پیامک آموت

پنل اس ام اس خارجی (معرفی 14 مورد + مزایا و معایب)

پنل اس ام اس خارجی

لیست پنل اس ام اس خارجی

در جدول زیر می‌توانید لیستی از پرطرفدارترین پنل‌های پیامکی را مشاهده کنید و آن‌ها را از نظر مزایا و معایب مورد بررسی قرار دهید.

نام پنل مزایا معایب
Text Magic راه اندازی آسان
قابل اعتماد برای محیط‌های تجاری
پشتیبانی فوری
قیمت بالا
قابل استفاده در اروپا
EZ Texing سرعت بالا
امکان ارسال از طریق API
عدم امکان فیلتر کردن متن
Podium تجربه کاربری عالی
تیم پشتیبانی قوی
امکان بررسی با فیسبوک و گوگل
مشکلات درگاه پرداخت
الزام ورود به حساب گوگل
Many Chat مدیریت مخاطبان
امکان ارسال پیام از طریق ایمیل یا پیامک
عدم امکان ارسال پیام به صورت کاتالوگ
Active Compaign مقرون به صرفه
قدرت بالا
مناسب برای کسب و کار‌های حرفه‌ای و نوپا
عدم امکان بلاک مخاطبین هرزنامه
Ture Dialog مناسب برای همه مشاغل
دارای سیستم کنترل اداری پیامک ایمن
قیمت نسبتا بالا
Omni Send ویژگی‌های گسترده
پشتیبانی 24 ساعته
ادغام با یک کلیک
نیاز به بهبود UI
ابزار ویرایش پیچیده
Slick Text جمع آوری شماره تلفن و بازاریابی پیشرفته
فرم‌‌های وب و پنجره‌‌های بازشو
گران بودن ویژگی‌های پیشرفته
Sender خدمات قابل اعتماد
برقراری ارتباط فوری با باشگاه مشتریان
عدم ارسال برخی از پیامک‌ها
Mobile Text Alerts مقرون به صرفه و کاربردی
داشتن گزینه‌هایی مانند Salesforce، Facebook، Constant Contact
کاهش کاراکتر‌های MMS از 1500 به 660
Twilio سرعت بالا
امکان ارسال پیامک از طریق API
انعطاف پذیری
قیمت بالا
کاربری نسبتا پیچیده
Simple Texing برنامه‌ها و ادغام‌های داخلی برای نظرسنجی‌ها
مناسب برای کمپین‌های بازاریابی پیامکی
 آسان برای اجرا
قیمت بالا
وجود مشکلاتی در پیامک‌های دریافتی در داشبورد
Textedly کاربری آسان
کاربر پسند
عدم امکان لغو سرویس‌ها
Send Plus قابلیت کار با CRM کاربری نسبتا پیچیده

معرفی پنل‌های اس ام اس خارجی

پنل اس ام اس خارجی

Text Magic

TextMagic یک سرویس پیام کوتاه انبوه مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک و متوسط است که قادر به ارسال اعلان‌‌ها، هشدار‌ها، یادآوری‌‌ها و پیام‌‌های تبلیغاتی از طریق پیام‌‌های متنی است. رابط وب به کسب‌وکار‌ها اجازه می‌‌دهد تا لیست‌‌های مخاطبین را آپلود کنند و پیام‌‌هایی را برای مشتریان، کارمندان، سهامداران یا حتی برای مخاطبان عمومی شرکت‌کننده در کمپین‌‌های تبلیغاتی ارسال کنند. پیام‌رسان چت دو طرفه به کارکنان و کارمندان امکان می‌دهد از طریق پیام‌های متنی ارتباط برقرار کنند. این پنل اس ام اس خارجی همچنین قادر است ایمیل‌ها را به پیامک تبدیل کرده و آن‌ها را به صورت SMS تحویل دهد.

مطلب پیشنهادی: معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

EZ Texting

از سال 2004، EZ Texting به بیش از 210 هزار مشتری خدمت‌رسانی کرده است و استانداردی را برای ارسال پیامک تجاری در ایالات متحده و کانادا ایجاد کرده است. این پلتفرم مبتنی بر ابر که دارای رتبه برتر است شامل ارسال پیامک انبوه، MMS، گزارش‌های تحویل، کمپین‌های یادآوری، نظرسنجی متنی، کلمات کلیدی، اعداد قابل نوشتار و قابلیت ارسال متن به خط ثابت می‌شود.

مطلب پیشنهادی: پنل اس ام اس چیست؟

Podium

Podium یک پلتفرم بازاریابی و ارتباط است که از پیام‌های متنی برای کمک به کسب و کار‌های محلی استفاده می‌کند تا شهرت آنلاین خود را بهبود بخشند. صندوق ورودی همه‌کاره Podium چت وب‌سایت، کمپین‌‌های بازاریابی و پرداخت‌‌های تلفن همراه را در یک صندوق ورودی واحد ادغام می‌‌کند و به بیش از 100 هزار کسب‌وکار کمک کرده است که عملکرد بهتری داشته باشند.

مطلب پیشنهادی: بانک اطلاعاتی شماره موبایل

ManyChat

ManyChat یک پلتفرم هوش مصنوعی محاور‌ه‌ای است که برای کمک به کسب‌وکار‌ها در بخش تجارت الکترونیک طراحی شده است تا مکالمات را در پیام‌‌های متنی، فیس‌بوک مسنجر و اینستاگرام خودکار کند. مدیران می‌‌توانند کوپن‌‌های تخفیف، تأیید رزرو، پیام‌‌های تبلیغاتی و موارد دیگر را از طریق ایمیل و پیام‌‌های متنی با مشتریان به اشتراک بگذارند. این پنل اس ام اس خارجی در بسیاری از کشور‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

ActiveCampaign

پلتفرم اتوماسیون تجربه مشتری (CXA) تعیین کننده دسته بندی ActiveCampaign به بیش از 130000 کسب و کار در 170 کشور کمک می‌کند تا به طور هدفمندی با مشتریان خود تعامل داشته باشند. این پلتفرم به مشاغل در هر اندازه دسترسی به بیش از 500 اتوماسیون از پیش ساخته شده را می‌دهد که بازاریابی ایمیلی، اتوماسیون بازاریابی و CRM را برای تقسیم بندی و شخصی سازی قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پیام رسانی، چت و متن ترکیب می‌کند.

مطلب پیشنهادی: پنل پیامک همراه با بانک شماره موبایل رایگان

TrueDialog

TrueDialog یک پلتفرم پیام متنی SMS مبتنی بر ابر برای مشاغل در هر اندازه‌ای است. این پنل اس ام اس خارجی به کاربران در ارسال پیام‌های فردی و انبوه کمک می‌کند. این نرم افزار کنترل‌های اداری ویژه ای را برای موسسات آموزشی فراهم می‌کند. TrueDialog همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که در مواقع اضطراری پیامک یادآوری و هشدار‌های انبوه ارسال کنند. این محصول همچنین دارای یک اپلیکیشن موبایل برای دستگاه‌‌های آیفون و اندروید است که به نمایندگان اجازه می‌‌دهد با استفاده از گوشی‌‌های هوشمند خود با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

Omnisend

Omnisend نیز یک پلتفرم برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیکی است تا برای مشتریان خود بازاریابی کنند. Omnisend در سال 2014 به عنوان یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی به نام Soundfest شروع به کار کرد. در سال 2019، Omnisend به یکی از پنج برنامه بازاریابی برتر در Shopify تبدیل شد و امروزه این پلتفرم به بیش از 80000 مشتری در سراسر جهان خدمت می‌کند.

مطلب پیشنهادی: پنل اس ام اس مخابرات چیست؟

Slick Text

Slick Text فرم‌‌های انتخابی وب و پنجره‌‌های بازشو جمع‌آوری شماره تلفن را از طریق وب‌سایت یا حساب‌‌های رسانه‌‌های اجتماعی بسیار آسان می‌‌کند؛ این برنامه از متمرکزترین پنل‌های معرفی شده در این مقاله است. بنابراین برای جمع‌آوری شماره تلفن و ارسال پیام‌‌های بازاریابی انبوه مناسب‌تر از چت کردن یک به یک با مشتریان فعلی شما است.

Sender

این پنل به ویژه برای کسب و کار‌های کوچک بسیار کاربردی است. حفظ امنیت و حریم شخصی افراد در این سیستم مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از کاربران امروزه از آن استفاده می‌کنند.

Mobile Text Alerts

Mobile Text Alerts یک پلتفرم بازاریابی پیامکی آنلاین و از انواع پنل اس ام اس خارجی است که به مشاغل در هر اندازه کمک می‌کند تا پیام‌های متنی انبوه را برای مشتریان ارسال کنند. این پلتفرم دارای یک صندوق ورودی متمرکز است که به کاربران امکان می‌‌دهد پاسخ‌‌های مشترکان را در کمپین‌‌ها مشاهده کنند، در مکالمات دو طرفه با مشتریان درگیر شوند و به سؤالات پاسخ دهند. از ویژگی‌‌های Mobile Text Alerts می‌‌توان به پیام‌رسانی تصویری، کمپین‌‌های قطر‌ه ای، ایجاد گروه، پاسخ‌‌های خودکار، نظرسنجی‌‌های تلفن همراه و موارد دیگر اشاره کرد.

Twilio

Twilio پلتفرم ارتباط ابری پیشرو در جهان است که به کسب‌وکار‌ها امکان می‌‌دهد راه‌حل‌‌های ارتباطی سفارشی‌سازی شده خود را بسازند، مقیاس‌بندی کنند و اجرا کنند. این پنل اس ام اس خارجی به گونه‌ای طراحی شده است که قابل تنظیم و استفاده آسان باشد، به این معنی که کسب و کار‌ها می‌توانند آن را با نیاز‌های خاص خود تنظیم کنند.

SimpleTexting

تمامی پاسخ‌های مربوط به چگونگی نحوه ارسال پیامک انبوه را با کمک نرم افزار نوآورانه پیامک SimpleTexting دریافت کنید. این نرم افزار اس ام اس انبوه با کاربری آسان همراه با ادغام Zapier است که ارسال پیامک را در تمام سطوح خودکار می‌کند.

Textedly

Textedly یک ابزار بازاریابی پیامکی مبتنی بر ابر است. این سیستم ارسال پیام کوتاه گروهی، زمان‌بندی متن و پاسخ‌‌های خودکار قابل تنظیم را ارائه می‌‌دهد. کاربران می‌توانند متن‌هایی با طول بیش از 300 کاراکتر ارسال کنند. این سیستم همچنین ویژگی کوچک کردن لینک را برای به حداقل رساندن تعداد کاراکترها، ارائه می‌دهد.

Send plus

حوزه فعالیت این سامانه نیز ارسال نوتیف، اس ام اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ است و به عنوان یک پنل اس ام اس خارجی در دسترس شناخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید پنل اس ام اس

مقایسه سیستم‌های پنل پیامکی خارجی و با سامانه پیامکی ایرانی

پنل اس ام اس خارجی

خوشبختانه سامانه‌های پیامکی ایرانی بسیاری وجود دارند که امکاناتی مشابه با انواع خارجی ارائه می‌دهند. همچنین با توجه به این که هزینه پنل اس ام اس خارجی معمولا با دلار محاسبه می‌شود، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه به نظر نمی‌رسد. راه اندازی یک برنامه پیام کوتاه برای کسب و کار شما نیازمند استفاده از خدمات تخصصی برند‌های ارائه دهنده سامانه پیامکی است. پنل اس ام اس آموت یکی از بهترین پنل‌های داخلی است که می‌توانید از آن برای ارسال پیامک انبوه استفاده کنید. علاوه بر این برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا

نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا (ع)

نمونه پیامک تبریک روز دختر

نمونه پیامک تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر

ورود
قیمت پنل پیامکی