پیامک آموت

چگونه اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

چگونه اسم ام اس تخفیف بفرستیم؟
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

برای ارسال اس ام اس تخفیف، نیازی به مراجعه به دفتر پیشخوان یا مخابرات و از این دست مکان‌ها ندارید؛ در واقع اصلا نیازی به مراجعه حضوری به هیچ جا ندارید. می‌توانید با لباس راحتی روی کاناپه خانه‌تان لم داده باشید و از طریق پنل پیامکی، اس ام اس تخفیف ارسال کنید. نهایت کاری که می‌کنید این است که یک تلفن هم بغل دست‌تان بگذارید تا در صورت نیاز، با پشتیبانی پیامک آموت تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید تا مسئله‌تان حل شود.

چگونه به صورت انبوه اس ام اس تخفیف ارسال کنیم؟

ارسال پیامک انبوه در وهله اول نیاز به تهیه یک سامانه پیام کوتاه دارد؛ شما نمی‌توانید پیام‌های انبوه خود را با ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی ارسال کنید چون ممکن است سیم کارت‌تان مسدود شود. اگر قصد خرید سامانه پیامکی را ندارید، می‌توانید از دمو رایگان 10 روزه پیامک آموت استفاده کنید؛ که در این مدت تمامی امکانات هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هزینه اس ام اس تخفیف چقدر است؟

چگونه اسم ام اس تخفیف بفرستیم؟

قیمت پنل اس ام اس اصولا بر اساس مدت زمان فعال بودن پنل تعیین می‌شود؛ پنل‌ یک ماهه، سه ماهه، یک ساله و دائمی برای خرید در دسترس شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به مدت زمان نیازتان، آن را فعال کنید. این پنل‌ها در مدت زمان فعال بودنشان، تفاوتی در ارائه خدمات و امکانات ندارند و تمامی امکانات در تمام پنل‌ها به صورت یکسان برای شما فعال خواهد شد.

هزینه ارسال اس ام اس تخفیف برای هر یک پیامک فارسی به خطوط آزاد همراه اول 96 تومان و برای ارسال پیامک به لیست سیاه همراه اول 250 تومان است. این مبلغ برای خطوط ایرانسل، رایتل و دیگر اپراتورهای ارائه دهنده سیم کارت، با ضریب 1/1 محاسبه می‌شود.

بانک شماره همراه برای اس ام اس تخفیف چیست؟

برای ارسال اس ام اس تخفیف، بعد از تهیه سامانه پیامکی، نیاز به تعیین مخاطب هدف دارید؛ باید بدانید پیام‌تان را می‌خواهید برای چه افرادی ارسال کنید. بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف شهرهای مختلف ایران، می‌تواند منبع خوبی برای انتخاب مخاطبان هدف باشد.

برای مثال اگر محصول شما مربوط به پزشکان است، می‌توانید پزشکان شهرهای مدنظرتان را تارگت کنید و به همان‌ها پیام ارسال کنید. یا مثلا اگر محصول شما مواد شوینده باشد، می‌توانید به قالی شویان یا رستوران داران سراسر کشور پیام خود را ارسال کنید یا حتی می‌توانید کسب و کاری خاص در شهری خاص را مخاطب قرار دهید. به عبارتی، استفاده از بانک شماره همراه برای ارسال اس ام اس تخفیف می‌تواند شما را به مخاطب‌تان نزدیک‌ کند و دست‌تان را در دست مشتریان بالقوه‌تان بگذارد.

روش‌های ارسال اس ام اس تخفیف

روش‌های مختلفی برای ارسال اس ام اس تخفیف وجود دارد که بر اساس هر یک، شما دسته‌ای از مخاطبان خاص را هدف قرار می‌دهید. مثلا اگر روش‌های ارسال منطقه‌ای را انتخاب کنید، بر اساس منطقه پیام شما به تعدادی مخاطب ارسال می‌شود و اگر بانک مشاغل و اصناف را برای ارسال پیامک تخفیف‌تان انتخاب کنید، افراد را بر اساس شغل‌شان، تارگت می‌کنید.

پس انتخاب روش مناسب برای ارسال اس ام اس تخفیف هم اهمیت زیادی دارد؛ اگر یک فروشگاه هستید و تصمیم دارید افرادی که نزدیک‌تان هستند را مخاطب قرار دهید، می‌توانید از روش‌های مختلف مبنی بر مکان و منطقه پیامک را ارسال کنید.

اس ام اس تخفیف بر اساس شهر

برای ارسال اس ام اس تخفیف بر اساس شهر می‌توانید از روش پیامپ در مراکز استان‌ها استفاده کنید؛ در این روش می‌توانید مراکز استان‌ها را تارگت کنید و به همان افراد پیام ارسال کنید.

اگر قصد ارسال پیام به استان‌ها و شهرستان‌های کوچک‌تر را دارید، می‌توانید از بانک شماره‌های همراه اول کلیه شهرها و شهرستان‌های کشور استفاده کند. در این روش تمام شماره‌های همراه اول تمامی شهرها و استان‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اس ام اس تخفیف بر اساس جنسیت

برخی کسب و کارها مثل آرایشگاه‌های زنانه، می‌خواهند اس ام اس تخفیف خود را فقط برای خانم‌ها ارسال کنند چون ارسال اس ام اس برای آقایان، هزینه‌ای هدر رفته محسوب می‌شود. در نتیجه این افراد می‌توانند از بانک شماره‌ای بر اساس جنسیت پیام‌های خود را ارسال کنند.

اس ام اس تخفیف به یک محدوده شهر

چگونه اسم ام اس تخفیف بفرستیم؟

اگر بخواهید اس ام اس تخفیف خود را برای افرادی ارسال کنید که در نزدیکی شما هستند، باید محدوده خاصی از شهر را ارسال کنید و با استفاده از روش LBS و BTS به شماره‌های همراه اول و ایرانسل موجود در منطقه خاص پیام خود را ارسال کنید.

اس ام اس تخفیف بر اساس کد پستی

افراد هنگام خرید سیم کارت باید کد پستی ارائه دهند؛ شما می‌توانید به شماره‌هایی که کد پستی ثبت شده‌شان محدوده‌ای مشخص از شهر است، پیامک تخفیف ارسال کنید. با این روش شما احتمالا افرادی را مخاطب قرار می‌دهید که ساکن همان منطقه هستند.

اس ام اس تخفیف بر اساس نوع اپراتور

ارسال از طریق BTS و LBS روش‌هایی هستند که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را به صورت جداگانه هدف قرار می‌دهند. یعنی با این دو روش شما می‌توانید کاربران ایرانسل یا همراه اول را به صورت جداگانه در منطقه‌ای خاص از شهر تارگت قرار دهید. علاوه بر این روش، پیامپ هم ارسال پیام به کاربران همراه اول در شهرها و استان‌های مختلف کشور است.

پیامک تخفیف در شبکه‌های اجتماعی کاربردی است؟

یکی از روش‌های مناسب و نتیجه‌بخش برای تبلیغات یا وفادارسازی مشتریان، ارائه کد تخفیف است. کد تخفیف را اصولا از طریق روشی مثل پیامک به مشتریان و افراد ارسال می‌کنند اما روش‌های دیگری هم برای ارائه تخفیفات مختلف وجود دارد؛ برای مثال استفاده از شبکه‌های اجتماعی هم برای ارائه تخفیف، روش بسیار مرسومی است. حتی می‌توانید در کنار ارسال کد تخفیف برای هر شخص از طریق پیامک، از طریق شبکه‌های اجتماعی، این کار خودتان را تبلیغ کنید و افراد بیشتری را از این خدمت خود با خبر کنید.

مزایای اس ام اس تخفیف به مشتریان چیست؟

ارائه تخفیف به مشتریان مزیت‌های مختلفی دارد که تعدادی از آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد؛ برای مثال:

     

      • ارائه تخفیف در مخاطب حسی مثبت نسبت به برند شما ایجاد می‌کند.

      • مشتری را به خرید از شما مشتاق می‌کند.

      • مشتریان قدیمی را تبدیل به مشتری وفادار می‌کند.

    با خرید پنل اس ام اس، انتخاب روش مناسب ارسال و سپس ارائه کد تخفیف می‌توانید به مرور از تمامی این مزایا بهره‌مند شوید.

    10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

    10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
    خدمات پنل پیامکی آموت
    ورود
    قیمت پنل پیامکی