پیامک آموت

روش‌های جمع‌آوری شماره موبایل

در دنیای تبلیغات و گسترش کسب و کار از طریق جذب مشتری، جمع آوری داده همیشه حرف اول را زده است. این که چطور و از چه راهی بتوانید مخاطبان خاص خود را که می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای کسب و کار شما باشند پیدا کنید، از جمله تصمیماتی است که در همان ابتدای رونق کسب و کار خود باید بگیرید. انتخاب یک روش مناسب از میان روش‌های جمع آوری شماره موبایل مشتریان می‌تواند بزرگترین قدم در تحقق تصمیم ذکر شده باشد. در ادامه برآنیم تا انواع مختلف این روش‌ها را برای شما نام ببریم تا با انتخاب یکی از آن‌ها بتوانید تبلیغاتی مؤثر داشته و جامعه هدف خود را به راحتی پیدا کنید.
روش‌های جمع‌آوری شماره موبایل
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

بهترین روش‌های جمع آوری شماره موبایل مشتریان

داشتن بی‌شمار شماره تلفن که متعلق به افراد مختلف ‌است قطعاً نمی‌تواند راه درستی برای تبلیغات کسب و کار شما باشد. شما باید در همان ابتدای کار جامعه هدف مشخصی داشته و راه‌هایی مؤثر را برای جمع آوری داده از آن‌ها پیدا کنید. اگر بنا بر این است که شماره تلفن مشتریان خود را جمع آوری کرده و بعد تبلیغات را شروع کنید، باید روش‌هایی خاص و کلیدی را در این زمینه به کار ببرید. در ادامه از بهترین روش‌های جمع آوری شماره تلفن برای شما نام خواهیم برد.

پنل ذخیره موبایل مشتریان

پنل ذخیره موبایل مشتریان یکی از بهترین انواع روش‌های جمع آوری شماره موبایل مشتریان ‌است که از طریق آن افراد خود شماره تلفن همراه خودشان یا شماره‌ای که برای تبلیغ مد نظرشان است را وارد کرده و این کار کاملاً با خواست خود آن‌ها انجام می‌گیرد. بعد از آن که شماره مشتری در دستگاه مذکور ثبت شد، دیگر آن شماره برای شما به عنوان صاحب کسب و کار، یک منبع برای ارسال تبلیغات به حساب می‌آید.

برای دسترسی به چنین امکانی فقط کافیست پنل پیامک آموت را تهیه کرده و در قسمت دفترچه تلفن، فیلد باشگاه مشتریان را انتخاب کنید.

 رسانه‌های اجتماعی

روش‌های جمع آوری شماره موبایل

رسانه‌های اجتماعی از گذشته و همان ابتدای ظهور تا به امروز نقش خیلی بزرگی را در تبلیغات انواع کسب و کار بازی کرده‌اند. این سکوها محل‌هایی هستند که شما می‌توانید مشتریان خود را از طریق آن‌ها پیدا کرده و بازاریابی خود را انجام دهید. پیدا کردن مشتریان از طریق انواع رسانه‌های اجتماعی کار خیلی سختی نخواهد بود و حتی به راحتی می‌توانید از طریق لینک‌های مختلف به داده‌هایی عظیم دست پیدا کنید. جمع آوری شماره مشتریان نیز از طریق همین پلتفرم‌ها به راحتی انجام پذیر خواهد بود.

 ایمیل

شاید بتوان گفت یکی از انواع قدیمی‌ترین رسانه‌های اجتماعی که البته امروزه نیز باز هم از اعتبار خیلی زیادی برخوردار است، ایمیل‌ها هستند. یکی از راه‌هایی که می‌توان روی آن برای جمع آوری شماره مشتریان خیلی حساب کرد، ایمیل‌ها و انجام تبلیغات از طریق آن‌ها ‌است. کافیست جامعه ایمیل خود را پیدا کنید و بعد از آن عملاً تبلیغات و بازاریابی شما شروع شده است.

 فرم‌های چاپی

برخی از روش‌های سنتی هر چقدر هم که از قدمت آن‌ها بگذرد، باز هم می‌توان آن‌ها را به عنوان روش‌هایی مؤثر و مفید در نظر گرفت. داشتن انواع فرم‌های چاپی برای تبلیغات و گسترش کسب و کار، از گذشته تا کنون کاربردی‌ترین و به یادماندنی‌ترین انواع روش‌ها بوده اند. از این لحاظ از اصطلاح به یاد ماندنی ترین استفاده می‌کنیم که نقش بستن کلمات بر روی کاغذ، می‌تواند خیلی طولانی‌تر در ذهن افراد بماند و به همین دلیل است که داشتن فرم‌های چاپی برای تبلیغات، از گذشته تا کنون موفقیت آمیز بوده اند. کافیست مشتریان شما فرم‌های مذکور را پر کرده و شماره خود را بر روی آن‌ها یادداشت کنند. بعد از آن شما عملاً جمع آوری شماره مشتریان را به نحو احسن انجام داده اید و حالا گروهی از افراد مختلف را دارید که خود با میل و رغبت شماره تلفن همراه‌شان را برای شما یادداشت کرده اند؛ چه از این بهتر؟!

دریافت شماره مشتری از روی کارت

یکی از روش‌های رایج برای جمع‌آوری شماره‌ افراد و اصناف، دریافت کار ویزیت افراد و استفاده از شماره‌ای است که روی آن نوشته شده است. برای مثال سامانه پیامک آموت در تمامی شهرهای کشور افرادی را برای جمع‌آوری و دریافت شماره مشتری از روی کارت جذب و استخدام کرده است. این افراد به مرور، در تمامی اصناف به جمع‌آوری کارت ویزیت می‌پردازند و پس از جمع‌آوری شماره‌ها، در فایل اکسلی تایپ می‌شوند.

به این ترتیب، در تمامی شهرها، در تمامی اصناف، شماره‌ها به صورت میدانی جمع‌آوری می‌شوند که از اعتبار بیش‌تری هم برخوردار هستند. این بانک اطلاعاتی در تشخیص درست مخاطب هدف شما بسیار کمک کننده خواهد بود؛ چرا که شما دارید افرادی را برای ارسال پیامک انتخاب می‌کنید که با کسب‌وکار، محصول یا خدمات شما به نوعی در ارتباط هستند و به آن نیاز دارند.

باشگاه مشتریان

بیش‌تر کسب و کارهای بزرگ و البته موفق دارای باشگاه مشتریان هستند. شاید بتوان گفت یکی دیگر از انواع روش‌های جمع آوری شماره مشتریان که می‌تواند مفید و در عین حال بسیار تأثیرگذار باشد نیز همین روش خواهد بود. در باشگاه مشتریان تمامی افرادی که یک بار و از هر طریقی با کسب و کار شما در ارتباط بوده اند وجود داشته و شماره آن‌ها در بانک اطلاعاتی شماره موبایل شما ثبت خواهد شد. از آن لحظه به بعد شما دارای یک بانک اطلاعاتی ارزشمند خواهید بود.

راه‌اندازی سایت

اما راه اندازی سایت که می‌توان گفت در بین انواع روش‌های جمع آوری شماره مشتریان، پررنگ‌ترین نقش ممکن را بازی می‌کند؛ شاید بتوان گفت سایت برای هر کسب و کار، نقش شناسنامه و اعتبار برای آن حرفه به‌خصوص را بازی می‌کند. از طریق وبسایت حرفه‌ای و اطلاع دهنده، شما می‌توانید مشتریان خود یا کسانی که برای بار اول است که با کسب و کار شما آشنا می‌شوند را از تمامی ویژگی‌های کسب وکاری که دارید با خبر کنید. بنابراین نقش وبسایت برای حرفه خود را کم رنگ ندانسته و از همین امروز به فکر راه اندازی وبسایت باشید.

 ارائه تخفیف به مشتریان

ارائه تخفیفات یکی از مؤثرترین روش‌ها برای فروش بیش‌تر و البته پیشرفت بیش‌ترخواهد بود. شاید در ابتدا به نظر برسد که با ارائه تخفیف ممکن است کمی متضرر شوید، اما باید بگوییم سودی که بعد از آن با جذب مشتریان بیش‌تر نصیب شما خواهد شد، خیلی بیش‌تر از آن چه ضررکرده اید را برای شما جبران خواهد کرد. می‌توان جمع آوری شماره مشتریانرا نیز از طریق ارائه تخفیف به آن‌ها انجام داد.

 مسابقه و قرعه کشی پیامکی

انواع مسابقه‌ها و قرعه کشی‌هایی که از طرق مختلف و البته پیامک انجام می‌شود نیز راه‌هایی برای جمع آوری شماره مشتریان و به دست آوردن یک بانک اطلاعاتی قوی و کاربردی هستند. مسابقه‌ها و قرعه کشی‌ها هر چه جذاب‌تر بوده و هیجان بیشتری داشته باشند، مشتریان و مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب خواهند کرد.

استخراج شماره تلفن از روی سایت

بعضی سایت‌ها مثل دیوار یا شیپور که حاوی شماره تلفن‌های زیادی در حوزه‌های کاری مختلف است، منبع بسیار خوبی برای جمع‌آوری بانک اطلاعاتی دقیق و بروز هستند. سایت‌های مختلفی هستند که کاربرد آن‌ها استخراج شماره تلفن با سرعت بسیار بالا از سایت آگهی است. این سیستم جمع آوری شماره‌های سایت آگهی کاملا تحت وب است و برای استفاده از آن، نیازی به نصب نرم افزار نیست. با استفاده از این نوع برنامه‌ها می‌توانید به راحتی شماره‌های مدنظرتان را از سایت‌های آگهی استخراج کنید.

سامانه پیامکی آموت، خود به تنهایی قابلیت کرول کردن شماره‌های مختلف در سایت‌های آگهی را دارد و به همین دلیل هم بانک شماره تلفنی بسیار بروز و جامع از صنف‌های مختلف دارد که با استفاده از آن، می‌توانید مخاطب هدف دقیق خود را شناسایی کرده و به همان افراد پیامک ارسال کنید.

 ثبت شماره در تبلیغات

در هر وبسایت، تبلیغات مختلفی از دیگر کسب و کارها وجود دارد که می‌تواند مخاطبین آن وبسایت مذکور را از دیگر لینک‌ها و حرفه‌ها نیز خبردار کند. بنابراین یکی دیگر از مؤثرترین روش‌های جمع آوری شماره مشتریان، می‌تواند ثبت شماره خود در تبلیغات دیگر باشد.

مزایای جمع آوری شماره موبایل مشتریان

روش‌های جمع آوری شماره موبایل

آن چه تا به الان برای شما ذکر کردیم، همگی روش‌هایی بودند که می‌توان برای جمع آوری شماره مشتریان نام برد. شاید دیگر لازم نباشد بگوییم که برای گسترش و بهبود هر چه بیش‌تر کسب و کار خود، شما باید دارای بانک اطلاعاتی قوی از مخاطبین مورد نظر خود باشید. شاید اگر بخواهید تمامی کار را خودتان انجام دهید، کمی مشکل به نظر برسد و به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می‌کنیم کار را به کاردان بسپارید. متخصصین و کارشناسان آموت، می‌توانند به راحتی و در مدت زمانی کم، شما را با انواع روش‌های جمع آوری شماره مشتریان آشنا کرده و تبلیغات شما را به صورت حرفه‌ای انجام دهند. پس وقت را تلف نکرده و پنل کاربری خود در آموت را راه اندازی کنید.

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی