پیامک آموت

پیامک زنده چیست؟ (فواید و مزایا)

پیامک زنده چیست؟

پیامک زنده نوعی سرویس پیام‌ رسانی است که پیام را بر اساس موقعیت مکانی ارسال می‌کند؛ از طریق این سرویس می‌توان به مخاطبانی که در محدوده جغرافیایی خاصی هستند، پیامک ارسال کرد. یعنی شما می‌توانید به افرادی که در مکان جغرافیایی خاصی حضور دارند پیامک ارسال کنید.

یکی از مهم‌ترین روش‌های تاثیرگذار در بازاریابی پیامکی چیست؟ دقیقا همین نوع ارسال پیام بر اساس موقعیت مکانی است. چون می‌تواند برای کسب و کارهایی که به حضور در محل نیاز دارند، بسیار مهم باشد و در صورت استفاده، بسیار مفید واقع شود.

استفاده از پیامک زنده چه مزیتی دارد؟

    • رضایت کاربران: در این نوع تبلیغات پیامکی، افراد تبلیغی را دریافت می‌کنند که به آن‌ها نزدیک است و می‌توانند از آن استفاده کنند. این عامل باعث سودمندی این نوع تبلیغات و رضایت بیشتر مشترکین خواهد بود
    • افزایش اثربخشی: این نوع تبلیغ بسیار هدفمند است و به افرادی ارسال می‌شود که نزدیک شما هستند؛ در نتیجه بسیار مفید خواهد بود و احتمال تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل در آن بسیار زیاد است.
    • هدفمندی بیشتر: تبلیغات زنده دقیقا به عده‌ای ارسال می‌شود که نزدیک به موقعیت مکانی شما بوده یا هستند، در نتیجه این نوع تبلیغ بسیار هدفمند است. یعنی هدر رفت هزینه شما بسیار ناچیز خواهد بود.

    •  

    •  

    ارسال پیامک زنده از طریق چه سرویس‌هایی انجام می‌شود؟

    ارسال پیامک زنده از دو طریق صورت می‌گیرد: از طریق دکل BTS و LBS؛ در ادامه توضیحاتی درباره هریک از این روش‌های ارسال خواهید خواند.

    1. ارسال پیامک زنده از طریق دکل LBS

    این امکان برای خطوط همراه اول است؛ شما می‌توانید پیامک خود را به صورت زنده برای افرادی ارسال کنید که در منطقه مورد نظر شما حضور دارند یا به منطقه مورد نظرتان وارد می‌شوند.

    2. ارسال پیامک زنده از طریق دکل BTS

    این امکان برای خطوط ایرانسل است؛ از طریق دکل‌های BTS شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را برای افرادی ارسال کنید که سیم کارت ایرانسل دارند و در منطقه مورد نظر شما بوده‌اند. آپدیت شماره‌های دکل BTS اصولا برای ده روز قبل است؛ یعنی افرادی که طی ده روز گذشته در آن منطقه حضور داشته‌اند.

    ارسال پیامک زنده مناسب برای چه کسب و کارهایی است؟

    ارسال پیامک زنده برای تمام کسب و کارهایی که موقعیت مکانی برایشان مهم است، کاربرد دارد:

    • هتل‌ها و رستوران‌ها می‌توانند کسانی که در محدوده مکانی‌شان هستند را با پیامکی دعوت به حضور در آن محیط کنند. به‌دلیل نزدیکی موقعیت مکانی، افراد احتمالا با پیامک ارسال شده، ترغیب به‌حضور در مکان یا استفاده از خدمات خواهند شد.
    • در شهرهای مسافرپذیر این قابلیت برای تمام کسب و کارها بسیار سودمند است؛ یک سوپرمارکت یا نانوایی هم اگر به افرادی که در نزدیکی آن هستند، پیامک ارسال کند، می‌تواند مسافران زیادی را جذب کند.
    • برای شرکت‌های بزرگ و مهم در سطح کشور هم این امکان قابلیت پرکاربردی است؛ شرکت‌ها می‌توانند با ورود افراد به محدوده شرکت به آن‌ها پیام خوشامدگویی ارسال کنند.

    برای استفاده از این قابلیت شما در وهله اول نیاز به خرید پنل اس ام اس دارید؛ این امکان در بعضی پنل‌های پیامکی با دریافت هزینه جدا در اختیار شما قرار می‌گیرد. در پنل پیامک آموت اما این چنین نیست؛ شما به محض خرید پنل پیامکی به تمامی امکانات به صورت کامل دسترسی خواهید داشت.

    در پنل پیامک آموت تفاوتی ندارد شما بسته یک‌ماهه تهیه کنید یا دائمی؛ در هر صورت تمام امکانات را در اختیار دارید و می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال کافی‌ست با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا متخصصین ما در آموت شما را راهنمایی نمایند.

    برخی از مشتریان ما

    آخرین مقالات

    نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

    نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

    نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

    نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

    نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا

    نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا (ع)

    نمونه پیامک تبریک روز دختر

    نمونه پیامک تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر

    ورود
    قیمت پنل پیامکی