پیامک آموت

۱۰ ایده پیامکی جذاب برای تبلیغات آرایشی

تبلیغات آرایشی
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

چطور با پیامک برای سالن‌های آرایشی و زیبایی تبلیغات کنیم؟

تبلیغات آرایشی به کمک پیامک کار فوق‌العاده راحت و موثری است. اگر شما صاحب یک سالن آرایشی و زیبایی هستید و دوست دارید مشتریان خود را افزایش دهید و یا مشتریان فعلی خود را وفادار سازید، به چیزی بیشتر از تبلیغات پیامکی فکر نکنید. برای شما ۱۰ ایده جذاب پیامکی در این مطلب قرار داده‌ام.

استفاده از سامانه‌های پیامکی یک راه آسان و کم‌هزینه برای برقراری ارتباط با مشتریان و ایجاد وفاداری است. با استفاده از پیامک، شما یک ابزار ارتباطی عاطفی دارید که برای مشاغل مبتنی بر خدمات کارایی فوق‌العاده‌ای داشته و نمی‌توان آن را به راحتی شکست داد. جالب است بدانید که نرخ باز شدن پیامک %۹۸ است و این یعنی شما در یکی از موثرترین بسترهای ارتباطی هستید.

پیامک انبوه به افزایش تعامل مشتری و افزایش فروش سالن زیبایی کمک زیادی می‌کند. در ادامه به شما نشان می‌دهم چگونه با این ۱۰ ایده پیامکی که الهام‌گرفته‌شده از وب‌سایت معروف تکستدلی (textedly)، به توسعه و رشد کسب‌وکار خود بپردازید.

۱۰ ایده موثر پیامکی در تبلیغات آرایشی

در اینجا لیستی از ۱۵ الگوی تبلیغات آرایشی برای کمک به برقراری ارتباط با مشتریان و رشد درآمد سالن زیبایی شما آورده شده است. خیلی راحت می‌توانید این الگوها را کپی کرده و طبق نیاز و خواسته خود برای استفاده در کسب‌وکارتان سفارشی‌سازی نمایید. حتی می‌توانید کمپین پیامکی راه‌اندازی کنید. از آنجایی که تبلیغات پیامکی به مراتب از تبلیغات ایمیلی بهتر هستند، این ۱۰ ایده را جدی بگیرید!

۱. خوش‌آمدگویی به مشتری جدید

از مشتریان جدید با یک پیام دوستانه و ارائه کد تخفیف ویژه برای استفاده در بازدید بعدی تشکر کنید. مطمئن شوید که نام آرایشگر و سالن خود را در ابتدای متن خود بیاورید. بخشی از تبلیغات سالن زیبایی شما با این خوش‌آمدگویی پیش می‌رود.

  • سلام [نام مخاطب]، از اینکه برای اولین [خدمت دریافت‌شده مثل آرایش صورت] خود به [اسم سالن] آمدید، سپاسگزاریم. شما یکی از زیباترین مشتریان ما هستید و مشتاقانه منتظریم تا دوباره شما را ببینیم!

۲. تاییدیه رزرو

هم برای نشان دادن توجه به مشتری و دقت عمل خودتان و هم به‌عنوان روشی برای تبلیغ آرایشگاه‌تان، رزرو مشتری را با پیامک به او اطلاع دهید.

  • سلام [نام مخاطب]، از اینکه قرار موی بعدی خود را رزرو کردید متشکریم. ما شما را در [تاریخ و زمان] برای [نام خدمات] خواهیم دید. مشتاقانه منتظر دیدارتان هستیم!

[نام سالن]

۳. یادآوری نوبت

تبلیغات آرایشی

تمام افراد (بخصوص خانم‌ها) یادآوری نوبت را دوست دارند، چرا که احتمال فراموشی آن زیاد است. فرستادن پیامک یادآوری به مشتری نشان می‌دهد که شما به فکرش هستید و برای زمان و زندگی او ارزش قائلید. این یکی از روش‌های جذاب در تبلیغات آرایشی است.

  • سلام [نام مخاطب]، ما می‌خواستیم نوبت شما برای [نام خدمت] را یادآوری کنیم. برای دیدار مجدد شما لحظه‌شماری می‌کنیم. اگر به زمان‌بندی مجدد احتیاج داشتید لطفا به ما اطلاع دهید.

متشکریم.

[نام سالن]

۴. اعلان‌های زمان‌بندی مجدد

گاهی ممکن است از طرف شما زمان‌بندی مجدد اتفاق بیفتد، به‌هرحال اتفاقات دنیای کسب‌وکار همیشه قابل پیش‌بینی نیستند. در چنین شرایطی حتما به مشتری خود اعلان زمان‌بندی مجدد بفرستید و ضمن غذرخواهی، به او حق انتخاب زمانی دیگر را بدهید. این کار برای تبلیغات آرایشگاه شما بسیار خوب است.

  • سلام [نام مخاطب]، با ابزار تاسف و عذرخواهی باید به شما اعلام کنیم نوبت [نام خدمت] شما در [تاریخ و زمان] به دلیل [دلیل کنسل شدن] کنسل شده است. اجازه می‌دهید برای [گزینه‌های قابل انتخاب توسط مخاطب، مثلا هفته بعدی فلان روز] نوبت شما را مجدد تنظیم کنیم؟ در صورتی که زمان دیگری مد نظر دارید لطفا ما را مطلع سازید. سپاسگزاریم.

[نام سالن]

۵. رزرو نوبت لحظه‌آخری

همانطور که کنسلی‌ها غیرمنتظره پیش می‌آیند، فرصت‌های رزرو لحظه‌آخری نیز گاهی اتفاق می‌افتند. برای سرعت‌بخشی و بهبود تبلیغات آرایشی خود، پیامکی حاضر و آماده برای این موقعیت‌ها نیز داشته باشید تا فروش‌تان هم تضمین شود.

  • سلام [نام مخاطب]، ما یک کنسلی غیرمنتظره داشتیم. آیا مایل هستید که برای نوبت [نام خدمت] خود به جای [تاریخ و زمان]، امروز در [ساعت] تشریف بیاورید؟ [نام خدمت] را نیز مهمان ما هستید.

با تشکر، [نام سالن]

۶. ارجاع دوستان

تبلیغات آرایشی

چرخش نام بر سر زبان‌ها یکی از اثبات‌شده‌ترین و بهترین روش‌های رشد کسب‌وکار است. برای رشد تبلیغات سالن آرایشی‌تان، به مشتری‌ها پیامک بزنید و با تشکر از آن‌ها و نماینده خطاب کردن‌شان، به این کار تشویق‌شان کنید. وقتی مشتری خود را نماینده کسب‌وکارتان و عضو گروه افتخاری سالن‌تان معرفی می‌کنید، آن‌ها نیز لطف را به شما برمی‌گردانند. می‌توانید در ازای معرفی شما به دیگران، به ایشان کد تخفیف بدهید.

  • سلام [نام مخاطب]، ما در حال توسعه کسب‌وکارمان هستیم و خوشحال می‌شویم به دوستان شما نیز خدماتی را ارائه کنیم. با هر بار ذکر نام شما، %۲۰ تخفیف برای شما لحاظ می‌شود. به حضورتان افتخار می‌کنیم.

با تشکر، [نام سالن]

  • سلام [نام مخاطب]، ما خیلی خوشحالیم که شما را عضو افتخاری [نام سالن] اعلام کنیم. از این به بعد، شما به‌صورت ماهیانه حق اعطای %۲۰ تخفیف برای یک نفر به انتخاب خودتان را دارید. ما خیلی خوشحالیم که شما را در کنار خود داریم.

با تشکر، [نام سالن]

۷. تبلیغ خدمات آرایشی جدید

آیا خدمت جدیدی برای ارائه دارید؟ با یک پیامک به مشتریان خود اطلاع دهید! برای تعدادی از مشتریان وفادارتان، پیامک خدمت جدید را زودتر از دیگران و با ارائه کد تخفیف اولیه بفرستید تا حس ارزشمند بودن را در روحیه و ذهن‌شان روشن کنید.

  • سلام [نام مخاطب]، ما [نام خدمت جدید] به لیست خدمات خود اضافه کرده‌ایم و خوشحالیم که به شما زودتر از دیگران اطلاع دهیم و این کد تخفیف %۲۰ را برای استفاده از این خدمت تقدیم حضورتان کنیم. امیدواریم به زودی چهره زیبای شما را ببینیم.

با تشکر، [نام سالن]

۸. پیشنهادهای ویژه

پیشنهادهای ویژه اگر واقعا ویژه باشند، خواننده را سر ذوق می‌آورند. اما برای این که پیشنهاد شما واقعا ویژه باشد، باید احتمالا از کمیت آن کم کرده و به کیفیت آن بیفزایید. با این کار نام شما خیلی راحت‌تر بر سر زبان‌ها افتاده و تبلیغات سالن‌تان سرعت بیشتری می‌گیرد.

  • سلام [نام مخاطب]، ما می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که [نام خدمت] ویژه‌ای با [ویژگی‌های خاص مد نظرتان] در طول هفته آینده ارائه می‌دهیم و خوشحال می‌شویم که شما آن را دریافت کنید. لطفا در صورت تمایل به ما اطلاع دهید، بی‌صبرانه مشتاق دیدار شما هستیم.

با تشکر، [نام سالن]

۹. تبلیغ رویدادهای آرایشی ویژه

تبلیغات آرایشی

ارسال پیامک سریع‌ترین و راحت‌ترین روش دعوت مشتری به رویدادهای ویژه است. زمان و مکان را به مشتری اعلام می‌کنید و او اطلاعات لازم برای حضور را دریافت می‌کند، بدون دردسر و بدون ابهام! برگزاری رویداد ویژه برای وجهه عمومی شما و تبلیغات سالن آرایشی و زیبایی شما می‌تواند اثربخشی خوبی داشته باشد.

  • سلام [نام مخاطب]، ما یک رویداد خیریه در [آدرس مکان یا نام سالن] در [تاریخ و زمان] برگزار می‌کنیم. هدایا و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. امیدواریم شما را به ‌عنوان مهمان ویژه در این رویداد ببینیم.

با تشکر، [نام سالن]

۱۰. پیام‌های شخصی

آخرین و ساده‌ترین و در عین حال موثرترین روش تبلیغا آرایشی برای سالن عزیزتان: پیام‌های شخصی! تولد مشتری، رویداد، سالگرد و… مناسبت‌هایی هستند که شما می‌توانید به بهانه آن‌ها پیامک زده و صمیمیت خود را به مشتری نشان دهید. علاوه‌براین، پیام شخصی چیزی است که فقط و فقط برای یک نفر ارسال می‌شود و از این بابت بسیار برای مخاطب ارزشمند است.

  • تولدتان مبارک [نام مخاطب]! به افتخار این روز زیبا و به بهانه وجود دوست‌داشتنی شما در این دنیا و در کنار ما، مایلیم برای شما هدیه ویژه‌ای داشته باشیم در [نام سالن] و با تخفیف %۵۰ خدمات کامل خود را برای زیبایی هرچه بیشتر شما در این هفته ارائه دهیم.

منتظر دیدار شما هستیم. [نام سالن]

چطور این پیامک‌ها را ارسال کنیم؟

مسئله مهمی که در این ۱۰ پیشنهاد پیامکی تبلیغات آرایشی وجود دارد، نحوه ارسال آن‌هاست. شما که نمی‌توانید با تلفن همراه آماده به کار باشید تا هر زمان فرصت انجام یکی از این ایده‌ها پیدا شد، اقدام کنید (یا نکند می‌توانید؟!). پنل‌های پیامکی دقیقا به همین منظور طراحی و ساخته شده‌اند.

یکی از بهترین سامانه‌های پیامکی، پیامک آموت است که با ارائه امکانات خوب در کنار قیمت‌های قابتی، بستری مناسب برای استفاده کسب‌وکارها از یک پنل پیامکی ارائه داده است. پیامک آموت طی ۵ سال متوالی توانسته است رتبه برتر اصناف را در همایش نشان‌های تجاری از آن خود کند که یکی از ملاک‌های ارزیابی آن رضایت مشتریان است.

برای مشاهده قیمت پنل اس ام اس اینجا کلیک کنید.

امکانات و قابلیت‌های سامانه پیامک آموت را مشاهده کنید و همین امروز پنل خود را به‌صورت رایگان فعال نمایید:

  • ارسال انبوه پیامک
  • ارسال به بلک‌لیست
  • خطوط اختصاصی
  • ارسال پیام صوتی
  • افزونه‌های پیامکی
  • وب‌سرویس رایگان

پیامک آموت بهترین سامانه پیامکی ارزان است.

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی