پیامک آموت

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

پیامک گروهی یک روش بسیار کارآمد برای ارسال پیامک به تعداد زیادی از افراد است. اگر قصد دارید فروش خود را به سرعت افزایش دهید و یا در خصوص یک کمپین تبلیغاتی به سریع ترین شکل اطلاع رسانی کنید، ارسال پیامک گروهی یکی از گزینه‌های شما است. اما نحوه ارسال پیامک گروهی چگونه است؟
نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

نحوه ارسال پیامک گروهی

برای ارسال پیامک انبوه نیاز نیست به مخابرات، پیشخوان دولت و دیگر سازمان‌ها مراجعه کنید. همچنین، به هیچ گونه سخت‌افزار اضافی یا مودم سیم کارتی نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید خرید پنل پیامک از یکی از شرکت‌های ارائه ‌دهنده خدمات پیامکی است. پنل پیامک یک نرم‌افزار تحت وب است که قابلیت ارسال پیامک گروهی را برای شما فراهم‌ می‌‌کند. شما با خرید پنل پیامکی‌ می‌توانید پیامک گروهی خود را ارسال کنید و از امکانات بسیار جذاب آن بهره‌مند شوید. همچنین، با خرید این پنل یک بانک شماره موبایل به صورت رایگان در اختیار شما قرار‌ می‌گیرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع روش‌های نحوه ارسال پیامک گروهی آشنا شوید تا بهترین روش را متناسب با کسب و کار خود بتوانید انتخاب نمایید:

1. نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی از روی نقشه

ارسال اس ام اس تبلیغاتی از روی نقشه، روشی بسیار کارامد و هدفمند است. در این روش، نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به این صورت است که شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی را برای همه افرادی که در منطقه مورد ‌نظر شما قرار دارند، ارسال کنید. یعنی افرادی که به صورت بالقوه می‌توانند مشتریان شما باشند.

در این روش، پیامک برای افرادی ارسال نمی‌شود که اکنون در منطقه مورد نظر شما حضور دارند، بلکه برای افرادی ارسال می‌شود که در هنگام خرید سیم ‌کارت، آدرس منطقه مورد ‌نظر شما را ثبت کرده اند. در این صورت، پیامک احتمالا به دست افرادی‌ می‌‌رسد که در منطقه مورد‌ نظرتان سکونت دارند.

پیامک تبلیغاتی از روی نقشه به دو روش ارسال پیامک بر ‌اساس کد پستی و ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل انجام می‌شود. در‌ واقع، بانک شماره موبایل در ارسال پیامک بر ‌اساس کد پستی و نقشه گوگل یکی هستند و تنها کد پستی روی نقشه گوگل ست شده است تا استفاده از سرویس ارسال پیامک آسان ‌تر شود.

در ارسال پیامک بر اساس کد پستی با مشخص کردن کد پستی افراد یا منطقه جغرافیایی هدف، ‌می‌‌توانید پیامک تبلیغاتی را به منطقه مورد ‌نظرتان ارسال کنید. ارسال پیامک از روی نقشه بسیار مورد ‌توجه کسب و کارها قرار گرفته است. چرا که لزومی ندارد بودجه تبلیغات پیامکی خود را برای افرادی هزینه کنند که در محدوده آنها قرار نداشته و احتمالا مشتریانشان هم نخواهند شد.

2. نحوه ارسال پیامک انبوه بر اساس مشاغل و اصناف

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف به صورت انبوه یکی از هدفمندترین و کاربردی ترین روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی است. نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی در این روش به این صورت است که پس از تعیین مخاطب به تفکیک استان، شهر و اصناف و انتخاب مشاغل آن، اس ام اس‌های ارسالی شما تنها به گروه هدف که از پیش تعیین شده، ارسال‌ می‌شود.

کاربرد این روش بیشتر در مواردی است که‌ می‌‌خواهید برای گروه شغلی خاصی تبلیغ کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید به رستوران ‌داران، آرایشگاه‌ها، مدارس و غیره که بیشتر به محصولات شما نیاز دارند، پیامک ارسال کنید.

3. نحوه ارسال پیامک انبوه بر اساس پیش‌شماره

یکی دیگر از روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، ارسال پیامک بر اساس پیش ‌شماره است. همان طور که‌ می‌دانید، شهر‌‌های مختلف دارای پیش شماره تلفن همراه مخصوص به خود هستند. پس شما‌ می‌توانید شهر‌ها را خودتان انتخاب کنید و تنها به برخی از شهر‌ها ارسال پیامک داشته باشید. همچنین، تبلیغات خود را به صورت گسترده و در شهر‌های دیگر انجام دهید. استفاده از این روش، نظم و گروه ‌بندی ویژه ای به کمپین تبلیغاتی شما‌ می‌دهد.

علاوه بر این، شما‌ می‌توانید به صورت هدفمند و فقط برای برخی از پیش شماره‌ها و برای گروه خاصی از افراد پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال، امکان ارسال پیامک انبوه برای همه یا تعدادی از شماره‌های بازه 09124660000 تا 09124669999 وجود دارد.

4. نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس استان یا شهر

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی در این روش، به این صورت است که فهرستی از شماره‌های استان‌ها و شهر‌های مختلف آماده شده است. شما با استفاده از این فهرست می‌توانید مشتریان را در استان‌ها و شهر‌های مد نظر خود، هدف قرار داده و تبلیغات را به صورت محلی و بر اساس محل زندگی مشتریان خود انجام دهید.

شما با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس استان یا شهر می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را به چندین شهر و استان به صورت هم‌زمان ارسال کنید. همچنین، این روش به شما امکان می‌دهد تا ارسال پیامک را تنها در شهر و استان خودتان داشته باشید. اما از طرفی، ممکن است اس ام اس شما به دست فردی برسد که به آن نیاز ندارد، زیرا شما همه افراد استان یا شهر را هدف‌ می‌‌گیرید.

5. نحوه ارسال پیامک گروهی بر اساس محل زندگی مشتری

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

شلوغی شهرها سبب شده است که افراد زیادی ترجیح دهند از خدمات کسب ‌و کار‌های نزدیک به محل زندگی یا محل کار خود استفاده کنند. ارسال پیامک گروهی بر اساس محل زندگی مشتری راهی عالی برای برقراری ارتباط با این دسته از مشتریان است. نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس محل زندگی مشتری به این صورت است که شما در ابتدا باید شماره‌‌های مشتریان خود را جمع‌آوری کرده و فهرستی بر اساس محل زندگی آن‌ها درست کنید و در زمان ارسال پیامک، فهرست تهیه شده با متن پیامک و پیشنهادتان را انتخاب کنید. البته، در برخی از شهر‌ها امکان ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس محله ‌هم وجود دارد، با این حال، ممکن است اطلاعات آن بروز نباشد.

6. نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بر اساس دکل ایرانسل

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بر اساس دکل ایرانسل به این صورت است که شما‌ می‌‌توانید به همه افرادی که از یک دکل مخابراتی یا BTS خاص سرویس‌ می‌‌گیرند، پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال، از طریق این قابلیت می‌توانید به افرادی که در نزدیکی محل کسب و کار شما هستند، پیامک ارسال کنید.

کار خوبی که شرکت ایرانسل در خصوص دکل‌های خود انجام می‌دهد، این است که هر چند روز یک بار شماره‌‌های تحت پوشش هر دکل بروزرسانی‌ می‌‌شود تا شماره‌‌هایی که از دسترس خارج شده ‌اند و شماره‌هایی که مسدود هستند، از فهرست ارسال پیامک حذف شوند و پیامک‌ها به شماره‌‌هایی برسند که واقعا در دسترس هستند.

7. نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت زنده

پیامک تبلیغاتی زنده روشی جذاب و پربازده است، چرا که به سرعت و در هر لحظه پیامک شما به مقصد‌ می‌رسد. پیامک تبلیغاتی زنده به پیامکی گفته می‌شود که با توجه به موقعیت مکانی افراد و ورود فرد به محل و یا منطقه خاصی ارسال‌ می‌گردد. با این روش شما‌ می‌توانید به شماره‌هایی که به منطقه مورد نظر شما وارد و یا خارج‌ می‌شوند، پیامک ارسال کنید. همچنین، با استفاده از این روش می‌توانید به افرادی که بیش از چند ساعت در منطقه مورد نظر شما حضور داشته اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

بیشتر بدانید: پیامک زنده چیست؟

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت زنده در اپراتور‌های مخابراتی مختلف، دارای سطوح مختلفی است. به عنوان مثال، سرویس پیامک زنده بر روی اپراتور ایرانسل، به طور کامل زنده نیست و موقعیت مکانی مشترکین را با تاخیر زمانی شناسایی‌ می‌‌کند. اما این سرویس در اپراتور همراه اول کاملا زنده است و پیامک بر اساس موقعیت مکانی مشترکین همراه اول، در همان لحظه ارسال می‌شود.

در این مقاله سعی کردیم روش های مختلف ارسال پیامک تیلیغاتی را برای شما به صورت کامل شرح دهیم. در صورتی که هنوز در انتخاب بهترین روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی مردد هستید، کافی‌ست با کارشناسان پشتیبانی ما در پیامک آموت تماس بگیرید تا بهترین مدل را متناسب با کسب و کار شما به شما پیشنهاد دهند.

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی