پیامک آموت

راه های افزایش فروش

راه‌های افزایش فروش

روش‌های افزایش فروش

یکی از دلایلی که نمی‌توانید پاسخ پرسش خود را مبنی بر روش‌های کاربردی افزایش فروش در صفحات اینترنت بیابید، این است که هیچ وقت یک نسخه برای تمامی افراد و بیزنس‌ها قابل استفاده نیست. هر کسب و کاری بسته به شرایط خود، روش‌های خاص خود را می‌طلبد و بسیاری از راه‌های گسترش یک کسب و کار، در بیزنسی دیگر کاملاً غیر قابل استفاده خواهند بود. ما در اینجا بهترین، مفیدترین و کاربردی‌ترین روش‌های افزایش فروش را برای شما گردآوری کرده‌ایم؛ اما این شما هستید که باید با تامل بر این روش‌ها، بهترین روش برای کسب و کار خود را یافته و بر روی آن تمرکز کنید.

استفاده از تبلیغات دهان به دهان (Word Of Mouth)

تبلیغات دهان به دهان همچنان و همیشه یکی از موثرترین راه‌های افزایش فروش بوده و هست که دو شرط برای به کار بردن آن وجود دارد: نخست مشتریانی راضی از محصول یا خدمات و دوم، انگیزه‌ای برای این مشتریان تا کسب و کار شما را به دیگران معرفی کنند. بسیاری به شرط اول بسنده می‌کنند و هیچ انگیزه‌ای در مشتریان راضی خود ایجاد نمی‌کنند تا این کسب و کار را به دیگران معرفی کنند.

راه افزایش فروش با استفاده از تبلیغات در سوشال

راه‌های افزایش فروش

شبکه‌های اجتماعی طی ده سال گذشته به خوبی راه خود را به میان مردم گشوده‌اند و تبلیغات در این فضا، از جمله بهترین و موثرترین روش‌های افزایش مشتری به شمار می‌آید. البته برای این کار نیاز به یک کمپین هوشمندانه، تولید محتوای با کیفیت، بودجه زیاد برای تبلیغات و یک مجری تبلیغات در سوشال خواهید داشت.

افزایش فروش با داشتن سایت و سئو

مردم در سراسر جهان بسیاری از نیازهای خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. از این رو داشتن سایت و استفاده از قوانین سئو، شما را به بازاری بزرگ و بی‌پایان از مشتریان، آن هم بدون هزینه‌های رایج در فروشگاه‌های فیزیکی و یا محدودیت جغرافیایی متصل خواهد کرد. البته تولید محتوای مستمر و مدیریت سایت، کاری است که باید به خوبی از پس انجام آن برآیید.

تبلیغات در گوگل

سرویس Google Ads یا تبلیغات در گوگل برای کسانی که سایت یا فروشگاه اینترنتی دارند، یک روش خوب و موثر به شمار می‌رود. به کمک این سرویس می‌توانید با هزینه‌ای معقول، در صف اول نتایج جستجوی مرتبط با کسب و کار خود قرار بگیرید و این امر سبب بالا رفتن نرخ کلیک سایت شما و به تبع آن افزایش فروش خواهد شد.

همکاری در فروش

همکاری در فروش یا affiliate marketing یا فروش پورسانتی، روشی قدیمی است که تا پیش از این در فضای حقیقی انجام می‌گرفت و امروزه در فضای مجازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش شما می‌توانید از سایت‌ها، افراد یا فروشگاه‌هایی که بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به شما دارند برای تبلیغات محصول خود استفاده کنید و به ازای فروش هر کالا، به وی پاداش فروش بدهید.

استفاده از پنل پیامکی و ارسال انبوه تبلیغات

اگر بتوان یک روش را به عنوان راهی مطمئن، کم هزینه، پر بازده و مناسب برای اغلب کسب و کارها معرفی کرد، آن روش چیزی جز ارسال پیامک انبوه به وسیله پنل‌های پیامکی نیست. شما می‌توانید با خرید پنل‌ پیامکی، شماره‌های اختصاصی یا حتی استفاده از پنل‌های عمومی‌ برای اطلاع رسانی، دسترسی مستقیم و موثری به مخاطبان هدف خود داشته باشید. بر خلاف باورهای عامیانه، تحقیقات نشان می‌دهد که در سطحی جهانی، هنوز هم پیامک‌های تبلیغاتی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان دارند و این روش بیش از تمامی‌روش‌های دیگر تبلیغاتی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. نرخ مطالعه، توجه و واکنش در پیامک‌های انبوه به شکل غیر قابل انکاری بالاتر از روش‌های دیگر تبلیغات است؛ اما دیدگاه کهنه مردم و عدم آگاهی از خدمات متنوع و جدید سرویس‌های پیامک انبوه، باعث می‌شود که این روش ایده‌آل و در عین حال کم هزینه را نادیده بگیرند. اگر به دنبال روشی بسیار ارزان و البته پر بازده برای افزایش فروش هستید، کافی است سری به سایت پنل پیامکی آموت بزنید و با متنوع‌ترین و جدیدترین خدمات این حوزه آشنا شوید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید پنل اس ام اس

استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی

مشارکت در کمپین‌های تبلیغاتی که شرکت‌های بزرگ راه می‌‌اندازند، برای شرکت‌های کوچک و کسب و کارهای متوسط می‌تواند تا حدودی موثر باشد؛ البته لازمه موفقیت در این مسیر، استفاده هوشمندانه از کمپین‌های تبلیغاتی، هزینه بالا برای تبلیغات، انتخاب یک کمپین درست، شناخت بالا از مخاطبین هدف و البته داشتن مزایای رقابتی برای تبلیغ است.

مطلب پیشنهادی: نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

بازاریابی ارجاعی

بازاریابی ارجاعی یا (Referral Marketing) از دیگر روش‌های افزایش فروش برای برخی از کسب و کارهاست که در آن، مشتریان شما در ازای معرفی مشتریان جدید، پاداش مالی دریافت می‌کنند. در حقیقت بازاریابی ارجاعی نوعی از بازاریابی دهان به دهان است که به صورت رسمی، هدفمند و مستقیم انجام می‌گیرد و به آن Direct Selling نیز گفته می‌شود. پاداش معرفی یک مشتری جدید نیز می‌تواند نقدی یا غیر نقدی به صورت تخفیف، کوپن خرید و… باشد.

مطلب پیشنهادی: پیامک انبوه چیست؟

ثبت موقعیت مکانی در گوگل مپ

امروز اگر کسی کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت نکرده باشد، می‌توان به دیده تعجب به او نگاه کرد! چرا که این سرویس رایگان، آسان و بسیار پر کاربرد است. این خدمات به خصوص برای جذب افرادی که مسافر شهر شما هستند و یا شهر را به خوبی نمی‌شناسند، بسیار عالی است؛ چرا که در مواقع متعددی افراد برای رفع نیاز خود در خیابان، اقدام به جستجو در گوگل می‌کنند و گوگل به صورت هوشمند نزدیک‌ترین موقعیت مکانی‌هایی که نیاز کاربران را رفع می‌کند، در اختیار آنان قرار می‌دهد. ثبت موقعیت مکانی در گوگل مپ می‌تواند یک راه بی هزینه و موثر برای شما باشد.

کار بر روی مزیت‌های رقابتی

راه‌های افزایش فروش

بسیاری از روش‌های نام برده شده تنها زمانی میسر خواهند بود که شما یک مزیت رقابتی ویژه داشته باشید. همچنین داشتن یک مزیت رقابتی خود نیز می‌تواند روشی مستقل برای افزایش فروش به شمار بیاید. مزیت رقابتی ویژه شما می‌تواند تفاوت در محصول یا خدمات، تفاوت در ارائه محصول یا خدمات و در نهایت، تمایز قیمتی باشد. هر یک از این مزیت‌ها می‌تواند برای شما مشتریان خاص خود را به همراه داشته باشد.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی نیز برای کسب و کارهای آنلاین، اپلیکیشن‌ها و برندهای معتبر، می‌تواند یک روش جهت افزایش فروش باشد. در این روش شما می‌توانید از یک پلتفرم میزبان (سایت، اپلیکیشن، بازی و…) برای قرار دادن بنر تبلیغاتی برند خود استفاده کنید و با قرار دادن Call to Action یا دعوت به کلیک، کاربران را به سوی کسب و کار خود بکشانید و به پلتفرم میزبان به ازای تعداد کلیک، هزینه پرداخت نمایید.

جمع بندی و نتیجه گیری

روش‌های بازاریابی و افزایش فروش در کسب و کارهای مختلف بسته به شرایط آن کسب و کار و مقیاس بزرگی کار، متفاوت خواهد بود. در این مطلب بهترین و موثرترین روش‌های افزایش فروش را بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار شما به اشتراک گذاشتیم و ویژگی هر روش را به طور مختصر شرح دادیم. با این همه توصیه نهایی ما به شما فارغ از نوع کسب و کار، استفاده از سرویس‌های متنوع و خدمات جدید پیامک انبوه است که نسبت به گذشته بسیار توسعه یافته و از نظر هزینه نیز، مقرون به صرفه‌ترین روش افزایش فروش در عین موثر بودن است.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس آمل

پنل پیامک آمل

پنل اس ام اس برای کارواش

پنل اس ام اس برای کارواش

ورود
قیمت پنل پیامکی