پیامک آموت

بانک اطلاعاتی شماره موبایل و تلفن ثابت کشوری

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

چطور بانک شماره موبایل جعلی و معتبر را از یکدیگر تمیز دهیم؟

اگر به دنبال تبلیغات پیامکی با پنل اس ام اس  باشید حتما عبارت فروش بانک اطلاعاتی شماره موبایل را جست‌وجو کرده‌اید. وب‌سایت‌های زیادی اقدام به فروش بانک شماره موبایل می‌کنند، از کجا باید متوجه شویم که کدام بانک معتبر است؟ در این مطلب تفاوت بانک اطلاعاتی معتبر و جعلی را برای شما فاش می‌کنم.

بانک اطلاعاتی موبایل مجموعه شماره‌‌ای است که برای اهدافی چون تبلیغات پیامکی، اطلاع‌رسانی، خدمات و… استفاده می‌شود. بانک‌های اطلاعاتی زیادی در وب‌سایت‌های مختلف وجود دارند که یا فروخته می‌شوند یا به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. برای افرادی که کسب‌وکاری دارند و می‌خواهند از مزایای داشتن این شماره‌ها استفاده کنند، مهم است که بدانند کدام بانک معتبر و کدام یک جعلی یا از رده خارج است.

فروش بانک شماره موبایل جعلی!

فروش بانک شماره موبایل جعلی!

منظور من از جعلی چیست؟ ببینید خواننده گرامی، شماره موبایل چیزی است که ابهاماتی در خودش دارد، مثلا زمانی که شما یک خط تلفن می‌خرید (فرقی نمی‌کند ایرانسل، همراه اول یا رایتل) از شما کارت شناسایی ملی می‌خواهند تا مشخص باشد که خط متعلق به چه کسی است. این خیلی خوب است اما در این کشور میلیون‌ها شماره وجود دارد که در زمان قبل از اجرایی شدن این قانون فروخته شده است. بنابراین بسیاری از خطوط متعلق به آن کسی نیستند که شما تصور می‌کنید.

علاوه بر این، مسئله انتقال نام در خرید و فروش خط استفاده‌شده (دست دوم) هم وجود دارد. معمولا اگر دو غریبه خطی را ردوبدل کنند پیگیر انتقال نام آن هم هستند، اما تصور کنید می‌خواهید خطی را به برادرتان بدهید، به احتمال زیاد پیگیر انتقال نام آن نخواهید شد، حال این که شما یک کسب‌وکاری دارید و برادرتان کسب‌وکاری دیگر. تازه این احتمال را هم در نظر بگیرید که برادر شما آن خط را در آینده به یکی از دوستان همکارش بدهد و الی آخر!

مطلب پیشنهادی: شماره موبایل مشاغل تهران

تطابق نداشتن اطلاعات صاحب خط با مصرف‌کننده واقعی آن یک مسئله است. مسئله دیگر، خطوطی هستند که سوخته‌اند یا از رده خارج هستند. مثلا افراد زیادی وجود دارند که بدهی خط تلفن خود را پرداخت نکرده و این شماره بعد از ۶ ماه (اگر اشتباه نکنم) از دسترس فرد خارج شده و به چرخه فروش برگشته و به دست شخص دیگری می‌رسد. شخصی که کسب‌وکاری متفاوت، جنسیتی متفاوت، نیازهای متفاوت و علایق متفاوتی دارد.

حالت بعدی خطوطی هستند که وارد بلک‌لیست مخابرات شده‌اند. بلک‌لیست مخابرات یا همان لیست سیاه، افرادی هستند که پیامک‌های تبلیغاتی خط موبایل خود را با کد دستوری ارائه‌شده توسط اپراتورشان بسته‌اند. زمانی که شما عبارت فروش بانک شماره موبایل را جست‌وجو می‌کنید ده‌ها بانک ریزودرشت جلوی شما سبز می‌شود. حال شما بگویید: کدام یک معتبر است؟ شماره‌های کدام بانک واقعا همان مخاطبانی را دارد که شما می‌خواهید؟ پیشنهاد من: پول خود را به این سرعت هدر ندهید! راهی برای کسب اطمینان وجود دارد. در ادامه به شما خواهم گفت.

مطلب پیشنهادی: ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

لطفا بانک شماره موبایل معتبر تهیه کنید!

به یک سوال مهم رسیدیم: بانک شماره موبایل معتبر چیست؟ واضح است که هیچ شرکتی نمی‌تواند به این شلوغی خطوط همراه و پیچیدگی آن به شکل %۱۰۰ چیره شود. اما می‌توان اقداماتی انجام داد که این خطاها به حداقل ممکن رسیده و خریدار یک بانک شماره موبایل نسبتا معتبر و خوب تهیه کند.

مطلب پیشنهادی: پنل پیامک همراه با بانک شماره موبایل رایگان

ویژگی‌های یک بانک شماره موبایل معتبر چیست؟

یک بانک خوب این ویژگی‌ها را باید داشته باشد:

  • تا حد ممکن جامع باشد
  • دسته‌بندی اصناف و مشاغل داشته باشد

دسته‌بندی مشاغل و اصناف از این جهت مهم است که در پروسه تبلیغات پیامکی  بسیار به درد صاحبان کسب‌وکار می‌خورد.

  • به‌صورت دوره‌ای بروزرسانی شود
  • توسط شخصی ارائه شود که در زمینه تبلیغات موبایلی و سامانه‌های پیامکی فعال است

توضیح مورد آخر این است: زمانی که شما یک شرکت فعال در زمینه سامانه‌های پیامک و پنل‌های پیامکی هستید، به‌صورت طبیعی و به اقتضای کاری که انجام می‌دهید، با میلیون‌ها مشترک و شماره معتبر سروکار دارید، بنابراین می‌توانید این شماره‌ها را دسته‌بندی کرده و صاحبان کسب‌وکار را از طریق فروش بانک شماره موبایل معتبر به راحتی به یکدیگر متصل کنید.

مطلب پیشنهادی: محدودیت ارسال پیامک

بهترین شرکت فروش بانک شماره موبایل معتبر

همان‌طور که در تیتر قبلی گفتم، بهتر است بانک شماره موبایل خود را از جایی تهیه کنید که در صنعت ارسال پیامک انبوه  فعال باشد. شرکت‌هایی که سامانه‌های پیامکی ارائه می‌دهند معمولا بانک بهتر و بروزتری نسبت به یک وبلاگ شخصی دارند که در کنار دانلود فیلم‌هایش بانک اطلاعاتی هم آشنانتیون می‌دهد!

مطلب پیشنهادی: روش‌های جمع‌آوری شماره موبایل

پیامک آموت یکی از همین شرکت‌های فعال در زمینه پیامک انبوه است که ۱۵ سال در این صنعت کار می‌کند و طی جشنواره‌های نشان تجاری متوالی، رتبه اول اصناف را کسب کرده است. با این که فعالیت اصلی این شرکت در زمینه ارائه پنل پیامکی و ارسال و دریافت پیامک است، بانک اطلاعاتی قدرتمندی را نیز در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. نکته جالب این است که استفاده از این بانک شماره موبایل هیچ هزینه‌ای نداشته و تمام ویژگی‌هایی که پیشتر بیان کردم را دارد.

امکانات سامانه پیامک آموت

امکانات سامانه پیامک آموت

حال که در مبحث فروش بانک شماره موبایل هستیم و به معرفی یک شرکت خوب رسیده‌ایم، اجازه دهید لیست کاملی از امکانات پنل پیامکی آموت را در اختیار شما بگذارم تا نه‌تنها بانک شماره موبایل خوبی به دست آورید، بلکه به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید:

پیشنهاد می‌کنم به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، حتما سری به این سامانه بزنید و خودتان مقایسه‌ای داشته باشید. کسب‌وکارها به دلایل مختلفی از سامانه‌های پیامکی استفاده می‌کنند ، به‌عنوان مثال شما با پیامک می‌توانید فروش خود را افزایش دهید . از نظر ارزش خرید نسبت به قیمت، پیامک آموت بهترین شرکتی است که می‌توانید خدمات ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی، خدماتی، اطلاع‌رسانی و… را از آن دریافت کنید . مهم‌تر از همه، فروش بانک شماره موبایل بدون دریافت یک ریال از مشتری!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی