پیامک آموت

ساده‌ترین روش ارسال پیامک از طریق اینترنت

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

برای اشخاصی که به هر دلیلی می‌خواهند از طریق اینترنت مسیج ارسال کنند ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش را آورده‌ام. این روش به‌خصوص برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در نوروز ۱۴۰۱ تبلیغات گسترده انجام دهند و بار سال آینده را ببندند خیلی کاربردی و مؤثر است.

ساده‌ترین روش ارسال پیامک از طریق اینترنت

ارسال پیامک از اینترنت یکی از آن کارهایی است که به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. این که می‌گویم «به روش‌های مختلفی» بیشتر منظورم استفاده از برنامه‌های متنوع برای این کار است. اما همان‌طور که من و شما خواننده عزیز می‌دانیم، زمانی که گزینه‌ها بسیار باشند، انتخاب بهترین از بین آن‌ها کار سختی است. انصافا چه کسی حوصله دارد تمام روش‌ها را امتحان کند تا بهترین را بیابد؟!

من زحمت این کار را کشیدم و در مورد تمام روش‌های ارسال پیامک از طریق اینترنت (و یا حتی خارج از اینترنت) تحقیقات و مقایسه‌ای انجام دادم و نتیجه را برای شما در سینی نقره گذاشتم. بفرمایید!

مطلب پیشنهادی: معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

ارسال پیام از طریق اینترنت به موبایل

یکی از روش‌های بازاریابی برای کسب و کارتان، ارسال پیام از طریق اینترنت به موبایل است؛ برای ارسال پیامک از طریق اینترنت به موبایل، ارسال کننده نیاز به اینترنت دارد اما دریافت کننده نیازی به اینترنت ندارد و فقط داشتن گوشی (حتی غیر هوشمند) کافی است. یکی از جذابیت‌های بازاریابی پیامک هم دقیقا همین است؛ اینکه افراد برای دریافت آن مثل بازاریابی ایمیلی نیازی به اینترنت ندارند. همین مزیت، دایره مخاطبین این روش بازاریابی را گسترده‌تر می‌کند.

ارسال پیامک تکی از طریق اینترنت

برای ارسال پیامک تکی و انبوه از طریق اینترنت، نیاز به تهیه پنل پیامکی دارید؛ درست به همان شکل که باید ارسال پیامک انبوه خود را در پنل ثبت کنید، ارسال پیامک تکی شما هم نیاز به ثبت در پنل دارد. هنگام ورود به سامانه پیامک آموت، در باکس سمت راست، گزینه‌ای به عنوان ارسال تکی وجود دارد که با انتخاب آن، می‌توانید پیامک خود را به صورت تکی ارسال کنید.

مطلب پیشنهادی: نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

چگونه با اینترنت اس‌ام‌اس بفرستیم؟

معمولا افرادی که به دنبال ارسال پیامک از طریق اینترنت هستند به دو دلیل این کار را انجام می‌دهند:

  • یا می‌خواهند با اینترنت پیامک ناشناس بفرستند
  • یا قصد ارسال پیامک انبوه (برای چندین نفر) دارند

مورد اول که تکلیفش مشخص است، اما مورد دوم (ارسال پیامک انبوه) گروه وسیعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی را شامل می‌شود که قصد دارند به کمک اینترنت برای گروهی از مخاطبان پیامک تبلیغاتی، خدماتی، احراز هویت (رمز پویا) و… ارسال کنند. به‌خصوص کسب‌وکارها خیلی زیاد از برنامه‌های ارسال اس‌ام‌اس با اینترنت برای تبلیغات استفاده می‌کنند که البته نتیجه‌بخش هم هست.

(راحت‌ترین روش اس‌ام‌اس فرستادن از طریق اینترنت استفاده از همین برنامه‌ها است.)

در اینترنت سایت‌هایی وجود دارند که پنل ارسال اس‌ام‌اس ارائه می‌دهند و کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در این سایت‌ها یا سامانه‌ها اقدام به ارسال پیامک با کلی امکانات و قابلیت‌های ویژه کنند. اما قبل از این که مرورگر کامپیوتر خود را باز کرده و به دنبال پنل ارسال اس‌ام‌اس بگردید چند نکته هست که باید حتما نسبت به آن‌ها آگاه باشید. لطفا ادامه مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.

