پیامک آموت

تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

در پنل‌های پیامکی خطوط به دو دسته خدماتی و تبلیغاتی تقسیم می‌شوند؛ خطوط خدماتی برای ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی و خطوط تبلیغاتی هم برای ارسال تبلیغات. نکته‌ مهمی که درباره خطوط خدماتی وجود دارد این است که این خطوط تعرفه پایین‌تری برای ارسال پیامک دارند؛ یعنی ارسال پیامک با خطوط خدماتی به صرفه‌تر از ارسال با خطوط تبلیغاتی محسوب می‌شود. به همین دلیل کسب و کارهای بسیاری تمایل دارند که خطوط تبلیغاتی خود را تبدیل به خطوط خدماتی کنند که هم متعلق به کسب و کار خودشان باشد و هم تعرفه ارسال پیامک با آن مناسب‌تر باشد و بلک لیست را هم شامل شود.
تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

شرایط خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی چیست؟

در نظر داشته باشید که پروسه خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی کاملا متغیر و نامشخص است و در زمانی حدودا 2 تا 6 ماه انجام می‌شود و به محض خدماتی شدن شماره، حتما به شما اطﻼع رسانی خواهد شد. برای خدماتی کردن خطوط، ارائه تمامی موارد زیر الزامی است:

      • ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت یا سازمان با مهر و امضای مدیرعامل.

      • ارائه تعهدنامه بر روی سربرگ با مهر شرکت و امضای مدیر عامل.

      • لیست شماره موبایل‌های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده‌اند، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید. (حداقل ۱۰۰ شماره همراه اول غیر تکراری)

      • ارائه عكس از صفحه ” سامانه ملی اشخاص حقوقی كشور ” به آدرس http://ilenc.ssaa.ir

      • ارائه کپی كارت ملي، شناسنامه و گواهی امضای مديرعامل (برای سازمان دولتي ارائه معرفي نامه رسمی از سازمان مربوطه الزاميست و گواهی امضا نیازی نیست)

      • ارائه سفته یا چک حقوقی به مبلغ 1,000,000,000 ریال فقط برای شركت‌های خصوصی.

      • ارائه تصویر روزنامه رسمی و یا اساس نامه

    در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” باید به طور واضح و دقیق مشخص شده باشد. حتما به درخواست کاربر ذکر شود. به عنوان مثال در صورتی كه جامعه هدف شما مشتریان یك سایت یا یك اپلیكیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیكیشن باید درج شود. مانند: به درخواست مشتریان شرکت……….، به درخواست کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)

    مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانكی. مواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می‌گردد و ارسال از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.

    پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره‌های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.

    تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی چگونه انجام می‌شود؟

    تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

    برای تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی حتما باید شرکت حقوقی باشید و شناسه ثبت ملی داشته باشید؛ اگر این گزینه‌ها را دارید با همکاران ما در شرکت پیامک آموت تماس بگیرید تا برای طی کردن مراحل بعدی شما را راهنمایی کنند.

    پس از آماده کردن مدارک لازم، نیاز است تا تصویر مدارك و بانك شماره را از طریق تیکت برای کارشناسان پشتیبانی پیامک آموت ارسال کنید. پس از بارگذاری تصویر مدارك، اگر مدارک مورد تایید باشد، نیاز است تا نسبت به ارسال اصل مدارك تایید شده به آدرس شرکت اقدام نمایید. پس از دریافت اصل مدارك، درخواست به اپراتور ارسال می‌گردد.

    تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی برای چه کسانی مناسب است؟

    خدماتی شدن خطوط تبلیغاتی فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است. این یعنی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ می‌توانند خط تبلیغاتی خود را خدماتی کنند و کسب و کارهای کوچک، آنلاین و استارتاپ‌ها چنین امکانی ندارند. پیشنهاد ما برای چنین کسب و کارهایی، خرید خط خدماتی 9000 است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش پیامک آموت تماس بگیرید.

    درست است که هنگام ثبت‌نام در پنل پیامک آموت، سه خط اشتراکی در اختیار شما قرار می‌گیرد که خدماتی، تبلیغاتی و عمومی است؛ اما ممکن است کسب و کاری تمایل داشته باشد که خط اختصاصی خود را داشته باشد و بتواند نظرسنجی برگزار کند. در چنین شرایطی خرید خط خدماتی یا خدماتی کردن خط تبلیغاتی پیشنهاد درستی است.

    هنگام خدماتی کردن خط تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

        • جهت خدماتی نمودن خطوط ۲۱ بایستی مالکیت خط در مخابرات به صورت حقوقی (به نام شرکت یا سازمان) ثبت شده باشد.

        • طبق اعلام اپراتور 21 ارسال سفته برای سازمان‌های دولتی الزامی است.

        • فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۵۰۰۰۱ – ۵۰۰۰۲ – ۵۰۰۰۵ – ۲۰۰۰ باید به صورت تایپی تکمیل شود.

        • برای اپراتور ۵۰۰۰۵ علاوه بر فرم درخواست، تعهدنامه مربوط به اپراتور نیز باید در سربرگ به صورت تایپی تکمیل گردد و در هنگام ارسال درخواست خط خدماتی در بخش سایر بارگذاری شود.

        • فرم درخواست خدماتی اپراتور ۲۰۰۰ در دو صفحه با فونت بزرگ تکمیل گردد.

      نتیجه‌گیری و جمع‌بندی

      حتما می‌دانید حوزه ارسال پیامک انبوه و ارسال پیام تبلیغاتی یک مبحث بسیار مهم دارد و آن هم بلک لیست یا لیست سیاه مخابراتی است؛ شماره‌های این لیست اشخاصی هستند که پیام تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند که اتفاقا تعداد زیادی از افراد را هم شامل می‌شود. شما برای دستیابی به همه افراد -از جمله لیست سیاه- می‌توانید خط تبلیغاتی خود را خدماتی کنید و پیام‌های اطلاع‌رسانی خود را از طریق این خط با تعرفه مناسب‌تری ارسال کنند.

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
      خدمات پنل پیامکی آموت
      ورود
      قیمت پنل پیامکی