مجله آموت

تمام مقالات و مطالب آموزشی پنل اس ام اس آموت را می‌توانید اینجا پیدا و مطالعه کنید. هرآنچه برای رشد کسب‌وکار یا سازمان با استفاده از ارتباطات پیامکی به آن نیاز دارید.

ویدیوهای آموزشی کاملا کاربردی

هدایای سامانه پیامکی آموت

کتاب بازاریابی پیامکی و دوره جامع ویدیویی بازاریابی پیامکی به صورت رایگان در سامانه پیامکی آموت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن بتوانید استراتژی موثرتری برای کسب و کارتان بچینید.

مطالب ارزشمند

پنل اس ام اس کرج

پنل اس ام اس کرج

برای انجام تبلیغات در شهر کرج، یکی از راه‌های بسیار مقرون به صرفه، ارسال پیامک تبلیغاتی است؛ برای ارسال پیامک تبلیغاتی در کرج، باید

ادامه مقاله
پنل اس ام اس یزد

پنل اس ام اس یزد

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در شهرهای مختلف، شما نیازمند داشتن پنل اس ام اس یزد هستید؛ سامانه پیامک آموت تمامی امکانات خود

ادامه مقاله
ارسال پیامک ناشناس

ارسال پیامک ناشناس

ارسال پیامک با شماره ناشناس و یا کلا بدون شماره، خواسته بسیاری از افراد حقیقی یا حقوقی است؛ مثلا سازمان‌ها با ارسال اس‌ام‌اس ناشناس به ارائه خدمات یا تبلیغات می‌پردازند. شاید یک جوان دوست داشته باشد توسط ارسال پیامک با شماره ناشناس دلدادگی خودش را برساند! به‌هرحال، ارسال پیامک ناشناس یکی از خدمات پرتقاضا است.
در این صفحه تمام روش‌های ارسال پیامک ناشناس، پیام ناشناس اینستاگرام، فرستادن پیام در تلگرام بدون افتادن شماره، پیام دادن در واتساپ بدون افتادن شماره و تماس بدون افتادن شماره را برای شما شرح می‌دهیم؛ این روش‌ها تست‌شده هستند.

ادامه مقاله
انواع ابزار تبلیغات

معرفی انواع ابزار تبلیغات

در هر حرفه و کسب وکاری که هستید، تبلیغات همیشه حرف اول را زده است. این که مخاطبین خود را پیدا کنید و بتوانید آن چه در چنته دارید را به آن‌ها معرفی کنید، تعریفی است برای تبلیغات که به عنوان بهترین راه برای افزایش کیفیت کسب و کار شما و گسترش آن نام برده می‌شود. در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، انواع ابزار تبلیغات نیز به طرز باورنکردنی دچار تغییر و تحول شده اند. بهره‌گیری از روش‌های جدید برای تبلیغات و هرچه بروزتر کردن ابزار تبلیغات، می‌تواند سرعت خیلی زیادی را به پیشرفت و بهبود کسب و کار شما ببخشد. در ادامه با ما باشید تا از انواع روش‌های مختلف و بروز برای تبلیغات کسب وکارتان با شما سخن بگوییم.

ادامه مقاله