پیامک آموت

4 گام تاثیرگذار در بازاریابی پیامکی هدفمند

هر فردی در طول روز، پیامک‌های تبلیغاتی زیادی دریافت می‌کند؛ اما فقط تعداد محدودی از آن‌ها بر اساس بازاریابی پیامکی هدفمند نوشته و ارسال شده‌اند. تفاوت بین پیامک تبلیغاتی که نتیجه می‌گیرد با پیامکی که فقط ارسال می‌شود دقیقا در همین هدفمند بودن آن است. بازاریابی پیامکی هم مثل هر کار دیگری نیاز به دانش دارد و قطعا نگاه هرچه دقیق‌تر به آن، می‌تواند نتیجه را طوری تغییر دهد تا شما معجزه بازاریابی پیامکی هدفمند را با گوشت و پوست و استخوان درک کنید! شما به دنبال کسب نتیجه هستید تا محصول یا خدماتتان بهتر دیده و شناخته شود؛ وظیفه و ویژگی بازاریابی پیامکی هدفمند هم دقیقا همین است.

در این میان برای چیدن استراتژی، شما گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید که باید به همه آن‌ها نیم نگاهی داشته باشید. برای مثال: تعیین هدف تبلیغات، شناخت و تعیین مخاطب هدف و روش درست ارسال پیامک از موضوعاتی است که باید نسبت به آن آگاهی هرچند محدودی داشته باشید. البته که خیلی از این موارد با خرید پنل پیامکی به راحتی قابل دستیابی است؛ چون ویژگی این پنل‌ها درواقع همین است که کار شما را راحت‌تر و قاعده‌مندتر کند.

بگذارید با یک مثال ملموس‌تر پیش برویم؛ تصور کنید شما فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دارید و بعد از مدتی که از روش‌های مختلف استفاده کرده‌اید برای تبلیغات، حالا قصد دارید از بازاریابی پیامکی هدفمند استفاده کنید و نتیجه آن را بررسی کنید. در ابتدا چه کارهایی باید انجام دهید و چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ اولین قدم قطعا شناخت مخاطب است. شما باید مخاطب هدف خود را بشناسید و بر همین اساس، متن پیامک و زمان انتشار آن را نیز انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: پیامک هدفمند

در کسب و کاری که داریم در مورد آن صحبت می‌کنیم، مخاطب خانم‌های جوان تا میانسال هستند که محتوا و زمان انتشار پیامک شما را برایتان مشخص می‌کنند. شما می‌توانید برای این بازه سنی متن‌های پیامک پر انرژی و محاوره‌ای استفاده کنید. اما اگر موضوع شما بازاریابی پیامکی بیمه باشد، قطعا باید به دنبال محتوایی رسمی‌تر باشید چون مخاطب آن نیز متفاوت است. در همین راستا شاید بهتر باشد کمی بیشتر شما را با قواعد و قوانین بازاریابی پیامکی آشنا کنیم.

قوانین اساسی بازاریابی پیامکی

      • گام اول: برای اینکه بازاریابی پیامکی هدفمندی داشته باشید، باید بر قواعد اساسی آن اشراف نسبی داشته باشید. در همین راستا بهتر است اولین قدم یعنی شناخت مخاطب هدف خود را محکم بردارید. بانک شماره موبایل رایگان پیامک آموت دقیقا به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با تهیه پنل پیامک آموت، به طور رایگان به بانک شماره موبایل رایگانی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌تواند پیامک شما را دقیقا به مخاطب هدفتان ارسال کند. علاوه بر این، ارسال پیامک از روی نقشه هم می‌تواند کمک کننده باشد؛ می‌توانید شهر و ناحیه مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید و پیامکتان را به همان نقاط ارسال کنید. این روش امکان دسترسی به مخاطبان نزدیک را برایتان فراهم می‌کند و برای کسب و کارهای بومی و محلی بسیار کاربردی است.


        • گام دوم: حالا بهترین کار این است که یک متن مناسب انتخاب کنید؛ این متن درحالیکه کوتاه است، باید رسا باشد و نکته مدنظرتان را به مخاطب منتقل کند. فقط در چنین صورتی است که می‌توانید شاهد به ثمر نشستن بازاریابی پیامکی هدفمند باشید.

          • گام سوم: حالا باید به دنبال پیدا کردن بهترین راه ارسال پیامک باشید؛ مراقب باشید در دام بلک لیست گرفتار نشوید! تعداد افرادی که راه دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند کم نیست. احتمالا خود شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. پس بهتر است نوعی از ارسال پیامک را انتخاب کنید که به بلک لیست هم ارسال شود. پنل پیامک آموت با ارسال مطمئن پیامک به بلک لیست امکان دیده شدن بیشتر آن را برای شما فراهم می‌کند.

        ارسال پیامک به لیست سیاه با تمام خطوط ارسال پیامک(پیش‌شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰) به‌صورت پیش‌فرض امکان‌پذیر است، اما در صورتی که قصد دارید پیام اطلاع‌رسانی یا خدماتی ارسال کنید، با خدماتی کردن خط اختصاصی‌تان، می‌توانید به همه(حتی لیست سیاه) پیامک بزنید. علاوه بر ارسال پیامک به بلک لیست، خط خدماتی اختصاصی از ۳ ویژگی خوب دیگر برخوردار است: قابلیت دریافت پاسخ از سوی مخاطب، کیفیت ارسال بالاتر از سایر روش‌ها و قابلیت دریافت گزارش تحویل. اگر برای خدماتی کردن خط اختصاصی، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید مشاوران پیامک آموت با حوصله و انرژی همراه شما هستند.

            • گام نهایی: پس از اجرای تبلیغات شما، پنل پیامک آموت گزارشی در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به نیازهای شما شخصی‌سازی می‌شود. تقریبا همه پنل‌ها پس از انجام تبلیغات گزارش ارائه می‌دهند اما چیزی که گزارش سامانه پیامک آموت را منحصر بفرد می‌کند، شخصی‌سازی گزارش بر اساس نوع کسب و کار شماست. یعنی گزارشی که پیامک آموت در اختیار شما قرار می‌دهد با نمودارهای مختلف نشان داده می‌شود و با خروجی‌های مد نظر شما استخراج شده است.  این گزارش‌ها اطلاعاتی به شما می‌دهد که برای تبلیغات پیامکی آینده بسیار مؤثر است.

          ما کلیات سودمند را درباره آنچه که در بازاریابی پیامکی می‌گذرد به شما گفتیم؛ اما اگر به دنبال دریافت اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تر هستید، می‌توانید از کتاب‌های بازاریابی پیامکی که در این مورد یافت می‌شود، استفاده کنید.

          مطلب پیشنهادی: ارسال پیامک انبوه از خط شخصی

          امکانات پنل پیامک آموت

          برای اجرای بازاریابی پیامکی هدفمند، نیاز به امکانات متنوعی دارید و باید از پنل‌های پیامکی کمک بگیرید. امکانات پنل پیامکی جذاب و ضروری که تا اینجای مقاله به آن اشاره کردیم، همگی در پنل پیامک آموت ارائه می‌شود. برای استفاده از تمام این امکانات هم نیازی به خرید بسته کامل نیست؛ شما با خرید هرکدام از بسته‌های پنل پیامک آموت به تمامی امکانات آن دست پیدا می‌کنید. پس چه بسته یک ماهه را تهیه کرده باشید یا بسته دائمی، تفاوتی ندارد، دست‌تان برای استفاده از امکانات کاملا باز است.

          برای دریافت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا دست به کار شوید و با پشتیبانی پیامک آموت ارتباط برقرار کنید یا برای مشاهده تعرفه پنل پیامکی به صفحه مشخص شده مراجعه نمایید.

          برخی از مشتریان ما

          آخرین مقالات

          پنل اس ام اس بانه

          پنل اس ام اس بانه

          پنل اس ام اس دانشگاه

          پنل اس ام اس دانشگاه

          پنل اس ام اس آمل

          پنل پیامک آمل

          پنل اس ام اس برای کارواش

          پنل اس ام اس برای کارواش

          ورود
          قیمت پنل پیامکی