پیامک آموت

پنل پیامکی چیست؟ (کاربرد پنل اس ام اس در کسب و کارها)

قطعا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که با دریافت یک پیامک تبلیغاتی، ترغیب به استفاده از خدمات و یا محصولات ارسالی آن شده باشید. اینگونه پیامک‌ها با استفاده از پنل اس ام اس که یک نرم‌افزار تحت وب و ارزان است، برای شما ارسال می‌شوند. در واقع، امروزه با توجه به اینکه اکثر افراد از موبایل استفاده می‌کنند، سامانه پیامکی یکی از قدرتمندترین ابزارها جهت ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، خدماتی، اطلاع‌رسانی، تاییدیه و ... محسوب می‌شود. اگر شما نیز به‌دنبال آن هستید تا به کسب و کار خود رونق ببخشید و جامعه مشتریان خود را با کم‌ترین هزینه افزایش دهید، استفاده از سامانه پیامکی یک انتخاب ایده‌آل برای شماست.اگر می‌خواهید بدانید پنل پیامکی چیست؟ چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد و آیا برای کسب و کار شما می‌تواند مفید باشد، تا انتهای این مقاله همراه با ما باشید.
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

پنل پیامکی چیست؟ 

پنل پیامکی یا سامانه پیامکی یک نرم‌افزار تحت وب است که به شما امکان ارسال پیامک در هر تعداد را می‌دهد. در واقع شما با یک سامانه هوشمند در ارتباط هستید که ارسال پیامک از طریق اینترنت را بر عهده دارد و پیامک‌های شما را مدیریت و ارسال می‌کند. موضوع این پیامک‌ها معمولا تبلیغاتی، خدماتی(ارسال کد یکبار مصرف و…) یا اطلاع‌رسانی هستند. پنل‌های پیامکی دارای امکانات زیر می‌باشند:

      • ارسال پیامک به بلک لیست (با استفاده از سامانه پیامکی، خیال خود را از رسیدن پیام به دست تمام مخاطبین لیست خود، راحت کنید.)

      • ارسال منطقه‌ای از روی نقشه (کافی‌ست منطقه مد نظر خود را انتخاب کنید؛ پیام شما به دست تمام مخاطبین آنجا خواهد رسید)

      • بانک اطلاعات مشاغل (مجموعه ای از شماره مخاطبین هدف شما در اختیارتان قرار می‌دهد)

      • گزارش‌گیری اختصاصی

    تمام این امکانات در پیشبرد بهتر کار شما مؤثر هستند؛ پنل پیامک آموت این امکانات را در همه بسته‌های خود ارائه می‌دهد. شما هر یک از بسته‌ها با هر قیمتی را تهیه کنید، به همه این امکانات دسترسی خواهید داشت.

    مطلب پیشنهادی: بانک اطلاعاتی شماره موبایل

    کاربرد پنل‌های پیامکی چیست؟

    پنل‌های پیامکی کاربردهای متفاوتی دارد و همین کاربردهای متفاوت در افزایش فروش و جذب مشتری به شما کمک می‌کند. از جمله این کاربردها عبارتند از:

    • تبلیغ برای جذب مشتریان جدید
    • افزایش وفاداری مشتریان قدیمی
    • اطلاع‌رسانی کاربران
    • ارسال خودکار پیام‌هایی مثل تبریک و تسلیت

    قسمتی از کاربردهای یک پنل پیامکی می‌باشد.

    مطلب پیشنهادی : پنل اس ام اس خارجی

    اما همه ماجرا این نیست؛ علاوه بر این‌ها شما با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید محبوبیت و ماندگاری در ذهن مخاطب ایجاد کنید یا پنل پیامکی خود را به سایت و اپلیکیشن‌تان متصل کنید. ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت هم بخش دیگری از کاربردهای سودمند پنل‌های پیامکی است.

    داشتن پنل اس ام اس چه مزیتی دارد؟

    از جمله مزایای خرید و استفاده از پنل پیامکی به شرح زیر است:

        • تسریع روند ارسال پیام‌های انبوه

        • دسترسی مدام به مشتریان

        • شناخت مخاطب هدف دقیق

        • قیمت مناسب به نسبت دیگر انواع تبلیغات

        • حفظ ارتباط دائمی با مشتریان

        • پشتیبانی 24 ساعته

        • برقراری ارتباط دو طرفه با مخاطب (نظرسنجی)


      پنل پیامکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

      تبلیغات جزء جدایی ناپذیر رونق و پیشرفت هر نوع کسب و کاری است؛ اینکه شما بتوانید مشتریان جدید جذب کنید و در کنار آن مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید و راضی نگه دارید به نوعی هنر محسوب می‌شود که در صورت اجرا، رمز موفقیت کسب و کار شما خواهد بود.

      تبلیغات پیامکی ابزار بسیار مناسبی برای کسب و کارهای مختلف است؛ از کسب و کارهای خانگی گرفته تا هر نوع کسب و کار کوچک و بزرگی همگی می‌توانند از تبلیغات پیامکی و مزایای آن برای توسعه کسب و کارشان استفاده کنند. امکانات سامانه پیامکی تبلیغات شما را به سمت هرچه هدفمندتر شدن سوق می‌دهد و همین عاملِ هدفمندی، خود به تنهایی می‌تواند کمک شایانی به کسب و کار شما کند.

      مطلب پیشنهادی: پنل اس ام اس مخابرات

      با توجه به اینکه کالا یا خدمات شما چیست و برای چه جنسیت و گروه سنی مناسب است، بانک اطلاعاتی مناسبی در اختیار شما قرار داده می‌شود که بتوانید پیام‌تان را بی دردسر به همان گروه خاص ارسال کنید و هزینه هدر رفته‌ای بابت ارسال پیام به افراد نامرتبط نپردازید.

      پنل اس ام اس خود را از کجا تهیه کنیم؟

      حالا شما اطلاعات کلی را درباره پنل پیامکی دانستید و کم و بیش با آن آشنا شدید؛ گام بعدی و مهمی که باید محکم بردارید، خرید پنل اس ام اس است. نکته بسیار مهم در تهیه پنل پیامک، توجه به امکانات آن است. در پنل پیامک آموت شما به مدت ده روز دمو رایگان (تست ده روزه رایگان) در اختیار دارید و در طول این مدت حتی می‌توانید تبلیغات خود را اجرا کنید و پیامک ارسال کنید.

      مطلب پیشنهادی: پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی

      در طول مدت تست ده روزه رایگان، تمام امکانات برای شما فعال است که بتوانید آن‌ها را تست کنید؛ در ادامه هم با خرید هریک از بسته‌های پنل پیامک آموت، تمام امکانات در اختیار شما قرار می‌گیرد و تفاوت بسته‌ها فقط در مدت زمان فعال بودن آن است. ممکن است در دیگر پنل‌ها شما با خرید یک بسته از امکانات دیگر بسته‌ها محروم ‌شوید، اتفاقی که در پنل پیامک آموت رخ نمی‌دهد و از مزایای بسیار کاربردی آن محسوب می‌شود. برای برقراری ارتباط با پشتیبانی و یافتن پاسخ پرسش‌های خود و آشنایی بیشتر با پنل پیامک آموت، تماس بگیرید.

      پنل اس ام اس شهرهای ایران با سامانه گسترده آموت

      پنل اس ام اس فارس
      پنل اس ام اس قم
      پنل اس ام اس همدان
      پنل اس ام اس کرمان
      پنل اس ام اس کرمانشاه
      پنل اس ام اس مازندران
      پنل اس ام اس گیلان
      پنل اس ام اس زنجان
      پنل اس ام اس گرگان
      پنل اس ام اس کیش
      پنل اس ام اس اهواز
      پنل اس ام اس کرج
      پنل اس ام اس یزد
      پنل اس ام اس مشهد
      پنل اس ام اس تهران
      پنل اس ام اس اصفهان
      پنل اس ام اس تبریز

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
      خدمات پنل پیامکی آموت
      ورود
      قیمت پنل پیامکی