قابلیت‌‌های متفاوتی را برای این منظور ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که روی نقشه کلیک کنید و تعداد شماره‌‌های همراه اول و ایرانسل را در هر منطقه ببینید و به آن‌ها پیامک بفرستید. برخی دیگر به شما این قابلیت را می‌‌دهند که بر اساس استان، شهر، جنسیت، سن و… نیز فیلتر کنید. همچنین، بعضی سامانه‌های پیامکی به شما کمک می‌‌کنند که پنل خود را با سایت یا نرم‌افزار خود همگام سازید و به صورت خودکار پاسخگو باشید. ما در آموت، تمامی امکانات گفته شده در بالا را در اختیار شما قرار داده ایم. هدف ما در این مجموعه، رونق هر چه بیش‌تر کسب و کار شما تولیدکنندگان عزیز خواهد بود.

ارسال پیامک به گروه‌های شغلی چه مزیتی دارد؟

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به مشاغل

ارسال پیامک به مشاغل مختلف و گروه‌های شغلی متفاوت، برای ارتباط و ارسال اطلاعات به اعضای این گروه‌‌ها بسیار مفید است و مزایای زیادی را نیز در بر می‌گیرد. در ادامه به برخی از مزایای ارسال پیامک به گروه‌های شغلی اشاره می‌کنیم:

1. سرعت و فوریت

پیامک‌ها به سرعت بالا ارسال و دریافت می‌‌شوند و اعضای گروه در کمترین زمان ممکن مطلع می‌‌شوند. این امر برای ارسال پیام‌های اطلاع رسانی فوری مانند اعلان‌ها، بروزرسانی‌ها، اطلاعات فنی یا اورژانسی بسیار مناسب است.

2. دسترسی آسان

معمولاً تلفن همراه‌ها در هر لحظه در دسترس افراد قرار دارد و آن‌ها در هر زمان و مکانی می‌‌توانند پیامک را مشاهده کنند. این باعث می‌‌شود اطلاعات و اعلان‌های مهم به سرعت به تمام اعضا انتقال یابد.

3. امانت‌داری

با استفاده از پیامک‌ها می‌‌توان اطمینان حاصل کرد که اعضای گروه اطلاعات را به طور محرمانه دریافت می‌‌کنند. در مقایسه با ایمیل‌ها یا پست‌های عمومی، پیامک‌ها بیشتر امانت‌داری را به جا می‌آورند. از این رو ارسال پیامک به مشاغل، یکی از امن‌ترین راه‌ها است.

4. تعامل ساده

پیامک‌ها برای ارتباط ساده و کوتاه مناسب هستند و معمولاً مرسله و گیرنده نیازی به انجام چندین گام زمان‌بر و یا پاسخ‌های پیچیده ندارند. این موضوع باعث می‌‌شود ارتباطات به سرعت و با کارآیی بیشتری صورت گیرد. از همین رو شما با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل، می‌توانید سرعت اطلاع‌رسانی خود به جامعه هدف را چندین برابر کنید.

5. انعطاف‌پذیری زمان

دریافت پیامک‌ها به تناسب زمانی افراد است و آن‌ها می‌‌توانند در زمان مناسبی برای جامعه هدف ارسال شوند. به بیانی دیگر، زمانی که کاربران هدف، بیش‌تر به گوشی خود توجه می‌کنند و بیش‌تر در دسترس هستند مشخص شده و در آن زمان پیام مورد نظر برای آن‌ها ارسال می‌شود.

6. انتخاب دقیق جامعه هدف

در توسعه و رونق مشاغل، یکی از مواردی که به شدت دارای اهمیت است، انتخاب دقیق جامعه هدف است. منظور از جامعه هدف، کسانی هستند که شما می‌خواهید به طور مستقیم به آن‌ها پیامک خود را ارسال کنید و در واقع آن‌ها را می‌توان مخاطبین اصلی شما نامید. آن چه ما در آموت همواره به مشتریان خود توصیه می‌کنیم، دقیقاً همین موضوع انتخاب جامعه هدف است. در نظر داشته باشید که اگر جامعه هدف شما دقیق و درست انتخاب شود، قطعاً تعداد مخاطبین شما چندین برابر خواهند شد. در ادامه دو مورد از مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک به مشاغل با در نظر گرفتن جامعه هدف را آورده ایم:

      • کارایی و بازدهی بالا: یکی از روشن‌ترین مزایا پیرو انتخاب دقیق جامعه هدف، هر چه بیش‌تر شدن کارایی کار و البته متعاقباً بالا رفتن بازدهی خواهد بود. شما اگر بدانید چه کسانی دقیقاً مخاطب شما هستند و از طریق سامانه‌هایی مانند آموت با آن‌ها در ارتباط باشید، قطعاً کسب و کارتان پیشرفت خواهد کرد.

      • صرفه جویی در زمان: ارسال پیامک به مشاغل با در نظر گرفتن دقیق جامعه هدف، می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای در زمان شما صرفه جویی کند.

    آیا استفاده از پنل پیامکی آموت برای ارسال پیامک به مشاغل مناسب است؟

    ارسال پیامک به اصناف
    ارسال پیامک به اصناف

    با توجه به آن چه تا به حال از مزیت‌های ارسال پیامک به مشاغل گفتیم و البته خدماتی که ما در آموت به شما ارائه می‌دهیم، جواب این سؤال روشن است: بله! شما با استفاده از آموت برای ارسال پیامک به مشاغل و مخاطبین خود، می‌توانید تا حد قابل ملاحظه‌ای در حرفه خود، هر آن چه که باشد، پیشرفت کنید.

    سامانه پیامک آموت چه مشاغلی را پوشش می‌دهد؟

    ارسال پیامک به مشاغل از طریق آموت، می‌تواند لیستی از انواع شغل‌ها و حرفه‌های مختلف را در بر گیرد. مشتریان آموت، دانشگاه‌های رتبه بالای ایران، انواع بانک‌های مختلف، شرکت‌های بیمه، کارخانه جات تولیدات خودرو و البته چندین کسب و کار و حرفه دیگر هستند.

    شماره مشاغل در آموت بر چه اساسی دسته بندی شده اند؟

    در آموت بر اساس کسب و کار شما، لیستی از مخاطبین در اختیارتان قرار خواهد گرفت که دسته بندی آن بر اساس اولویت حضور کسانی است که به طور مستقیم مخاطب شما هستند. نکته قابل توجه این است که لیست سیاه مخابرات (کسانی که دریافت پیامک‌های عمومی را برای خود بسته اند) نیز اگر در لیست مخاطبین شما باشند، در اختیارتان قرار می‌گیرد. ارسال پیامک به مشاغل با آموت می‌تواند مسیری رو به موفقیت برای شما باشد.

    تجربه یکی از کاربران آموت و نتیجه آن برای ارسال پیامک به مشاغل

    مجموعه صنایع غذایی عالیس از همکاری با شرکت نرم افزاری آموت خرسند است و استفاده از پنل پیامکی این شرکت طی سالیان گذشته تاثیر زیادی در شناخته شدن این نام در بین مصرف کنندگان عزیز داشته است. این سامانه امکانات جامع و خوبی برای تبلیغات پیامکی و با قیمتی رقابتی عرضه می‌کند که در نوع خود بسیار شگفت انگیز است.

    پاسخ به سوالات متداول در خصوص ارسال پیامک به مشاغل

      آیا پنل پیامک رایگان محدودیتی دارد؟

      تفاوت تمام پکیج‌ها تنها در مدت زمان استفاده از آن‌هاست و کلیه قابلیت‌ها و امکانات به صورت نامحدود برای تمام پکیج‌ها فعال است.

      آیا محدودیتی برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس آموت وجود دارد؟

      خیر، شما هیچ محدودیتی در تعداد و دفعات ارسال پیامک ندارید و پنل به صورت 7/24 در تمام مدت پکیج‌ شما فعال خواهد بود.

      بانک شماره موبایل رایگان با خرید سامانه پیامکی آموت

      بانک شماره موبایل رایگان
      بانک شماره موبایل رایگان

      شما با خرید شماره پیامکی برای ارسال پیامک به مشاغل از آموت، می‌توانید بانک شماره موبایل رایگان نیز از ما هدیه بگیرید. این دسته از خدمات آموت می‌تواند در رونق کسب و کار شما به شدت تأثیرگذار باشد.

      چگونگی ثبت ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل و اصناف

      برای ارسال پیامک به مشاغل و اصناف باید ابتدا در پنل کاربری ثبت نام کنید و سپس از داخل پنل، گزینه ارسال به بانک مشاغل را انتخاب نمایید. ثبت نام در این پنل رایگان بوده و در صورت ثبت نام و ورود به پنل و انتخاب گزینه ارسال به بانک اطلاعاتی، می‌توانید لیست کامل بانک‌ها را مشاهده کنید.

      جمع‌بندی و نتیجه گیری

      آن چه در این جا با شما در میان گذاشتیم، تأثیر مثبت ارسال پیامک به مشاغل برای انواع کسب و کارها بود. امید است با بهره‌گیری از خدمات ما در آموت، در هر حرفه‌ای که مشغول هستید، پیشرفت روزافزون داشته باشید.

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
      خدمات پنل پیامکی آموت
      ورود
      قیمت پنل پیامکی