پیامک آموت

ارسال پیامک بر اساس کد پستی چیست؟

ارسال پیامک بر اساس کد پستی چیست؟

ارسال پیامک تبلیغاتی از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که شما می‌توانید با توجه به کسب و کارتان یک یا چند روش را انتخاب کنید و از این طریق، هزینه هدر رفت تبلیغات خود را به حداقل برسانید. چون مخاطب شما در این روش تبلیغاتی، افرادی هستند که نزدیک شما هستند و به این ترتیب امکان استفاده از محصول یا خدمات شما توسط این افراد به راحتی وجود دارد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی مناسب افرادی است که قصد دارند تبلیغات خود را در منطقه خاصی انجام دهند. این روش، تبلیغات شما را بسیار هدفمندتر می‌کند. افراد زمانی که برای خرید و دریافت سیم کارت مراجعه می‌کنند، یکی از ملزومات، ارائه کد پستی محل سکونت‌شان است. در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی، دقیقا از همین شماره‌ها برای ارسال پیامک استفاده می‌‌شود. یعنی شما در واقع دارید پیام خود را برای افرادی ارسال می‌کنید که محل زندگی‌شان در زمان خرید سیم کارت، منطقه مدنظر شما بوده است.

مطلب پیشنهادی: پیامک انبوه چیست؟

از طرفی این روش ارسال پیامک بسیار کاربردی است چون مخاطب هدف شما را بسیار دقیق تعیین می‌کند. از طرفی هم این کد پستی‌ها مربوط به زمانی است که افراد سیم کارت را تهیه کرده‌اند و ممکن است پس از مدتی، جا به جایی رخ دهد و دیگر افراد نزدیک محل مورد نظر شما نباشند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید پنل اس ام اس

ارسال پیامک بر اساس کد پستی مناسب چه اصنافی است؟

ارسال پیامک بر اساس کد پستی چیست؟

ارسال پیامک بر اساس کد پستی مناسب تمام کسب و کارها و اصناف است اما کسب و کارهایی که نیاز به مراجعه حضوری دارد، به شکل سودمندتری می‌تواند از این روش ارسال پیامک استفاده کند. برای مثال درباره سفارش و خرید لباس، لزومی ندارد شما حتما در محل حضور داشته باشید، اما برای استفاده از خدمات یک رستوران، قطعا باید به محل مراجعه کنید و نزدیکی به موقعیت مکانی شما، در انتخاب رستوران تاثیرگذار است.

در چنین شرایطی قطعا تبلیغ محصول یا خدمات‌تان به افراد نزدیک، جامعه هدف شما را کاملا مشخص می‌کند و از ارسال پیامک به افرادی که هدف شما نیستند، جلوگیری می‌شود. تصور کنید در کلان‌ شهرها، ترافیک و شلوغی شهر بسیار اهمیت دارد و زمان رفتن از یک منطقه به منطقه‌ای دیگر با توجه به ترافیک و بزرگی شهر، بسیار طولانی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

این‌جاست که با ارسال پیامک به افرادی که نزدیک محل کار شما هستند، می‌توانید همان افراد را به مراجعه حضوری دعوت کنید تا همین نزدیکی هم برایتان یک پوینت مثبت تلقی شود. یعنی ممکن است شخصی به دنبال یک مرکز پزشکی در نزدیکی محل زندگی‌اش باشد و با دیدن پیامک تبلیغاتی یک کلینیک پزشکی، آن را بشناسد و برای مراجعه، همان مرکز را انتخاب کند. در این‌ صورت ما دقیقا به هدفی که از ارسال پیامک بر اساس کد پستی داشته‌ایم، رسیدیم.

مشاوره رایگان ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال پیامک بر اساس کد پستی چیست؟

در ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل سامانه پیامکی آموت، یکی از مهم‌ترین نکاتی که روی بازدهی تاثیر زیادی دارد، انتخاب روش درست ارسال پیامک‌هاست. اینکه شما بدانید با توجه به کسب و کارتان کدام روش برای مخاطب بهتر است، خود چالشی بسیار مهم است. در این موقعیت، راهنمایی و مشاوره کارشناسان پیامک آموت می‌تواند شما را در تصمیم‌گیری نهایی یاری کند. همکاران ما در پیامک آموت در طول مدت زمان، تجربه و مشاهدات بسیاری در زمینه اجرای کمپین‌های مختلف داشته‌اند که در صورت نیاز، می‌توانید از مشاوره رایگان آن‌ها در جهت بهتر اجرا شدن تبلیغات‌تان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: پیامک تبلیغاتی چیست؟

ارسال پیامک بر اساس کد پستی چه مزایایی داد؟

      • از هدر رفت هزینه‌ها جلوگیری می‌شود

      • شانس شما برای جذب مشتری واقعی افزایش پیدا می‌کند

      • مشتریان واقعی بیشتری برند شما را می‌شناسند

      • پیامک شما به مشتریانی ارسال می‌شود که در اطراف شما حضور دارند

    خرید پنل برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی

    تفاوت بسته‌های مختلف سامانه پیامک آموت، در مدت زمان آن است؛ یعنی بسته یک ماهه و دائمی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و همه امکانات در تمامی بسته‌ها یکسان است. در نتیجه شما می‌توانید هر یک از بسته‌ها بر اساس قیمت پنل اس ام اس آموت (آغازین، پیشرفته، پیشنهاد ویژه و نامحدود) را تهیه کنید؛ چون با همه آن‌ها امکان ارسال پیامک بر اساس کد پستی وجود دارد. شما با توجه به مدت زمانی که می‌خواهید از سامانه استفاده کنید، می‌توانید هر یک از بسته‌ها را تهیه کنید.

    برخی از مشتریان ما

    آخرین مقالات

    پنل اس ام اس بانه

    پنل اس ام اس بانه

    پنل اس ام اس یاسوج

    پنل اس ام اس یاسوج

    پنل اس ام اس دانشگاه

    پنل اس ام اس دانشگاه

    پنل اس ام اس آمل

    پنل پیامک آمل

    ورود
    قیمت پنل پیامکی