پیامک آموت

کامل‌ترین راهنمای ارسال پیامک انبوه با اینترنت ملی در سال 2022

ارسال پیامک با اینترنت ملی
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

این مطلب راهنمای گام‌به‌گام ساده‌ترین، موثرترین و جدیدترین روش ارسال پیامک انبوه و تکی در سال ۲۰۲۲ و از طریق اینترنت ملی است. مهم نیست پیامک شما چه مضمونی داشته باشد چرا که این روش تمام پیامک‌های تبلیغاتی، خدماتی، اطلاع‌رسانی، احراز هویت و حتی شخصی (و هر نوع دیگری که وجود دارد!) را پوشش می‌دهد.

حتما می‌دانید که برای هر آموزشی ابتدا لازم است مبانی آن خیلی خلاصه گفته شود. بنابراین برای افرادی که علاقه دارند بیشتر بدانند، قبل از شروع راهنما، ۲ موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ام. حتی اگر علاقه‌مند نیستید سعی کنید نگاهی کلی به آن بیندازید که در ادامه مطلب دچار ابهام نشوید.

ارسال پیامک انبوه با اینترانت

ارسال پیامک انبوه با اینترنت ملی؟

همین ابتدا اجازه دهید یک ابهام بزرگ را رفع کنم. اینترنت ملی هنوز راه‌اندازی نشده است! طبق سند همکاری ۲۵ ساله که بین ایران و چین تنظیم و امضا شده است، قرار است ایران به کمک چین اینترنت ملی خود را راه‌اندازی کند، اما این اتفاق هنوز در مرحله مقدماتی خود بوده و ما فعلا چیزی به اسم اینترنت ملی نداریم. حتما می‌دانید که اینترنت کشور چین (کشوری به وسعت ایالات متحده آمریکا با ۲برابر جمعیت آن) ملی است!

علاوه‌براین، چه اینترنت ما ملی بشود یا نشود، روش ارسال پیامک انبوه و تکی از طریق آن همچنان ثابت خواهد بود و آن همین است که در این مطلب ذکر می‌کنم. این را گفتم به این علت که ارسال پیامک انبوه و تکی از طریق اینترنت به‌صورت مستقیم توسط خود شما انجام نمی‌شود. یعنی یک شرکت به شکل واسطه‌ای بین مخابرات و شما قرار می‌گیرد (قانونش همین است) که اگر اینترنت ملی شود ممکن است بستر خدمات خود را به آن منتقل کند، یا نکند! این مسئله بین آن شرکت و دولت است و خلالی در روند کار ما ایجاد نمی‌کند.

ارسال پیامک با اینترنت ملی

استفاده از اینترنت برای ارسال پیامک انبوه یا تکی؟

هیچ فرقی نمی‌کند، شما چه بخواهید پیامک انبوه برای ۱,۰۰۰,۰۰۰ نفر بفرستید، چه برای یک نفر، این روش برای هر تعدادی که شما بخواهید جواب می‌دهد. حتی نوع و مضمون پیامک نیز تفاوتی نمی‌کند. شاید بخواهید به ۱۰۰ شخص که از آشنایان شما هستند، پیامک تبریک عید بفرستید، یا به ۱۰۰ مشتری وفادارتان کد تخفیف ویژه هدیه بدهید، باز هم این روش جوابگو خواهد بود.

ذکر دو نکته در این بخش مهم است:

  • اول این که در بعضی روش‌هایی که توسط منابع مختلف ارائه می‌شوند، هزینه ارسال پیامک انبوه و تکی با یکدیگر فرق می‌کند. به همان شکل عامیانه‌ای که اگر پیامک یکی باشد گران‌تر است و هرچه تعداد بیشتر شود، هزینه تمام‌شده برای هر پیامک کمتر می‌شود. این شیوه گاهی تصاعدی است و گاهی یک مرز مشخص دارد. مثلا می‌گویند بیشتر از ۱۰۰ عدد انبوه حساب می‌شود. روشی که من در این مطلب ارائه می‌دهم هیچ تفاوتی در تعداد پیامک‌هایی که می‌خواهید بفرستید ندارد و نیازی نیست نگران ابهام یا پیچیدگی در هزینه تمام‌شده برای هر پیامک باشید.
  • دوم این که مضمون و هدف شما از ارسال پیامک هم هرچه که باشد در هزینه‌ها یا سهولت ارسال تاثیری نمی‌گذارد و شما می‌توانید توسط این روش پیامک تبلیغاتی، خدماتی، اطلاع‌رسانی، احراز هویت، رمز پویا (OTP)، شخصی و… بفرستید.
با این پیش‌فرض‌ها و مبانی برویم سراغ جدیدترین، ساده‌ترین و کامل‌ترین راهنمای گام‌به‌گام ارسال پیامک انبوه و تکی (تبلیغاتی، خدماتی، شخصی و…) از طریق اینترنت:

ارسال پیامک انبوه و تکی با استفاده از اینترنت

گام اول: انتخاب سامانه

گام اول: انتخاب سامانه

در اولین گام برای ارسال پیامک انبوه و تکی از طریق اینترنت باید یک سامانه ارسال پیامک خوب پیدا کنید. اگر مطلب ابتدای مقاله را به خاطر داشته باشید، گفتم علت این که در ارسال پیامک، استفاده از اینترنت ملی یا غیرملی تفاوتی ایجاد نمی‌کند همین است که در واقع یک شرکت واسطه به‌شکل قانونی بین مصرف‌کننده و مخابرات قرار می‌گیرد. یعنی مخابرات با واگذاری حق ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه به شرکت‌های مختلف، بار مسئولیت ارائه خدمات را به آن‌ها منتقل می‌کند. از آنجایی که این شرکت‌ها در چهارچوب قوانین و مقررات، تعرفه‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند، شما باید بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

6 دلیل استفاده شرکت ها از سامانه‌‌ی پیامکی

در این آموزش من از سامانه پیامکی نرم‌افزاری آموت استفاده کرده‌ام. ملاک انتخاب من کیفیت در برابر قیمت (ارزش خرید) هم‌زمان با نگاهی به قابلیت‌های اساسی و مهم مورد نیاز برای طیف جامعی از کسب‌وکارها است. هر کسب‌وکاری با توجه به زمینه خدماتش و اندازه‌اش به یک سری ویژگی‌های خاصی در سامانه پیامکی نیازمند است، پیامک آموت با ارائه مجموعه این قابلیت‌ها در یک پکیج کامل و داشتن تعرفه‌های رقابتی، ارزش خرید بالایی را ایجاد نموده است.

من در اینجا برخی قابلیت‌های سامانه پیامکی نرم‌افزاری آموت را آورده‌ام:

  • ارسال سریع (زیر ۱۰ ثانیه)
  • ارسال به لیست سیاه یا همان بلک‌لیست مخابرات (شماره‌هایی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته‌اند)
  • بانک اطلاعاتی کامل از اصناف و مشاغل (تقریبا شماره همه را دارند!)
  • دارای خطوط اختصاصی عمومی و شخصی (با تمام پیش‌شماره‌های موجود)
  • وب‌سرویس رایگان (کاربردی برای برنامه‌نویس‌ها)
  • ارسال منطقه‌ای فوق‌العاده (از محله تا استان)
  • ارسال زمان‌بندی‌شده (یعنی پیامک‌ها را یک‌جا قرار دهید و سیستم به‌صورت خودکار در زمان‌های تعیین‌شده آن‌ها را ارسال کند)
  • گارانتی و تضمین ارسال (پیامک آموت ضمانت می‌دهد که پیامک به مقصد برسد و این از نظر من بسیار ویژگی خوبی‌ست)
  • گزارش کامل و دقیق (گزارش‌های این سامانه با نموداراهای زیبا و چشم‌نواز و با جزئیات کامل هستند و می‌توان از آن‌ها برای پرینت خروجی گرفت)
  • پشتیبانی قوی
  • مهلت ۱۰ روزه برای تست سامانه و تبلیغات رایگان
  • تعرفه‌های مناسب

این مورد آخر (تعرفه‌های مناسب) یکی از بهترین ویژگی‌های سامانه پیامک آموت است. معمولا سامانه‌های مختلف در هر تعرفه‌ای بخشی از خدمات را ارائه می‌دهند که این باعث سردرگمی کاربر برای انتخاب می‌شود. تعرفه‌های پنل پیامکی آموت فقط یک تفاوت با هم دارند و آن هم مدت زمان آن‌هاست. یعنی شما هر تعرفه‌ای را انتخاب کنید (یک‌ماهه، سه‌ماهه، یک‌ساله و…) تمام قابلیت‌های سامانه را در اختیار دارید. حتی در مدت ۱۰ روزه تست پنل نیز تقریبا تمام قابلیت‌ها فعال است.

پنل پیامک با اینرتنت ملی

گام دوم: ثبت نام

با ورود به وب‌سایت پیامک آموت کافی است به دنبال گزینه ثبت‌نام رایگان، فعال‌سازی پنل (یا چیزی در همین مایه‌ها!) بگردید. این مرحله از کار رایگان است. برای ثبت‌نام کافی‌ست نام، نام‌خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد کنید (ایمیل اختیاری است، اما اگر وارد کنید بد نیست)، سپس کد تصویری را وارد می‌کنید و تمام. اگر حساب گوگل دارید تبریک می‌گویم، چون از همان ابتدا گزینه ورود با حساب گوگل را امی‌زنید و خلاص!

گام سوم: انتخاب طرح تعرفه

با مراجعه به صفحه تعرفه‌های این سامانه، می‌توانید این گزینه‌ها را مشاهده کنید:

  • دموی ۱۰ روزه
  • یک‌ماهه
  • سه‌ماهه
  • یک‌ساله
  • دائمی

به نظر شخص بنده، بعد از دموی ۱۰ روزه که حتما باید استفاده کنید تا همه‌چیز برای‌تان جا بیفتد و کمی هم پیامک تبلیغاتی رایگان بفرستید (به‌هرحال پیامک آموت که جایزه را داده، چرا استفاده نکنیم؟!)، تعرفه دائمی پنل به لحاظ قیمت و ارزش خرید از تمام تعرفه‌های دیگر بهتر است. یک بار می‌خرید، و عمری استفاده می‌نمایید. به‌هرحال یک تعرفه را برای خود انتخاب کنید. پیشنهاد من، شروع با دموی ۱۰ روزه است.


مشاوره دریافت هدیه دمو رایگان

گام چهارم: ارسال پیامک

به محض انتخاب تعرفه و خرید آن، پنل شما فعال شده و می‌توانید با مراجعه به داشبورد خود شروع به ارسال پیامک کنید. در این داشبورد (یا پنل)، گزینه‌های زیادی وجود دارد که با زبان فارسی شفاف و ساده تمام امکانات را در اختیار شما می‌گذارد. کار با پنل به هیچ وجه سخت نیست.

گزینه‌ها و نقشه راه کاربر به حدی ساده و مشخص چیده شده که حتی اگر برای بار اول به پنل مراجعه کنید به راحتی مسیر خود را پیدا می‌کنید. حال می‌توانید به راحتی به ارسال پیامک تبلیغاتی، خدماتی، شخصی و… مشغول شوید.

تبلیغات پیامکی یکی از ارزان‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغاتی دنیاست. مطمئنم افراد زیادی در سطح شهر از کسب‌وکار شما و خدماتی متفاوتی که ارائه می‌دهید بی‌اطلاع هستند. پس منتظر نمانید و آن‌ها را خبردار کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی