پیامک آموت

پیامک تبلیغاتی چیست؟ (کاربرد و مزایای آن در کسب و کارها)

پیامک تبلیغاتی چیست؟

پیامک تبلیغاتی، متنی است که جهت ترغیب افراد به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما ارسال می‌شود. موضوع این پیامک‌ها می‌تواند بسیار مختلف و متنوع باشد؛ از تبلیغ یک کمپین فروش گرفته تا تخفیف‌ها و پیشنهادهای مختلف برای مشتریان.

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی چیست؟

    • ارسال سریع: در این نوع تبلیغات، سرعت اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، فقط با چند کلیک ساده، پیام خود را به صورت ارسال پیامک انبوه به افراد زیادی برسانید.
    • مقرون به صرفه: این نوع تبلیغات به نسبت انواع دیگر تبلیغات هزینه بسیار کمی دارد. این در حالی است که سود حاصل شده از آن به نسبت هزینه‌ای که می‌کنید، قابل توجه است. مناسب بودن قیمت پنل پیامکی آموت با تمامی امکانات هم برای به صرفه بودن این نوع تبلیغات مزید بر علت است.
    • احتمال دیده شدن: شما بیشتر ایمیل خود را چک می‌کنید یا شبکه‌های اجتماعی و پیامک‌های‌تان را؟ از آن‌جایی که پیامک‌های شما بدون نیاز به اینترنت در دسترس‌تر هستند زودتر از مابقی موارد توسط مخاطبین چک می‌شود.
    • سادگی فرآیند ارسال: شما با خرید پنل پیامک، تقریبا نیمی از راه را طی کرده‌اید؛ چون بقیه مسیر به سرعت و فقط با چند کلیک ساده برای چگونگی ارسال انجام می‌شود.
    • هدفمندی تبلیغات: تبلیغات پیامکی از هدفمندترین نوع تبلیغات است؛ مخاطب تبلیغاتی که در تلویزیون پخش می‌شود می‌تواند هر سن و جنس و نیازی داشته باشد. اما بانک شماره موبایلی که با خرید پنل پیامک آموت در اختیار شما قرار می‌گیرد، شما را مستقیم به سمت مخاطب هدف دقیق‌تان هدایت می‌کند.

        پنل پیامکی چگونه به افزایش فروش و خدمات شما کمک می‌کند؟

        اگر به‌دنبال رونق کسب و کار خود هستید؛ باید به‌صورت هدفمند، جامعه مخاطبین خود را افزایش دهید. اگر بتوانید محصول، خدمات و مزایای خود را برای افراد بیشتری توضیح دهید و اطلاع رسانی کنید، قطعا فروش‌تان هم بیشتر خواهد شد؛ مخصوصا اگر این نوع اطلاع‌رسانی هدفمند باشد.

        پنل پیامک آموت با امکاناتی مثل ارسال پیامک منطقه‌ای یا بانک شماره موبایل، شما را در اجرای تبلیغات کاملا هدفمند یاری می‌کند و دقیقا همین عامل فروش شما را افزایش می‌دهد. وقتی می‌توانید موجود شدن محصولی جدید را به گروه سنی و جنس خاصی از افراد ارسال کنید یا حتی می‌توانید بر اساس نیاز افراد و شغل آن‌ها پیشنهادها جذاب در حوزه کاری خودتان بدهید، قطعا نتیجه مثبت خواهد بود و به خرید منجر خواهد شد.

        تفاوت پیامک تبلیغاتی با تعاملی چیست؟

        در راستای بازاریابی پیامکی دو نوع پیام می‌توانید برای مخاطب ارسال کنید:

            1. پیام‌های متنی تبلیغاتی یا پروموشنال

            1. پیام‌های تعاملی یا ترنس اکشنال

              • پیامک‌های متنی تبلیغاتی اصولا برای افزایش فروش، تبلیغ یک محصول یا افزایش آگاهی از برند برای مخاطبان ارسال می‌شود. برای اطلاع‌رسانی محصول جدید یا به اشتراک گذاشتن اطلاعیه‌های شرکت هم می‌توانید از این نوع پیام استفاده کنید.

              • پیام‌های متنی تعاملی حاوی اطلاعاتی هستند که مشتریان شما به آن‌ها احتیاج دارند و از حدود محتوای آن آگاهی دارند.

            پیامک تبلیغاتی یا پیامک خدماتی

            پاسخ این سوال کاملا به هدف شما از ارسال پیامک و متن پیامک ارسالی بستگی دارد؛ اگر متن شما خدماتی باشد، می‌توان آن را با خط خدماتی ارسال کرد. اما اگر محتوای پیام شما تبلیغاتی باشد، باید حتما با خط تبلیغاتی ارسال شود؛ حالا شاید بد نباشد برای درک بهتر ماجرا، تعریف کوتاهی از پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی ارائه دهیم.

            پیامک خدماتی پیامی است که مخاطب منتظر دریافت آن است؛ برای مثال اگر شما منتظر دریافت پیامک رمز پویا یا احراز هویت در یک سایت باشید، پیامی که دریافت می‌کنید، خدماتی است. اگر هدف یک پیام اطلاع رسانی یک نکته مهم باشد، خدماتی محسوب می‌شود. پیام‌های خدماتی به مخاطبان لیست سیاه هم ارسال می‌شوند.

            پیام تبلیغاتی پیامی است که شما با محتوای تبلیغاتی ارسال می‌کنید؛ اگر شما قصد اطلاع رسانی جشنواره یا تخفیفی را دارید و یا می‌خواهید کارای خود را تبلیغ کنید، می‌توانید از خط تبلیغاتی برای ارسال آن استفاده کنید.

            تبلیغات پیامکی را چگونه ارسال کنیم؟

            این روزها با رونق گرفتن و باب شدن شبکه‌های اجتماعی، باز هم بازاریابی پیامکی خوش می‌درخشد؛ منظور از بازاریابی پیامکی چیست؟ نوعی از بازاریابی و جذب مشتری که از طریق اس ام اس صورت می‌گیرد. قطعا نمی‌توانید یک گوشی تلفن دست بگیرید و به افراد مختلف پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. هم‌زمان زیادی از دست می‌دهید و هم بعد از ارسال تعدادی پیامک، احتمال مسدود شدن خط‌تان وجود دارد.

            پیشنهاد ما هم به شما این است، سری که درد نمی‌کند را دستمال نبندید و کار را به کاردان بسپارید! با تهیه پنل پیامکی آموت تبلیغات پیامکی شما به راحتی و با چند کلیک انجام خواهد شد.

            علاوه بر سادگی و سریع بودن روند کار با پنل پیامکی، شما می‌توانید از امکانات کاربردی پنل پیامکی آموت هم استفاده کنید؛ برای تشخیص مخاطب دقیق می‌توانید از بانک شماره تلفن بروز و جامع پیامک آموت استفاده کنید. علاوه بر این امکان، ارسال پیامک منطقه‌ای از روی نقشه هم در راستای رسیدن به مخاطب هدف دقیق هر کسب و کاری استفاده می‌شود.

            وب سرویس رایگان، گزارش‌گیری و بررسی ارسال‌ها، اطلاع‌رسانی هوشمند رویدادها و ارسال به بلک لیست فقط بخشی از امکانات پنل پیامکی آموت است؛ برای آشنایی هرچه بیشتر با دیگر امکانات پنل پیامک آموت و استفاده از تست ده روزه کاملا رایگان آن، می‌توانید از پشتیبانی حرفه‌ای ما استفاده کنید.

            پیامک تبلیغاتی را به چند صورت می‌توان ارسال نمود؟  

            • خطوط عمومی: برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی؛ این نوع خط امکان ارسال به بلک لیست را ندارد.

            • خطوط تبلیغاتی 98: برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی؛ این نوع خط امکان ارسال به بلک لیست را هم دارد.

            • خطوط خدماتی عمومی: برای ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به کار می‌رود؛ این خطوط به صورت عمومی توسط برندها استفاده می‌شود و به همین دلیل هم امکان نظرسنجی ندارد.

            • خطوط اختصاصی خدماتی: برای ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود؛ این خط اختصاصی برای برندهاست و امکان ارسال نظرسنجی را هم دارد.

            • خطوط اختصاصی عادی: این خطوط به صورت اختصاصی در اختیار هر برند قرار می‌گیرد؛ امکان ارسال تبلیغات و نظرسنجی را هم داراست.

            برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع دقیق‌تر از هریک از این خطوط و نحوه و شرایط استفاده از آن می‌توانید با پشتیبانی پیامک آموت در ارتباط باشید.

            برخی از مشتریان ما

            آخرین مقالات

            نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

            نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

            نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

            نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

            نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا

            نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا (ع)

            نمونه پیامک تبریک روز دختر

            نمونه پیامک تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر

            ورود
            قیمت پنل پیامکی