پیامک آموت

بلک لیست چیست؟ راهکار ارسال پیامک به لیست سیاه

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

برای همه‌ی ما روزانه پیامک‌های تبلیغاتی فراوانی ارسال می‌شود که شاید برخی از آنها را جذاب بدانیم و خبرهای مهمی را از طریق آنها دریافت کنیم و همچنین ممکن است برخی از آنها را بسیار بی‌مصرف و آزاردهنده تلقی کنیم و بخواهیم از شرشان راحت شویم. این پیام‌های آزاردهنده اغلب در دو حالت باعث دلزدگی ما می‌شوند. یک: دریافت پیامک تبلیغاتی تکراری و خسته‌کننده و بی‌فایده. دو: دریافت پیامک تبلیغاتی در زمان‌های نامناسب که باعث ناراحتی و ایجاد مزاحمت می‌شوند. برخی افراد در چنین شرایطی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود می‌کنند تا از شر آنها راحت شوند.

در چنین شرایطی آنها عطای تبلیغات را به لقایش می‌بخشند و دریافت پیامک را مسدود می‌کنند. حالا سوال مهم این است: تکلیف کسب‌وکارهایی که برای معرفی خودشان، اعلام موجودی جدید محصولات، ارسال پیامک خدماتی و یا بسیاری دلایل دیگر از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند، چیست؟ اگر مشتریان آنها به علت ناراحتی از بسیاری تبلیغات، دریافت پیامک را مسدود کرده باشند، آیا آنها شانس خود را برای جذب آن مشتری از طریق بازاریابی پیامکی از دست می‌دهند؟ خیر راه‌حل بسیار خوبی برای ارسال پیامک به این افراد وجود دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

بلک لیست چیست؟

بلک لیست چیست؟

بلک لیست مخابرات یا همان لیست سیاه، به مجموعه‌ی تمام آن افرادی گفته می‌شود که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و از مخابرات خواسته‌اند که شماره‌ی آنها را در بلک لیست تبلیغات خود قرار دهد تا از لیست دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی حذف شوند.

امروزه گسترش لیست سیاه مخاطبین در مخابرات امری غیر‌عادی نیست. بسیاری از کسب‌وکارها پتانسیل‌های بالای بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را شناخته‌اند و برای جذب مشتریان بیشتر و بالطبع افزایش فروش به این روش بازاریابی روی آورده‌اند. بنابراین بسیار طبیعی است که ما هر روز شاهد سیل عظیمی از پیامک‌های تبلیغاتی باشیم که ممکن است برخی از آنها محتوای جذابی نداشته باشند و یا در ساعت نامناسبی ارسال شده باشند و باعث ترغیب افراد به مسدود کردن پیامک‌‌های تبلیغاتی و ورود به بلک لیست باشند. اما آیا کسب‌وکارها دیگر فرصتی برای ارسال پیامک به بلک لیست را ندارند؟ حالا نوبت آن رسیده‌ است که راهکار ارسال پیامک به بلک لیست را باهم بررسی کنیم.

لیست سیاه مخاطبین چیست؟

لیست سیاه یا بلک لیست در واقع افرادی هستند که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند؛ این دسته از افراد تمایلی به دریافت پیام‌های تبلیغاتی نداشته‌اند و به همین دلیل با شماره‌گیری چند کد دستوری مشخص، تصمیم به مسدود کردن پیامک‌های تبلیغاتی‌شان گرفته‌اند.

لیست سیاه مخابرات چیست؟

لیست سیاه مخابرات همان بلک لیست مخابراتی است که در آن افرادی که تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند، دریافت پیامک تبلیغاتی خط خود را بسته یا مسدود کرده‌اند. بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی نداشته باشند، با شماره‌گیری #800* می‌توانند در لیست سیاه قرار بگیرند.

چگونه بفهمیم در بلک لیست اس ام اس هستیم؟

برای اینکه متوجه شوید در لیست سیاه مخابرات هستید تا نه، از طریق روش‌های زیر می‌توانید اقدام کنید.

  • اگر خط شما همراه اول است، عدد 2 به شماره 8999 ارسال کنید.
  • اگز خط شما از خطوط ایرانسل است، عدد 1 را به 5005 ارسال کنید.
  • و اگر خط رایتل دارید، تماس با شماره 200 و ارسال درخواست لغو می‌تواند راه مناسب شما باشد.

چگونه از لیست سیاه خارج شویم؟

اگر مشترک همراه اول هستید، برای خروج از لیست سیاه باید عدد ۲ را به سامانه ۸۹۹۹ ارسال نمایید؛ پس از ۲۴ ساعت شماره شما  از لیست سیاه خارج می‌شود و پس از آن می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی را دریافت کنید.ن،  از

اگر مشترک ایرانسل هستید، برای خارج کردن شماره خودتان از بلک لیست و فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی، کافیست از همان خط عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال کنید تا دریافت پیامک تبلیغاتی برایتان فعال شود.

روش ارسال پیامک به لیست سیاه

بهترین روش برای ارسال پیامک انبوه به بلک لیست مخابرات استفاده از خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی پیامک آموت است. در واقع شما با با خرید پنل پیامکی آموت و ورود به پنل کاربری مجهز آن قادر خواهید بود به لیست سیاه مخابرات پیامک ارسال کنید و این شانس را خواهید داشت که صدای کسب‌وکار خود را به گوش تمام مشتریان احتمالی خود برسانید و در جذب‌ آنها بکوشید. بیایید نگاهی به امکانات مختلف سامانه‌ی پیامکی آموت بیندازیم:

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست مخابرات
  • ارسال سریع و کمتر از ده ثانیه
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بر اساس انتخاب روی نقشه
  • ارسال پیامک‌های خدماتی
  • ارسال به بانک اطلاعاتی مشاغل مختلف
  • قیمت پنل پیامکی مناسبارسال پیامک به بلک لیست از طریق خطوط خدماتی

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟

احتمالا خود شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اید، پس می‌توان نتیجه گرفت تعداد افراد زیادی هستند که در این کته گوری قرار می‌گیرند؛ البته که همین افراد هم مشتری بالقوه شما هستند و ممکن است تمایل به خرید از شما داشته‌ باشند. در نتیجه ارسال پیامک به همه افراد اهمیت زیادی دارد.

ارسال پیامک به بلک لیست از طریق خطوط خدماتی

شما می‌توانید در پنل پیامکی آموت از خطوط خدماتی استفاده کنید و این خطوط دارای قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست هستند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در استفاده از خطوط خدماتی شما مجاز تنها مجاز به ارسال پیامک‌های غیر تبلیغاتی به افراد بلک لیست هستید. یعنی پیامک شما باید حاوی اطلاعاتی شامل نظرسنجی، تبریک تولد مشتریان و از این قبیل باشد.

فایده‌ی استفاده از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست، تقویت و بهبود رابطه‌ی سازمان‌ها با مشتریان است.

خطوط خدماتی به دو دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص دیگری نیز دارند: خطوط خدماتی اختصاصی و خطوط خدماتی عمومی:

ویژگی‌های خطوط خدماتی اختصاصی ارسال پیامک:

  • ارسال به بلک لیست
  • قابلیت دریافت پیامک از مخاطب
  • کیفیت بالای ارسال نسبت‌ به خطوط دیگر
  • امکان دریافت گزارش تحویل

ویژگی‌های خطوط خدماتی عمومی ارسال پیامک

  • ارسال به لیست سیاه مخابرات
  • کیفیت بالای ارسال پیامک
  • تعرفه‌ی مناسب ارسال پیامک

ارسال پیامک به بلک لیست از طریق خطوط تبلیغاتی

ارسال پیامک به بلک لیست از طریق خطوط تبلیغاتی

پنل پیامکی آموت، تنها سامانه‌ی موجود در کشور است که به کسب‌وکار شما این فرصت را می‌دهد تا شانس ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات و تمامی افرادی که وارد بلک لیست شده‌اند را داشته باشید. با توجه به تعرفه‌ی پنل پیامکی آموت که شما را هیجان زده می‌کند طبعا این بهترین فرصت برای کسب‌وکار شماست تا بازاریابی پیامکی خود را شروع کنید اما باید در نظر داشته باشید که در ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به بلک لیست نکات بسیار مهمی وجود دارد که عدم رعایت آنها موجب کندی در سرعت پیشرفت شما خواهد شد:

  • افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و شماره‌ تلفن آنها در بلک لیست مخابرات است، به دلایل زیادی ممکن است این‌کار را کرده باشند و این هشداری برای کسب‌وکارهاست که پیامک تبلیغاتی خود را با روش‌هایی اصولی، خلاقانه و جذاب آماده کنند تا برای آنها خسته کننده نباشد.
  • یکی از مهم‌ترین نکات در ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست توجه به زمان ارسال پیامک است. بسیاری از افرادی که شماره خود را وارد لیست سیاه مخابرات کرده‌اند، از زمان دریافت پیامک‌‌ها ناراضی بوده‌اند و آن را نوعی مزاحمت تلقی می‌کرده‌اند. بنابراین باید در ارسال پیامک حساب شده عمل کنید و با توجه به پروسنای مشتریان احتمالی خود، زمان‌بندی خود را تنظیم کنید.

ویژگی‌های خطوط تبلیغاتی ارسال پیامکی

  • ارسال پیامک به بلک لیست
  • قابلیت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
  • عدم نیاز به ارائه‌ی مدرک و سفته
  • بدون نیاز به سخت‌افزار و سیم‌کارت

همانطور که دیدیم

یکی از دغدغه‌های سازمان‌ها در بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به افرادی است که دریافت پیامک را مسدود کرده‌اند و در لیست سیاه مخابرات قرار دارند و ممکن است آگاهی از اینکه پیام کوتاه‌شان به دست برخی از مشتریان احتمالی نمی‌رسد دلسردشان کند. اما در پنل پیامکی آموت این مشکل فقط با یک کلیک حل می‌شود! در سامانه‌ی پیامکی آموت افراد قادرند تا پیامک‌های خود را بدون هیچ دردسری به بلک لیست ارسال کنند و بهترین نتیجه‌ را از تبلیغات خود بگیرند.

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی