پیامک آموت

 پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی

پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی

این روزها علاقه‌مندی به کسب تجارب جدید و رفتن به سفر، بین افراد بسیار محبوب شده است و تورهای داخلی و خارجی هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. طبیعتا به دلیل افزایش تقاضا، عرضه هم افزایش پیدا می‌کند و شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی روز به روز افزایش پیدا می‌کنند و همه آن‌ها هم در رقابت با همکاران‌شان در تلاش برای در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار هستند.

در چنین شرایطی، آژانسی موفق‌تر خواهد بود که خود را بهتر و بیشتر به مخاطبان بشناساند و بتواند برند خود را به درستی به دیگران ارائه دهد. علاوه بر جذب مشتریان جدید، نگهداشت مشتریان بالفعل هم اهمیت زیادی دارد و بخش دوم کار آژانس‌های هواپیمایی در این راستا خواهد بود که اتفاقا بسیار هم ارزشمند و مهم است. در هر دو موقعیت -یعنی جذب مشتریان جدید و نگهداشت مشتریان قدیمی- تهیه و استفاده از پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی کاربرد بسیاری خواهد داشت.

تصور کنید در حال رفتن به سفر هستید و یک پیامک دریافت می‌کنید که تاخیر سفر را به شما اطلاع‌ می‌دهد، قطعا خوشحال خواهید شد از اینکه می توانید زمان باقیمانده را به رفع و رجوع کارهایتان بپردازید نه در سالن انتظار. یا مثلا فکر کنید پیش از سفر پیامکی برایتان ارسال می‌شود و خلاصه‌ای از وضعیت آب و هوایی مقصد توسط آژانس هواپیمایی در اختیارتان قرار می‌گیرد. قطعا این پیامک برایتان بسیار مفید خواهد بود و شاید حتی در انتخاب وسایل و لباس‌های مناسب هم تاثیرگذار باشد. یا اگر پس از اتمام سفر با ارسال یک پیامک از شما نظرسنجی شود، نشان دهنده اهمیت کیفیت سفر برای آژانس هواپیمایی است.

احتمالا رضایت شما از چنین آژانسی بالا خواهد بود و نه تنها خودتان سفرهای دیگری را هم با این آژانس تجربه خواهید کرد، بلکه به افراد دیگری هم آن را پیشنهاد خواهید داد. به همین ترتیب است که یک آژانس بین افراد مختلف شناخته خواهد شد.

مزایای پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی

پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی

      • تبلیغات هدفمند

      • افزایش نرخ بازگشت مشتریان

    تبلیغات هدفمند

    با استفاده از پنل پیام کوتاه، شما می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی خود را به افرادی داشته باشید که مخاطب هدف شما هستند، برای مثال ارسال پیامک منطقه‌ای به محله‌های اطراف شما، باعث جذب افرادی می‌شود که در نزدیکی شما هستند یا با استفاده از بانک شماره مشاغل می‌توانید افرادی را مخاطب هدف قرار دهید که می‌دانید ممکن است به برنامه یا سفر خاصی علاقه مند باشند.

    قیمت مناسب

    از میان روش‌های مختلف تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به دیگر روش‌ها قیمت مناسب‌تری دارد که می‌تواند دلیل خوبی برای انتخاب آن باشد. به این ترتیب می‌توانید به تعداد افراد بیشتری پیامک ارسال کنید تا شما را بشناسند و احتمال اینکه مشتری شما شوند، بیشتر باشد.

    افزایش نرخ بازگشت مشتریان

    وقتی شما مشتریان‌تان را در همه مراحل خرید تا سفر راهنمایی کنید و آن‌ها را در جریان اتفاقات قرار دهید، تجربه بهتری از سفر و خرید برایشان باقی می‌گذارید که خود باعث بازگشت آن‌ها و خریدهای بعدی می‌شود.

    کاربرد پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی

    پنل اس ام اس آژانس هواپیمایی

        • ارسال اطلاعات سفر برای مشتریان

        • ارسال کد تخفیف و آفرهای مختلف

        • وب سرویس خرید بلیط

        • ارسال اطلاعات مفید درباره مقصد

        • اطلاع‌رسانی تاخیرها

        • نظرسنجی پس از اتمام سفرها

        • تبریک مناسب‌های خاص به مشتریان

      مشاوره خرید پنل اس ام اس برای آژانس هواپیمایی

      خرید پنل اس ام اس برای آژانس هواپیمایی از جهات مختلفی می‌تواند سودمند و کاربردی باشد؛ مثل استفاده از وب سرویس، پیام مناسبتی یا ارسال پیام زمان بندی شده و خیلی امکانات دیگر. برای آگاهی دقیق‌تر و درست‌تر از این امکانات، می‌توانید با پیامک آموت تماس بگیرید که همکاران فروش شما را راهنمایی کنند و بهترین و مناسب‌ترین بسته را هم با توجه به نوع کسب و کارتان به شما پیشنهاد دهند.

      در دوره دمو رایگان 1روزه آموت هم می‌توانید تمامی این امکانات را همراه با فضای کلی نرم‌افزار تست کنید و در صورت داشتن رضایت، یکی از بسته‌ها را با توجه به زمان موردنیازتان خریداری کنید.

      برخی از مشتریان ما

      آخرین مقالات

      نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

      نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

      نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

      نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

      نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا

      نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا (ع)

      نمونه پیامک تبریک روز دختر

      نمونه پیامک تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر

      ورود
      قیمت پنل پیامکی