پیامک آموت

انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر

انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر

روش‌های مختلف تبلیغات برای بیمه عمر

در دسته‌بندی انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر، استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی روش موثری محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید پنل پیامکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده این گونه خدمات، یک حساب کاربری باز کرده و از امکاناتی نظیر ارسال پیامک انبوه استفاده کنید.

در روش پیامک تبلیغاتی، این امکان وجود دارد که کاربران بر اساس فاکتورهایی مانند موقعیت جغرافیایی، یک پیام تبلیغاتی را به تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کنند. توجه داشته باشید که متن پیام باید در نگاه اول مخاطب را جذب خود کرده و شرایط لازم جهت اشتیاق مخاطب برای تماس با شما را فراهم کند.

در حال حاضر از روش‌های متنوع دیگری مانند تراکت، شبکه‌های اجتماعی، بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و… نیز برای تبلیغات بیمه عمر استفاده می‌شود. در تمام این روش‌ها، جذب بیشتر مخاطب و به دست آوردن اعتماد او از هر چیز دیگری مهم‌تر بوده و صاحبان کسب و کار باید از ترفندهای تبلیغاتی برای این منظور بهترین استفاده را داشته باشند.

مطلب پیشنهادی: متن تبلیغاتی موثر برای جذب مشتری

برای فروش بیمه عمر چرا باید تبلیغات کنیم؟

انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر

ما برای فروش هر کالا و خدماتی به تبلیغات و بازاریابی احتیاج داریم. فرقی نمی‌کند این موضوع با انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر مرتبط باشد یا به فروش محصولی خاص، ما برای جذب مخاطب و رسیدن به سود بیشتر نیازمند تبلیغات موثر هستیم.

معمولا افراد برای خرید محصول راحت‌تر پول خرج می‌کنند و ترجیح می‌دهند به جای صرف هزینه برای بیمه، یک لباس یا لوازم خانگی تهیه کنند. به همین جهت برای انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر ما باید به فاکتور احساس نیاز، توجه داشته باشیم. در واقع شما به عنوان صاحب کسب و کار باید شرایطی را فراهم کنید تا مشتری احساس نیاز کند.

نکته دیگر این که در حالت عادی مخاطبان از امکانات و خدمات کسب و کارهایی مانند بیمه عمر آگاهی کافی ندارند. در این موقعیت شما وظیفه دارید به کمک انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: بانک اطلاعاتی شماره موبایل

موثرترین تبلیغات برای بیمه عمر

خلاقیت، عنصری مهم برای انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر بوده که هنگام بازاریابی و جذب مخاطب باید به آن توجه داشته باشیم. شما در اطلاع‌رسانی کسب و کار و خدمات باید به مشتریان خود ثابت کنید که تحت پشتیبانی و حمایت کامل شما قرار دارند.

همچنین می‌توانید در متن‌ها و تصویرهای خلاقانه این پیام را به مخاطب برسانید که بدون بیمه عمر آینده آن‌ها دستخوش تغییرات بزرگی خواهد بود. استفاده از المان‌ها، نمادها، جملات قوی و تاثیرگذار، تصویرهای متفاوت و خلاق و… در انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر نقش قابل توجهی دارد.

این که شما از روش پیامک تبلیغاتی استفاده می‌کنید یا بیلبورد خیابانی، تفاوتی در اصل موضوع ندارد. تنها زمانی تبلیغات موثر واقع می‌شوند که شما مخاطب خاص خود و نیازهایش را شناخته و از عناصر مهمی مانند خلاقیت برای جذب او و ایجاد احساس نیاز استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: پنل پیامک همراه با بانک شماره موبایل رایگان

روش‌های موفق فروش بیمه عمر

فروش بیمه عمر نیاز به استراتژی‌های سنجیده و درستی دارد که تا حد زیادی بستگی به ارتباط با مشتریان و برقراری تعامل با آن‌ها دارد. در ادامه چندین راهنمایی کلی برای موفقیت در فروش بیمه عمر ذکر می‌کنیم که می‌توانید هر یک را به سبک خودتان شخصی‌سازی کنید و از آن استفاده کنید.

  • ایجاد احساس نیاز: شما با ایجاد حس نیاز در مخاطب و توضیح ضرورت بیمه عمر برای او، می‌توانید از آگاهی اش در این زمینه استفاده کنید.
  • مهارت گفت و گو: داشتن مهارت در زمینه گفت و گو با مشتریان و برقراری تعامل سازنده با آن‌ها می‌تواند تا اندازه زیادی در روند کاری شما تاثیر بگذارد. در تمام مراحل از ابتدا تا انتها باید ارتباط خود را با مشتری حفظ کند.
  • افزایش اطلاعات: اطلاعات خود را درباره بیمه عمر و مسائل پیرامون آن بالا ببرید. وقتی می‌گوییم مسائل پیرامون آن، منظورمان فقط بیمه و انواع آن نیست. شما می‌توانید از اطلاعات عمومی و مطالعات خود در زمینه جذب مشتری استفاده کنید.
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی: استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف باعث بیش‌تر شناختن شما توسط مخاطب می‌شود؛ هر شبکه اجتماعی، مخاطبان و کابران خاص خود را دارد که هر یک می‌توانند مشتری بیمه عمر باشند.
  • استفاده از بازاریابی پیامکی: حتی کسانی که در شبکه‌های اجتماعی هم فعال نباشند، گوشی تلفن و امکان دریافت پیامک را دارند. در نتیجه این گروه بسیار گسترده، می‌توانند مشتری خدمات شما باشند.
مطلب پیشنهادی: راه های افزایش فروش

خرید پنل پیامکی بیمه عمر و تبلیغات پیامکی

همانطور که اشاره کردیم برای تبلیغات پیامکی به صورت انبوه نیاز به خرید پنل پیامکی داریم. آموت یکی از چندین شرکت ارائه‌دهنده پنل پیامکی در کشور است که شما می‌توانید با عضویت در سایت و خرید پنل از خدمات و مزایای آن به بهترین شکل استفاده کنید.

وب‌سایت آموت این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا برای انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر از خدمات بهینه آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید متن تبلیغاتی بیمه عمر را از طریق پیامک انبوه برای تعداد زیادی از مخاطبان مورد نظر خود ارسال کنید. تمامی پیام‌ها در زمان مشخص شده و با سرعتی قابل توجه به دست مخاطب می‌رسد.

همچنین این امکان وجود دارد که پیامک‌های تبلیغاتی به مخاطبانی که شماره‌های تبلیغاتی را در بلک لیست قرار داده‌اند نیز ارسال شود. شما می‌توانید با خرید خط اختصاصی از آموت انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

تبلیغات بیمه عمر در سوشال‌ها

یکی دیگر از انواع روش‌های تبلیغات در مورد بیمه عمر، استفاده از سوشال مدیا است. از آنجا که سوشال یا رسانه اجتماعی تعداد مخاطب فراوانی دارد، تبلیغات به روشی موثرتر شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند. در ادامه به تعدادی از پلتفرم‌های سوشال مدیا که افراد زیادی نیز به آن دسترسی دارند، اشاره مختصری خواهیم داشت.

تبلیغات در اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام بیشترین تعداد کاربر در جهان را دارد و قطعا گزینه مناسبی برای انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر محسوب می‌شود. کافی است یک صفحه اختصاصی در اینستاگرام راه‌اندازی کرده و هر روز با هدف جذب مخاطب اطلاع‌رسانی کرده و مطالب جذاب و در عین حال آموزشی آپلود کنید. مزیت اینستاگرام نسبت به دیگر گزینه‌های سوشال مدیا، قابلیت استفاده از تصویر و ویدئو بوده که به تبلیغات شما کمک بزرگی خواهد کرد.

تبلیغات در لینکدین

بیشترین کاربران فعال در لینکدین افرادی هستند که قصد معرفی خود و کسب و کارشان را دارند. به همین دلیل این فضا نیز گزینه مناسبی برای معرفی کسب و کار و ارائه انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر خواهد بود.

ساخت وب‌سایت و سئو برای کلمات سودآور بیمه عمر

یکی دیگر از انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر استفاده بهینه از کلمات کلیدی و سئو در جهت جذب مخاطب بیشتر است. اگر قصد راه‌اندازی وب‌سایت کسب و کار خود را دارید حتما به سئوی سایت توجه ویژه‌ای داشته باشید. همانطور که مطلع هستید گوگل از فاکتورهای مهمی مانند کلمات کلیدی یا سئو برای بالا بردن رتبه وب‌سایت شما استفاده می‌کند.

مطلب پیشنهادی: راه‌های افزایش مشتری

تبلیغات هدفمند در گوگل ادز

انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر

شرکت گوگل پلتفرمی مخصوص تبلیغات با عنوان گوگل ادز راه‌اندازی کرده است که صاحبان کسب و کار می‌توانند فعالیت خود را در آن تبلیغ کنند. در واقع کاربران با جستجو در موتور جستجوگر گوگل تبلیغات شما را مشاهده کرده و جذب آن می‌شوند. به همین جهت باید به نحوه موثر ارائه خدمات و محصولات در گوگل ادز توجه داشته باشیم.

تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید برای بیمه عمر

تا به حال متوجه تبلیغات بنری هنگام بازدید از سایتی شده‌اید؟ شما به طور ناخودآگاه جذب تبلیغ بنری شده و به اطلاعات آن توجه می‌کنید. البته تبلیغ به صورت بنر در هر وب‌سایتی نتیجه مثبت به همراه نخواهد داشت. هنگام به‌کارگیری این نوع از انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر باید سایتی را انتخاب کنید که بازدید زیادی در طول روز داشته باشد.

اسپانسر شدن برای وبینارها و سمینارهای هم‌حوزه

امروزه صاحبان کسب و کار از روش‌های متعددی به صورت هم‌زمان برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها نیز اسپانسر شدن است که معمولا افراد با حمایت مالی از مراسم‌هایی مانند سمینار یا وبینار در حوزه مرتبط، خود را به مخاطبان معرفی کرده و آن‌ها را جذب می‌کنند.

