پیامک آموت

سرویس پاسخ خودکار چیست؟

سرویس پاسخ خودکار چیست؟
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

یکی از مهم‌ترین ترفندهای حفظ مشتری در هر کسب و کاری، منتظر نگذاشتن او و پاسخگویی سریع به درخواست‌هایش است. اما داشتن این دستاورد ممکن است چندان کار راحتی نباشد و در پیک‌های کاری و مناسبت‌های خاص نیاز به جذب چندین نیرو داشته باشید تا بخواهید پاسخ تمام مشتریان را بدهید.

اما یک راهکار ساختاربندی شده دیگر هم وجود دارد که ماجرا را خیلی راحت‌تر پیش می‌برد؛ استفاده از سرویس پاسخ خودکار همین را‌ه‌حل است. سرویس پاسخ خودکار یک امکان روی پنل پیامک آموت است که توسط آن می‌توانید به صورت خودکار، پیامک‌های برنامه‌ریزی شده‌ای برای مشتری ارسال کنید.

برای مثال مشتری با ارسال یک کلمه کلیدی خاص می‌تواند اطلاعات مشخصی را درباره جشنواره یا محصول دریافت کند. به نوعی دیگر می‌توان گفت سرویس پاسخ خودکار همان منشی پیامکی است که در کوتاه‌ترین زمان، اطلاعات مشخصی را بر اساس کلمه کلیدی‌هایی که از سمت مشتری برایش ارسال می‌شود، پاسخ می‌دهد به طوری که هیچ پیامی بدون پاسخ باقی نماند.

سرویس پاسخ خودکار با پنل اس ام اس امکان پذیر است؟

سرویس پاسخ خودکار چیست؟

بله؛ شما برای فعال‌سازی و استفاده از سرویس پاسخ خودکار، فقط نیاز به پنل اس ام اس دارید. برای مثال استفاده از وب سرویس پیامکی، علاوه بر پنل اس ام اس نیاز به سایت یا اپلیکیشن هم دارد؛ در صورتی که درباره سرویس پاسخ خودکار، این چنین نیست و تنها با داشتن سامانه پیامکی و انجام برخی تنظیمات، می‌توانید از این امکان استفاده کنید.

البته نکته مهم درباره استفاده از سرویس پاسخ خودکار، این است که باید حتما خط اختصاصی داشته باشید. در واقع این امکان برای پنل‌هایی فراهم است که خط اختصاصی خودشان را داشته‌اند؛ چون در خطوط عمومی، امکان دریافت پاسخ از سمت مخاطب فراهم نیست.

سرویس پاسخ خودکار با پنل اس ام اس مناسب کیست؟

تمامی کسب و کارها یا افرادی که دارای خط اختصاصی هستند، می‌توانند از سرویس پاسخ خودکار روی پنل اس ام اس خود استفاده کنند. برخی کاربردهای مختلف سرویس پاسخ خودکار برای کسب و کارها بدین صورت است:

      • اعلام موجودی محصولات به مشتریان

      • ارسال لینک دانلود اپلیکیشن یا ورود به سایت

      • اعلام وضعیت ارسال به مشتری

      • ارسال لیست خدمات و محصولات برای مشتری

      • ارسال قیمت خدمات و محصولات

      • اعلام مشخصات محصولات

      • اطلاعات خدمات اقساطی

      • برنامه کلاس‌ها و تاریخ و ساعت شروع آن‌ها

    مزایای سرویس پاسخ خودکار سامانه آموت

    سرویس پاسخ خودکار چیست؟

    سامانه پیامک آموت هم ارائه دهنده سرویس پاسخ خودکار است؛ این سرویس در تمامی پنل‌های پیامکی مزایای مختلفی دارد از جمله: پاسخگویی سریع، صرفه‌جویی در زمان و پیگیری راحت‌تر درخواست‌ها و سفارشات.

    اما برخی مزایا به صورت ویژه‌تری در امکانات سامانه پیامک آموت در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ از جمله این مزایا می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

        • گذاشتن تایمر روی پاسخگوی خودکار: که چه مدت زمان پس از دریافت پیامک، پاسخ آن ارسال شود.

        • ارسال و دریافت از دو خط متفاوت

        • امکان انتقال و ارسال پیام مشتری از روی پنل به تلفن صاحب کسب و کار

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

      10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
      خدمات پنل پیامکی آموت
      ورود
      قیمت پنل پیامکی