پیامک آموت

پنل اس ام اس یزد

پنل اس ام اس یزد

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در شهرهای مختلف، شما نیازمند داشتن پنل اس ام اس یزد هستید؛ سامانه پیامک آموت تمامی امکانات خود را با توجه به شهر شما شخصی‌سازی می‌کند. ارسال پیامک منطقه‌ای از روی نقشه، ارسال از طریق LBS، ارسال BTS و بانک شماره مشاغل و اصناف هر شهر، همان امکاناتی است که در پنل اس ام اس یزد به آن نیاز دارید.

کاربرد پنل پیامکی یزد

کاربردهای مختلف پنل پیامکی یزد به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را در شهر یزد و سایر شهرها به صورت هدفمند اجرا کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجرای بازاریابی پیامکی، شناخت مخاطب هدف دقیق است تا بتوانید تبلیغات خود را برای افرادی ارسال کنید که به نوعی با شما مرتبط هستند. ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس نقشه از طریق روش‌های مختلف، از سودمندترین کاربردهای پنل پیامکی آموت برای شهرهای مختلف است.

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی یزد

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یزد، می‌توانید ابتدا از طرح دمو 10 روزه رایگان پیامک آموت استفاده کنید تا در این مدت بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، از امکانات پنل پیامکی استفاده کنید و با فضای پنل آموت آشنا شوید. ارسال پیامک تبلیغاتی یزد هم در این مدت امکان‌پذیر است.

هزینه پنل اس ام اس یزد

هزینه سامانه پیامکی یزد در 10 روز اول رایگان است و شما می‌توانید فقط تعرفه ارسال‌های خود را پرداخت کنید؛ این امکان برای آشنایی بیش‌تر شما با سامانه پیامک آموت است تا در صورت رضایت، برای ادامه فعالیت خود یکی از بسته‌های یک ماهه، سه ماهه، یک ساله یا دائمی پیامک آموت را تهیه کنید. لازم به ذکر است که تفاوت این بسته‌ها فقط در مدت زمان فعال بودن آن است و امکانات در تمامی بسته‌ها به صورت کامل ارائه می‌شود.

پنل ارسال پیامک یزد

سامانه پیامکی آموت پنلی حرفه‌ای برای ارسال پیامک یزد محسوب می‌شود؛ شما می‌توانید پیام‌های تکی یا انبوه خود را با استفاده از پنل پیامک آموت ارسال کنید و وضعیت ارسال‌های خود را دقیق، به صورت آماری در پنل پیامک آموت مشاهده کنید.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا

نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا (ع)

نمونه پیامک تبریک روز دختر

نمونه پیامک تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر

ورود
قیمت پنل پیامکی