تبلیغات چاپی و محیطی

استفاده از تبلیغات چاپی نیز تاثیر مطلوبی در معرفی خدمات کسب و کار شما خواهد داشت. با این حال به نسبت پیشرفت در حوزه مارکتینگ، تبلیغات و بازاریابی، روش‌هایی مانند تبلیغ چاپی یا محیطی طرفداران کمتری داشته و افراد وقت زیادی را برای این روش صرف نمی‌کنند. البته نمی‌توان از این موضوع غافل شد که انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر در کنار یکدیگر به نتیجه‌ای روشن ختم خواهد شد.

افیلیت مارکتینگ

در این روش از تبلیغ بیمه عمر شما از کمک مجموعه‌ای تحت عنوان ناشر بهره‌مند می‌شوید. به این معنا که شما وظیفه انتشار تبلیغ خود را به سایتی می‌دهید که در حوزه تبلیغات فعالیت دارد. ناشر تبلیغ بیمه عمر را بر روی سایت خود منتشر کرده و به ازای هر کلیکی که کاربران بر روی تبلیغ شما در سایت مورد نظر می‌کنند، درصدی از هزینه کل به ناشر تعلق می‌گیرد.
بیشتر افرادی که افیلیت مارکتینگ را برای بازاریابی انتخاب می‌کنند، صاحب کسب و کارهایی هستند که کسب سود آن‌ها به فروش پورسانتی بستگی دارد.

ثبت مکان در گوگل مپ با کیورد بیمه عمر

ثبت مکان و موقعیت شما بر روی گوگل مپ در افزایش اعتبار شما نزد مخاطب اهمیت بسیاری دارد. احتمالا برای خود شما هم پیش آمده که اهمیت و اعتبار کسب و کاری خاص را با پیدا کردن موقعیت مکانی آن بر روی نقشه گوگل مورد سنجش قرار داده‌اید.

مطلب پیشنهادی: ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

بازاریابی ارجاعی

تشویق دیگران برای معرفی کسب و کار به اطرافیان، تعریف ساده‌ای از بازاریابی ارجاعی است. در این روش صاحبان کسب و کار مخاطب را تشویق می‌کنند تا دوستان و نزدیکان خود را به استفاده از خدمات خود ترغیب کنند. روش جذب مخاطب برای انجام این کار نیز در نظر گرفتن هدیه برای یک یا چند نفر از کسانی است که کسب و کار مربوطه را بین دوستان و اطرافیان خود تبلیغ کرده‌اند.

جملات کلیدی در تبلیغات بیمه عمر

تبلیغات شما شامل تبلیغات پیامکی باشد، ایمیلی یا شبکه‌های اجتماعی، تفاوتی ندارد؛ باید از جملات کلیدی و تاثیرگذار در تبلیغات بیمه عمر استفاده کنید تا بتوانید مخاطب خود را جذب کنید و روی او تاثیر بگذارید. نوشتن جملات کلیدی در تبلیغات بیمه عمر نیاز به آگاهی و تلاش دارد؛ در این راستا پیشنهاداتی برایتان آورده‌ایم:

  • شناخت مخاطب: مخاطب‌تان را بشناسید؛ با توجه به سن، جنس، علاقه‌مندی ها و نیازهای او متن خود را بنویسید. بدانید چه نکاتی برای مشتریان بیمه عمر جذاب است و دست روی همان مسائل بگذارید.
  • پرهیز از کلیشه‌ها: کلیشه‌ها دیگر جواب نمی‌دهد؛ مشتریان آگاه هستند و مدام در شبکه‌های اجتماعی مختلف، در حال دیدن تبلیغات مختلف هستند و کلیشه‌ها را به خوبی می‌شناسند و در برابر آن‌ها گارد دارند. در نتیجه استفاده نکردن از کلیشه‌ها بهتر از استفاده از آن‌هاست.
  • واضحی و کوتاهی: متن کوتاه، مستقیم و سرراست، راحت‌تر در حافظه مخاطب می‌ماند و برای همه قابل درک و فهم است.
  • استفاده از کال تو اکشن: فراخوانی به عمل یا کال تو اکشن، برای هر نوع تبلیغی ضروری و لازم است؛ پس حتما از آن استفاده کنید؛ حتی کوتاه و مختصر.
  • استفاده از اعداد و اطلاعات: استفاده از اعداد و اطلاعات آماری دقیق برای نشان دادن ارقام، موارد مثبت، یا مزایا اصولا جواب می‌دهد. این اطلاعات معمولاً جذابیت بیش‌تری به تبلیغ شما می‌دهند.

نتیجه گیری و جمع بندی

انواع تبلیغات در مورد بیمه عمر هر کدام ویژگی‌های متفاوتی داشته و شما باید بر اساس نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. قدم اول در مبحث تبلیغات و بازاریابی، شناخت کامل مخاطب یا همان مشتری است. اگر اولین قدم را درست بردارید در مراحل بعدی می‌توانید از روش‌های موثر به بهترین شکل برای رسیدن به سود و فروش بیشتر استفاده کنید.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس یاسوج

پنل اس ام اس یاسوج

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس آمل

پنل پیامک آمل

ورود
قیمت پنل پیامکی