پیامک آموت

پیامک BTS چیست؟

پیامک BTS چیست؟

پیامک BTS چیست؟

شاید برای شما نیز این سؤال مطرح باشد که ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه انجام می‌شود و شماره موبایل افراد چگونه در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال باید با مفهومی به نام پیامک BTS‌ آشنا شویم. اما پیامک BTS چیست؟ پیامک BTS‌ نوعی پیامک تبلیغاتی است که از طریق دکل‌های مخابراتی برای افراد ارسال می‌شود. این نوع سرویس بر اساس منطقه و تا محدوده معینی برای افراد فرستاده می‌شود. در روش ارسال پیامک BTS، درخواست ارسال پیامک مستقیما به اپراتور ایرانسل ارسال می‌شود و پیام‌ها هم برای شماره‌های ایرانسل در همان محدوده مدنظر ارسال می‌شود.

محدوده ارسال پیامک BTS چقدر است؟

این محدوده می‌تواند چیزی در حدود 10 تا 30 کیلومتر را در بر بگیرد. اما این عدد بر حسب نوع سرویس می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین بر اساس این سرویس کلیه افرادی که در این محدوده باشند از طریق دکل‌های مخابراتی، این پیامک تبلیغاتی را دریافت می‌کنند. با استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، کسب و کارها می‌توانند خدمات خود را به افراد حاضر در محدوده مشخصی اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بدانید: پیامک زنده چیست؟

ارسال BTS چه مزایایی دارد؟

پیامک BTS چیست؟

اما موضوع مهم دیگر این است که مزایای ارسال پیامک منطقه ای چیست؟ در ادامه با مزایای ارسال پیامک BTS‌ آشنا می‌شویم.

  • پوشش دهی منطقه خاص: یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع پیامک، پوشش دهی منطقه‌ای خاص است. با استفاده از این روش می‌توان به طور کاملا هدفمند برای منطقه خاصی پیامک ارسال کرد. کاربرد این مزیت برای کسب و کارها و فروشگاه‌هایی که قصد دارند خدمات خود را به طور هدفمند برای افراد حاضر در محدوده کسب و کار خود شرح دهند، کاملا مشهود است. با این کار، افراد حاضر در محدوده، جذب کسب و کار مورد نظر می‌شوند.‌
  • ارسال پیامک برای شماره‌های فعال: یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش می‌آید این است که نحوه ارسال پیامک BTS چگونه است؟ آیا این پیام تنها برای شماره‌های فعال ارسال می‌شود یا تمامی شماره‌ها؟ پاسخ این سؤال در مزیت آن نیز نهفته است چرا که یکی دیگر از مزایای پیامک BTS، ارسال پیامک برای شماره‌های فعال است. در این روش دکل‌های مخابراتی به شماره‌هایی که به تازگی در دسترس قرار گرفته اند، پیامک ارسال می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود که پیامک برای شماره‌های فعال ارسال شود و از ارسال پیام برای شماره‌های غیر فعال جلوگیری شود. در واقع این ویژگی کمک می‌کند پیام به صورت موثرتر و کاملا هدفمند ارسال شود و از طرفی پیام به افرادی که خط فعال دارند، برسد.
  • هزینه مناسب و بازدهی بالا: قیمت یکی از فاکتورهای مهم برای هر نوع خدمات محسوب می‌شود؛ به ویژه خدمات مرتبط با بازاریابی کسب و کارها که عموما هزینه‌های بالایی دارند. اما باید گفت معمولا هزینه ارسال پیامک BTS برای کسب و کارها مقرون به صرفه است و این روش جزء روش‌های بازاریابی کم هزینه به شمار می‌آید. بنابراین کلیه کسب و کارها می‌توانند هزینه‌های این سرویس را پرداخت و از آن استفاده نمایند. همچنین در کنار این هزینه، بازاریابی پیامکی خوبی برای کسب و کار اتفاق می‌افتد که می‌تواند منجر به جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش شود. بنابراین بازدهی این روش بالاست و استفاده از آن برای هر کسب و کاری توصیه می‌شود.

برای کسب و کارها پیامک BTS چه کاربردی دارد؟

پیامک BTS چیست؟

پس از پاسخ به پرسش پیامک BTS چیست؟ باید در مورد کاربردهای آن صحبت کرد. کسب و کارها می‌توانند از این سرویس به طور کاملا مؤثر استفاده نمایند. در واقع یک کسب و کار از طریق ارسال پیامک BTS‌ می‌تواند علاوه بر جذب مشتری، اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص تخفیف ها، حراج، تغییر آدرس و کلیه مسائل مربوط به خدمات خود را به اطلاع مشتریان برساند. با این کار می‌توان مشتری را حفظ کرد؛ به ویژه مشتریان منطقه‌ای که می‌توانند بیشترین خرید و سودآوری را برای کسب و کارها داشته باشند.

امکانات پیشنهادی: ارسال پیامک از طریق دکل

نحوه ارسال BTS چگونه است؟

پیامک BTS چیست؟

حال که با پاسخ سؤال پیامک BTS چیست؟ آشنا شدیم باید نحوه ارسال این پیام را بررسی کنیم. برای ارسال این پیامک ابتدا باید ثبت نام خود را انجام دهید و احراز هویت شوید. پس از آن پنل پیامکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و هزینه آن را پرداخت نمایید. در این روش امکان ارسال پیامک به کل کشور فراهم شده است. کافی است منطقه‌ای که قصد ارسال پیام دارید مشخص شود تا فرایند ارسال پیام آغاز گردد. همچنین هیچ نیازی به خرید خط نیست و معمولا پیام‌ها با پیش شماره 9000 ارسال می‌شوند.

بیشتر بدانید: اپراتور 9000 چیست؟

در این روش برای استفاده از سرویس پیام باید پیامک تبلیغاتی به افرادی ارسال شود که تحت پوشش دکل مخابراتی آن منطقه هستند و تلفن همراه آن‌ها در آن منطقه آنتن دهی دارد. لازم به ذکر است که پیام به شماره‌های روشن ارسال می‌شود و پیام ارسال نشده‌ای وجود نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی: نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

جمع‌بندی و نتیجه گیری

در اینجا سعی کردیم به سؤال پیامک BTS چیست؟  پاسخ جامع و کاملی بدهیم. با استفاده از این سرویس می‌توانید با هزینه مناسب، بازاریابی کسب و کار خود را انجام دهید و مشتریان محلی بیشتری جذب نمایید. علاوه بر این انواع اطلاع رسانی تخفیف‌ها و حراج‌ها را به راحتی انجام دهید. این روش یکی از ساده‌ترین، کم هزینه‌ترین و پر بازده‌ترین روش‌های بازاریابی است که می‌تواند تبلیغات موثری را برای کسب و کار شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید پنل‌های پیامکی آموت را بررسی کرده و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس آمل

پنل پیامک آمل

پنل اس ام اس برای کارواش

پنل اس ام اس برای کارواش

ورود
قیمت پنل پیامکی