پیامک آموت

هزینه ارسال پیامک در تمامی اپراتورها چقدر است؟

هزینه ارسال پیامک در تمامی اپراتورها چقدر است؟
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

همیشه یکی از آیتم‌های مهم و تاثیرگذار در خرید، قیمت پنل پیامکی است؛ منظورمان از این خرید، ممکن است خرید کالا یا خدمات باشد، تفاوتی در اصل ماجرا ایجاد نمی‌کند. برای اجرای بازاریابی پیامکی بهتر است هزینه ارسال هر پیامک در اپراتورهای مختلف را بدانید تا بتوانید هزینه تبلیغات خود را دقیق‌تر محسابه کنید و سود حاصل از آن را متوجه شوید.

عامل قیمت در بازاریابی پیامکی اهمیت بیشتری هم نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی دارد؛ چرا که یکی از مهم‌ترین نکات درباره بازاریابی پیامکی، پر بازده بودن و قیمت مناسب آن است. در نتیجه صاحبان کسب و کار اهمیت زیادی برای قیمت در این عرصه تبلیغاتی قائل هستند؛ چرا که کوچک‌ترین هزینه‌ها هم به چشم می‌آید. با ما همراه باشید تا در ادامه درباره تعرفه ارسال پیامک در هر اپراتور، اطلاعاتی ارائه دهیم.

هزینه ارسال پیامک اپراتور

هزینه ارسال پیامک در تمامی اپراتورها چقدر است؟

در ابتدا مهم است که بدانید هزینه ارسال پیامک برای خطوط ایرانسل، همراه اول و رایتل مختلف است؛ فارسی یا انگلیسی بودن پیام و تعداد کاراکترهای پیام‌تان هم در هزینه نهایی تاثیرگذار است. هر پیامک فارسی حدود 70 کاراکتر است و هر پیامک انگلیسی حدود 160 کاراکتر است؛ البته این موضوع درباره پیامک اول است.

هر چه پیامک طولانی‌تر شود، هزینه محاسبه آن کمی متفاوت می‌شود؛ برای مثال در پیامک فارسی بدین گونه محاسبه می‌شود:

      • صفحه دوم: 64 کاراکتر

      • صفحه سوم: 67 کاراکتر

      • صفحه چهارم به بعد: 67 کاراکتر

    البته که توصیه ما به شما این است که پیامک‌تان را تا حد ممکن کوتاه و مختصر تهیه و ارسال کنید؛ چرا که ارسال آن با مشکل کم‌تری مواجه خواهد بود و نرخ خوانده شدن آن هم بیش‌تر خواهد شد. درباره پیامک‌های انگلیسی هم به همین روال است و کاراکترهای پیامک اول با بعدی‌ها متفاوت است.

        • صفحه اول: 160 کاراکتر

        • صفحه دوم: 146 کاراکتر

        • صفحه سوم: 153 کاراکتر

        • صفحه چهارم: 153 کاراکتر

        • از صفحه چهارم به بعد: 153 کاراکتر

      هزینه پیامک همراه اول

      هزینه ارسال پیامک همراه اول برای شماره‌های آزاد 96 تومان و برای شماره‌های لیست سیاه 250 تومان است.

      هزینه پیامک ایرانسل

      هزینه پیامک‌های ایرانسل به این شیوه است که به هزینه‌های پیامک همراه اول، ضریب 1/1 اضافه می‌شود؛ یعنی هزینه ارسال پیامک ایرانسل به خطوط آزاد 104 است و هزینه ارسال به خطوط لیست سیاه ایرانسل 275 تومان است.

      لیست سیاه خطوطی هستند که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند که به آن‌ها بلک لیست مخابراتی یا لیست سیاه مخابرات می‌گویند.

      هزینه پیامک رایتل

      هزینه پیامک رایتل هم دقیقا مثل ایرانسل محاسبه می‌شود؛ یعنی هزینه‌های پیامک همراه اول با ضریب 1/1 برای پیامک رایتل در نظر گرفته می‌شود. ارسال پیامک به خطوط آزاد رایتل 104 است و هزینه ارسال به خطوط لیست سیاه رایتل 275 تومان است.

      هزینه پیامک سامانتل

      هزینه پیامک سامانتل هم مانند ایرانسل است و با ضریب 1/1 محاسبه می‌شود؛ یعنی ارسال پیامک به خطوط آزاد سامانتل 104  است و هزینه ارسال به خطوط لیست سیاه سامانتل 275 تومان است.

      هزینه پیامک شاتل موبایل

      هزینه پیامک شاتل موبایل برای خطوط آزاد 104 است و هزینه ارسال به خطوط لیست سیاه شاتل موبایل هم مانند ایرانسل، رایتل و سامانتل 275 تومان است.

      هزینه پیامک رومینگ چقدر است؟

      هزینه ارسال پیامک در تمامی اپراتورها چقدر است؟

      رومینگ در واقع یک امکان و سرویس است که اپراتورهای تلفن همراه به مشتریان خود ارائه می‌دهند؛ با استفاده از سیستم رومینگ، شما در سفرها دیگر نیازی به خرید سیم کارت کشور مقصد ندارید و می‌توانید از سیم کارت خودتان در کشورهای دیگر استفاده کنید و از تمام امکانات آن هم برخوردار شوید.

      هزینه رومینگ اپراتورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و با توجه به مقصد، تعیین می‌شود؛ یعنی مقدار دقیقی برای تمام اپراتورها و تمام کشورهای مقصد وجود ندارد.

      هزینه ارسال پیامک چگونه محاسبه می‌شود؟

      یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است قبل از اجرای کمپین ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با پنل ارسال اس ام اس به ذهن‌تان برسد این است: هر پیامک چقدر برایتان هزینه دارد؟ فاکتورهایی مثل تعداد کاراکترها، زبان پیامک، اینکه لیست سیاه باشد یا خطوط آزاد و اپراتور دریافت کننده پیامک، همگی در محاسبه هزینه ارسال پیامک تاثیرگذار است. هزینه ارسال پیامک به لیست سیاه کمی بیش‌تر از خطوط آزاد است و ارسال به خطوط همراه اول کم‌تر از دیگر اپراتورها محاسبه می‌شود.

      مقایسه هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه  

      اپراتور دریافت کننده پیامک تبلیغاتیارسال به خطوط آزادارسال به لیست سیاه
      همراه اول96 تومان250 تومان
      ایرانسل104 تومان275 تومان
      رایتل104 تومان275 تومان
      سامانتل104 تومان275 تومان
      شاتل موبایل104 تومان275 تومان

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
      خدمات پنل پیامکی آموت
      ورود
      قیمت پنل پیامکی