پیامک آموت

معرفی انواع ابزار تبلیغات

انواع ابزار تبلیغات

آشنایی با انواع ابزارهای تبلیغاتی‌

انواع ابزار تبلیغات را می‌توان به دو دسته مهم آنلاین و آفلاین تقسیم بندی کرد. البته که می‌توان انواع دیگر دسته بندی‌ها را بسته به کاربرد و نحوه استفاده برای آن‌ها در نظر گرفت. ولی ما در این جا برای شما کلی‌ترین دسته بندی را در نظر گرفتیم. آن چه در ادامه با شما در میان می‌گذاریم معرفی انواع ابزار تبلیغات در دنیای پر از تکنولوژی امروز است.

معرفی انواع ابزارهای تبلیغات آنلاین‌

انواع ابزار تبلیغات

در ادامه تمامی ابزاری را برای شما آورده ایم که در صورت ارتباط با دنیای مجازی و آنلاین بودن، امکان استفاده از آن‌ها برای شما و کاربرانتان مهیا است. شاید بتوان گفت امروزه کم‌تر کسی پیدا می‌شود که ساعاتی در روز را به صورت آنلاین و در حال استفاده از پلتفرم‌های مختلف در دنیای مجازی نباشد. بنابراین انواع ابزار تبلیغات آنلاین می‌توانند از مؤثرترین روش‌های تبلیغ به کار روند.

مطلب پیشنهادی: اپراتورهای پیامکی

تبلیغات کلیکی‌

تبلیغات کلیکی یکی از انواع ابزار تبلیغات بوده که به صورت آنلاین انجام شده و سرویس دهنده تبلیغات مبلغ را از شما بر اساس تعداد کلیکی که بر روی تبلیغ شما توسط کاربران مختلف خورده است، دریافت می‌کند. این نوع از تبلیغات هم به نفع شما بوده و البته مزایای زیادی را برای سرویس دهنده این نوع از تبلیغات نیز خواهد داشت.

بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازید‌

برخی از وبسایت‌ها به دلایل مختلفی بازدیدهای فراوانی را از مخاطبین مختلف دریافت می‌کنند. یکی از راه‌های کسب درآمد برای این نوع از وبسایت‌ها، معرفی بنر تبلیغاتی دیگر کسب و کارها بوده که از صاحب تبلیغ مبلغی را دریافت کرده و بنر مربوط به تبلیغ کسب و کار او را در وبسایت خود بارگذاری می‌کنند.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل‌ها به عنوان یکی از با قدمت‌ترین رسانه‌های اجتماعی، همچنان در عرصه انواع ابزار تبلیغات آنلاین، نقش مهم و کلیدی را بازی می‌کنند. هر چند که ممکن است ایمیل‌های تبلیغاتی به قسمت‌های دیگری غیر از اینباکس یا جعبه پیام‌ها روند، اما در هر حال می‌توان استفاده از ایمیل مارکتینگ را به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات آنلاین در نظر گرفت.

سوشال‌ و استفاده از اینفلوئنسرها‌

این روزها با توجه به گسترش و محبوبیت رسانه‌های اجتماعی همچون اینستگرام، اینفلوئنسرها می‌توانند یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات به حساب آیند. این افراد که در عرصه‌های مختلفی کار می‌کنند و طرفداران بی شماری نیز دارند، می‌توانند با دریافت هزینه‌ای مشخص، تبلیغات کسب و کار شما را انجام داده و مخاطبین زیادی را برای شما جمع آوری کنند. از آن جایی که پلتفرم‌های این افراد همگی آنلاین بوده، این نوع از تبلیغ در دسته انواع ابزار تبلیغات آنلاین قرار می‌گیرد.

استفاده از بنر در سایت‌های پر بازدید مرتبط‌

اگر شما بتوانید بنر تبلیغاتی مربوط به کسب و کار خود را در وبسایت‌هایی که در ارتباط با حرفه و کسب و کار شما مشغول به فعالیت هستند آپلود کنید، قطعاً می‌توانید گسترش محسوسی را در کسب و کار خود مشاهده کنید. مخاطبین شما که با این روش به سمت شما آمده اند، از پلتفرم و وبسایتی مشابه به سمت و سوی شما کشیده شده اند و این می‌تواند نشان دهنده این موضوع باشد که این مخاطبین می‌توانند در دسته مشتریان همیشگی قرار گیرند. بنابراین این روش از انواع ابزار تبلیغات را شاید بتوان یکی از مؤثرترین‌ها دانست.

گوگل ادز‌

سرویس تبلیغاتی گوگل را می‌توان از جمله بهترین انواع ابزار تبلیغات نام برد. دلیل آن روشن است! گوگل یکی از پر مخاطب‌ترین وبسایت‌ها بوده که تمامی افراد یک جامعه با خواسته ها، نیازها، سلیقه‌ها و در سنین مختلف، مخاطب آن محسوب می‌شوند و در روز حداقل چندین ساعت از آن در حال استفاده هستند.

مطلب پیشنهادی: راه های افزایش فروش بیشتر

افیلیت مارکتینگ‌

افیلیت مارکتینگ یا همان بازاریابی معرف نیز این روزها به عنوان یکی از روش‌های مؤثر تبلیغات آنلاین مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. در این نوع از تبلیغات آنلاین که به آن بازاریابی پورسانتی نیز گفته می‌شود، ‌ پیشنهاد خرید یا معرفی محصول شما بر روی وب‌سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده شده و اگر فروش محصول از طریق آن وبسایت انجام گیرد، شما به عنوان صاحب آن محصول باید مبلغی را به ناشر افیلیت پرداخت کنید.

مطلب پیشنهادی: بانک اطلاعاتی شماره موبایل رایگان

مارکت پلیس (Marketplace) ‌

مارکت پلیس‌ها در دسته پلتفرم‌هایی قرار می‌گیرند که چندین فروشنده مختلف گرد هم آمده و محصولات خود را در آن جا برای فروش می‌گذارند. این روزها و با توجه به گسترش هر چه بیش‌تر فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین، این نوع از پلتفرم‌ها نیز محبوبیت فراوانی دارند. بنابراین استفاده از انواع مارکت پلیس نیز می‌تواند به عنوان مؤثرترین انواع ابزار تبلیغات شناخته شود.

معرفی ابزارهای تبلیغاتی افلاین‌

انواع ابزار تبلیغات

حال که توضیحاتی در رابطه با بهترین و تأثیرگذارترین انواع روش‌های تبلیغات آنلاین دادیم، نوبت به آن رسیده که به سراغ انواع ابزار تبلیغات آفلاین برویم. در ادامه چندی از معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تبلیغات پیامکی‌

بازاریابی پیامکی از گذشته دور و در نبود دنیای مجازی و اینترنت تا به امروز، در دسته محبوب‌ترین انواع روش‌های تبلیغات قرار گرفته اند. شما می‌تواند با مراجعه به وبسایت‌ها و شرکت‌هایی که در این امر خبره هستند، تبلیغ کسب و کار خود را به تعداد بی شماری از مخاطبین هدفمند و انتخاب شده، از طریق سامانه پیامکی ارسال کنید. آموت و تمامی کارشناسان آن می‌توانند در این زمینه با شما همکاری کرده تا با استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی صدای کسب و کار شما را به گوش مخاطبینتان برسانند.

مطلب پیشنهادی: نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

تبلیغات چاپی‌

تبلیغات چاپی و استفاده از کاغذ نیز از جمله قدیمی تری انواع ابزار تبلیغات و البته مؤثرترین آن‌ها به حساب می‌آیند. آن چه در خاطره می‌ماند خط و نوشته بر روی کاغذ است. بنابراین تبلیغات چاپی نیز از گذشته تا کنون محبوبیت فراوانی داشته اند.

تبلیغات تلویزیونی‌

تلویزیون به عنوان پلتفرمی ‌برای تمامی مردم یک جامعه، می‌تواند نقش خیلی بزرگی را در دنیای تبلیغات بازی کند. شاید هزینه آن زیاد باشد اما می‌توان مطمئن بود که تبلیغات تلویزیونی یکی از مهم‌ترین انواع ابزار تبلیغات که می‌توانند منجر به جذب مشتریان فراوانی برای هر کسب کار شوند، هستند.

تبلیغات بیلبوردی‌

بیلبوردها که در سر تا سر شهرها نصب می‌شوند نیز می‌توانند محلی برای تبلیغ کسب و کار شما باشند. بر اساس مدت زمانی که بیلبورد نصب می‌ماند، صاحب محصول باید هزینه‌ای را پرداخت کند که البته با توجه به جذب مخاطب فراوانی که این نوع از تبلیغات دارند، شاید هزینه آن ارزشش را داشته باشد.

تبلیغات رادیویی‌

رادیوها شاید امروزه دیگر خیلی محبوبیت خیلی زیادی نداشته باشند اما می‌توان با اطمینان گفت که هنوز مخاطبین زیادی برنامه‌های رادیویی را دنبال می‌کنند. بنابراین شاید بتوان گفت تبلیغات در آن‌ها نیز می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس یاسوج

پنل اس ام اس یاسوج

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس آمل

پنل پیامک آمل

ورود
قیمت پنل پیامکی