پنل ارسال پیامک از طریق اینترنت چیست؟

پنل ارسال پیامک از طریق اینترنت چیست؟

پنل ارسال پیامک یا پنل پیامکی یا سامانه پیامک (و نام‌های مشابه…) یک سرویس اینترنتی مخصوص ارسال پیامک است که شرکت‌های پیمان‌کار مخابرات آن را ارائه می‌دهند. ارسال پیامک از طریق سیم‌کارت چهارچوبی دارد و طبق قانون نمی‌توان از سیم‌کارت برای مواردی مثل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، خدماتی، و به‌طور کلی هر موردی غیر از امورات شخصی استفاده کرد، از طرفی پیامک در کسب‌وکارها و سازمان‌ها یکی از روش‌های ارتباطی ارزان، مستقیم و کاربردی است. بنابراین مخابرات، ارائه این دسته از خدمات مربوط به پیامک را در اختیار شرکت‌های پیمان‌کار معتبر قرار می‌دهد تا همه از آن بهره‌مند شوند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید پنل اس ام اس

شرکت‌هایی که پنل پیامک می‌فروشند بسیارند. این که شما کدام یک را انتخاب کنید مسئله‌ای است که باید به آن توجه زیادی کرد، به چند دلیل:

  • اول این که مثل هر جای دیگری، افراد سودجو در این حوزه نیز وجود دارند.
  • دوم این که شرکت‌های معتبر در ارائه برخی خدمات تفاوت دارند.
  • سوم تفاوت در قیمت سامانه‌های پیامک است.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتم، انتخاب از بین این همه شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارسال پیامک از طریق اینترنت کار سختی است. اما نگران نباشید، من این کار را برای شما ساده‌سازی کرده‌ام. بهترین سامانه‌های پیامکی را بر اساس ۳ دلیل فوق مشاهده و مقایسه کردم و در نهایت پنلی را انتخاب کردم که همزمان با داشتن قابلیت‌های مختلف، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز داشته باشد. قیمت مقرون‌به‌صرفه مسئله مهمی است، چرا که هر محصول گرانی لزوما بهترین نیست. بهترین گزینه‌های خرید آن‌هایی هستند که برای دست‌یابی به سهم بیشتری از بازار، قیمت رقابتی دارند.

بهترین پنل پیامکی برای ارسال پیامک از طریق اینترنت

بهترین پنل پیامکی برای ارسال پیامک از طریق اینترنت

خب، رسیدیم به اصل مطلب! با توجه به موارد ذکرشده در تیتر قبلی، بهترین پنل پیامکی برای ارسال مسیج از طریق اینترنت، پنل پیامکی آموت است. سامانه پیامکی آموت (زیرمجموعه شرکت نرم‌افزاری آموت)، یک پنل کاملا مقرون‌به‌صرفه و ارزشمند است و در نقطه طلایی خود قرار دارد.

نقطه طلایی یعنی چه؟ یعنی یک محصول برای کسب سهم بیشتری از بازار، کیفیتی در سطح استاندارد بهترین‌ها ارائه می‌دهد اما قیمت کمتری روی آن می‌گذارد. این یعنی رقابت، و رقایت همیشه به نفع خریدار است!

سامانه پیامک آموت یک پنل عالی مخصوص اس‌ام‌اس فرستادن از طریق اینترنت است که طی ۵ سال متوالی توانسته رتبه اول اصناف در همایش نشان تجاری را از آن خود کند. دقیقا همان نقطه طلایی که ما به دنبالش هستیم. قیمت‌های این سامانه در مقایسه با کله‌گنده‌های بازار بسیار ناچیز است و این در حالی‌ست که امکانات و ویژگی‌های خیلی خوبی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد!

مطلب پیشنهادی: پنل اس ام اس چیست

برای شروع وارد سایت پنل پیامکی آموت شوید. به محض ورود گزینه ثبت‌نام رایگان را می‌توانید مشاهده کنید. در ادامه که روش ارسال پیامک از طریق اینترنت با این پنل را توضیح می‌دهم، ویژگی‌های آن را نیز بیان خواهم کرد. این به شما کمک می‌کند با هر هدفی که قصد ارسال پیامک دارید، به بهترین نتیجه ممکن برسید.

یک ویژگی خیلی خیلی خوب این سامانه مهلت تست ۱۰ روزه پنل و مشاوره رایگان آن است. با انتخاب گزینه ثبتنام رایگان و وارد کردن اطلاعات اولیه، پنل شما در عرض چند دقیقه فعال می‌شود. اگر دوست داشته باشید می‌توانید قبل از ثبت‌نام، با انتخاب گزینه مشاوره تخصصی، به‌صورت رایگان با متخصصان این شرکت صحبت کنید. طبق صحبتی که من داشتم، آن‌ها خیلی خوب می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

[تصویر صفحه اول پیامک: گزینه ثبت‌نام و گزینه مشاوره تخصصی]

بعد از ثبت‌نام و فعال‌سازی پنل، شما باید پنل خود را شارژ کنید. دقت کنید در تمام سامانه‌های پیامکی شما دو هزینه باید بپردازید، اول هزینه خرید پنل، دوم هزینه شارژ پنل برای ارسال اس‌ام‌اس، هر دو مرحله دقیقا شبیه خرید و شارژ سیم‌کارت است، با این تفاوت که پنل آموت ۱۰ روز اول به‌صورت رایگان در اختیار شماست.

بعد از شارژ پنل، شما می‌توانید اقدام به ارسال پیامک از طریق اینترنت نمایید. تمام گزینه‌ها واضح و ساده در دسترس شما هستند و نیازی نیست نگران پیچیدگی انجام کار باشید. اما در مورد قابلیت‌های این سامانه یک سری توضیحات وجود دارد که حتما باید آن‌ها را بدانید، نه به این دلیل که ممکن است کار شما لنگ بماند، بلکه به این دلیل که کار شما بسیار ساده‌تر و پربازده‌تر خواهد شد. نگاهی به قابلیت‌های سامانه پیامک آموت بیندازیم:

  • ارسال پیامک انبوه و تکی

در پیامک آموت می‌توانید هر تعداد پیامک که دوست دارید بفرستید، از یکی تا هزاران. سرعت این سامانه برای ارسال پیامک انبوه تا حدی خوب است که توانسته رکورد ۹۰۰۰ پیامک در ۲ دقیقه را داشته باشد. پیامک‌ها زیر ۱۰ ثانیه ارسال می‌شوند.

  • ارسال منطقه‌ای

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد پیامک خود را برای اهالی هر موقعیت مکانی (محله، شهر، ناحیه، منطقه، استان و…) که مایل هستید بفرستید. به‌عنوان مثال اگر کسب‌وکار شما فروش محصولات آنتیک و لوکس باشد، پیامک‌های تبلیغاتی‌تان را به نقاط بالاشهر و به قشر سرمایه‌دار می‌فرستید.

  • ارسال زمان‌دار

تصور کنید شما می‌خواهید در طول سال برای مناسبت‌های مختلفی تخفیف ویژه بگذارید. با قابلیت ارسال زمان‌دار می‌توانید پیامک‌های مربوط به هر یک از این مناسبت‌ها را در پنل وارد کنید تا در زمان مقرر به‌صورت خودکار ارسال شوند.

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این سامانه قابلیت ارسال به بلک‌لیست یا لیست سیاه مخابراتی است. همان‌طور که می‌دانید برخی کاربران تلفن همراه با زدن کد دستوری خاصی، اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی خود را می‌بندند. این برای کمپین تبلیغاتی شما وضعیت خوبی به بار نمی‌آورد، انگار هزینه تبلیغات شما هدر رفته است، اما در پیامک آموت این اتفاق نخواهد افتاد. این سامانه می‌تواند با ترفندهایی به بلک‌لیست مخابرات هم پیامک تبلیغاتی بفرستد. بنابراین خیال شما از بابت رسیدن پیام‌ها و به بار نشستن تبلیغات یا خدمات راحت خواهد بود.

وب‌سرویس قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد سامانه پیامک آموت را به وب‌سایت یا اپلیکیشن یا سایر پایگاه‌های مجازی خود متصل کنید تا در زمان نیاز به‌صورت خودکار برای کاربران پیامک ارسال شود. دقیقا مثل پیامک ثبت خرید که فروشگاه‌های اینترنتی می‌فرستند. این قابلیت در احراز هویت کاربران از طریق ارسال رمز پویا نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

شما می‌خواهید از طریق اینترنت اقدام به ارسال پیامک کنید، اما این به این معنی نیست که خط مبدا ندارید. شرکت‌هایی که پنل پیامکی ارائه می‌دهند، پیامک‌ها را از طریق این خطوط مخصوص به مخاطبان ارسال می‌کنند. برخی از این خطوط خیلی مشهور و پرکاربرد هستند و برخی دیگر اختصاصی‌تر و گران‌تر. پیامک آموت لیست کامل خطوط و پیش‌شماره‌های ارسال پیامک را در اختیار کاربران می‌گذارد تا شما با توجه به اولویت‌های خود یکی (یا چندتا) را انتخاب کنید. خطوط اختصاصی تفاوت‌های کوچکی دارند که در صفحه خطوط اختصاصی سایت پیامک آموت کاملا شرح داده شده‌اند.

  • سیستم گزارش‌گیری

این یکی از قابلیت‌های خوب پنل پیامک آموت است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. زمانی که شما یک کمپین ارسال پیامک راه‌اندازی می‌کنید، دریافت گزارش و تجزیه و تحلیل آن برای بهبود کمپین در مراحل بعدی یکی از مهم‌ترین اقدامات است. سیستم گزارش‌گیری پنل آموت تصویری دقیق و شفاف از وضعیت پیامک‌های شما ارائه می‌دهد.

  • بانک اطلاعاتی

اگر کسب‌وکار شما فروش تجهیزات امنیتی باشد چه کسانی مشتری شما هستند؟ طلافروشان یا خشکبارفروشان؟ بانک اطلاعاتی مشاغل پیامک آموت مجموعه‌ای ارزشمند از شماره‌های اصناف است که به شما اجازه می‌دهد پیامک‌های خود را برای مخاطب درستش بفرستید تا بیشترین بهره را ببرید.

پیام صوتی مکمل پیامک است. برای مثال در زمینه تبلیغات، پیام صوتی به علت دارا بودن لحن بیان، قابلیت تاثیر چندبرابری دارد. شما یک پیام صوتی می‌فرستید و توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنید، سپس با یک پیامک، اطلاعات لازم را در اختیار او می‌گذارید. پیامک آموت، قابلیت ارسال پیام صوتی را نیز تحت عنوان آوانک در اختیار شما می‌گذارد.

لیست به اینجا ختم نمی‌شود و قابلیت‌های دیگری در این سامانه وجود دارد که همه را به مرور زمان پیدا خواهید کرد. امیدوارم این مطلب پاسخ درخوری برای ارسال پیامک از طریق اینترنت بوده باشد. لطفا نظر خود را برایم بنویسید.

مطلب پیشنهادی : ارسال پیامک طولانی

ارسال پیامک از طریق وب سایت

اگر کسب و کار شما دارای اپلیکیشن یا وب سایت باشد، احتمالا نیاز به سامانه پیامکی هم دارید؛ مشتری برای ورود به سایت یا ثبت‌نام در اپلیکیشن شما نیاز به کد ورود و احراز هویت دارد که با وب سرویس امکان‌پذیر است. وب سرویس یکی از امکانات رایگان سامانه پیامکی آموت است. وب سرویس در واقع قطعه کدهایی هستند که تحت وب قابل دسترسی‌اند و انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه‌های کاربردی را بر عهده دارند. به عبارت دیگر شما برای برقراری ارتباط بین سایت و سامانه پیامک‌تان، نیاز به وب سرویس دارید.

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی