پیامک آموت

ارسال پیامک دوره‌ای چیست؟ (کاربرد+ ویژگی‌ها)

ارسال پیامک دوره‌ای چیست؟ (کاربرد+ ویژگی‌ها)

ارسال پیامک دوره‌ای

در هر کسب و کاری حفظ مشتریان فعلی از جذب مشتری جدید بسیار مهمتر است. از این رو داشتن ارتباط دائمی با مشتری می‌تواند در حفظ‌ آن‌ها مؤثر باشد؛ از روش‌های ارزان و آسان در این زمینه می‌توان به ارسال پیامک دوره‌ای اشاره کرد.

نحوه استفاده از ارسال دوره‌ای

پس از آن که در مورد ارسال پیامک دوره‌ای صحبت کردیم، می‌خواهیم شما را با نحوه استفاده از آن آشنا کنیم. در ابتدا نیاز است به پنل پیامک وارد شوید و پس از آن گزینه‌ی ارسال دوره‌ای را از منوی ارسال تکی و گروهی انتخاب کنید. پس از انتخاب، پنجره‌ای باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید متن پیامک و عنوان ارسال را بنویسید.

مهمترین نکته در خصوص نحوه استفاده از ارسال دوره‌ای توجه به متغیرهای متن است. می‌توان گفت در بیشتر مواقع متن‌ پیامک حاوی متغیرهایی است و زمانی که کاربر قصد دارد در بازه زمانی ثابت پیامکی را به منظور یادآوری موضوعی مانند سررسید پرداخت قسط به مخاطب ارسال کند می‌تواند به هنگام استفاده از ارسال دوره‌ای با متنی یکسان تغییراتی در قسمت متغیرهای متن ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی: ساده ترین روش ارسال پیامک از طریق اینترنت

کاربرد ارسال دوره‌ای پیامک

ارسال پیامک دوره‌ای چیست؟ (کاربرد+ ویژگی‌ها)

شاید با شنیدن ارسال دوره‌ای پیامک، تبریک تولد و یادآوری سررسید قسط به ذهنتان خطور کند. گفتنی است در بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌ها، ارسال پیامک دوره‌ای بیشترین استفاده را دارد. زیرا زمانی که می‌خواهند موضوعی را به مشتریان و یا کارمندان خود اطلاع رسانی و یا یادآوری کنند می‌توانند تنها با ارسال پیامک دوره‌ای این کار را به صورت اصولی و دقیق انجام دهند. هم چنین ارسال این گونه پیام‌ها در بازه زمانی معین باعث می‌شود تا علاوه بر این که کاربر بتواند نظم خاصی را برای کسب و کار خود برقرار کند، مشتری خود را نیز بدون هیچ گونه مشکلی حفظ نماید.

مطلب پیشنهادی: چگونه پیامک‌های حاوی لینک ارسال کنیم؟

ویژگی‌های ارسال دوره‌ای پیامک

همانط‌ور که در بخش‌های قبلی گفته شد، یکی از روش‌های بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک دوره‌ای است. می‌توان پیامک‌هایی را در بازه‌های زمانی مشخص با تعداد دفعات تکرار متفاوت برای مخاطبان ارسال نمود. از مهمترین ویژگی‌های ارسال پیامک دوره‌ای می‌توان به توجه بیشتر به مشتری و تاثیرگذاری بر روی‌ آن‌ها و هم چنین تداوم در تبلیغات کسب و کار اشاره کرد. گفتنی است این دو ویژگی تاثیر بسزایی بر نتیجه تبلیغات دارد. به دلیل تعرفه پنل پیامک مناسب، اغلب کسب و کارها ترجیح می‌دهند در بازاریابی پیامکی خود از ارسال دوره‌ای پیامک استفاده کنند.

آموزش ثبت ارسال اس ام اس دوره‌ای

ارسال پیامک دوره‌ای چیست؟ (کاربرد+ ویژگی‌ها)

برای آن که بتوانید به‌درستی پیامک‌های خود را با دوره‌های زمانی دلخواه ثبت کنید نیاز است تا ثبت ارسال پیامک دوره‌ای را به خوبی یاد بگیرید. ما در این بخش از مقاله می‌خواهیم به آموزش ثبت ارسال اس ام اس دوره‌ای بپردازیم.

در مرحله نخست می‌توانید از پنل کاربری در سامانه پیام کوتاه بر روی بخش ارسال پیشرفته کلیک و پس از آن زیر منوی ارسال دوره‌ای را انتخاب کنید. گفتنی است در زیرمنوی ارسال دوره‌ای فیلدهای زیر عنوان ارسال، متن ارسال، تاریخ‌های ارسال و فیلدی برای متن پیام وجود دارد که کاربر مطابق با نیاز خود می‌بایست‌ آن‌ها را پر نماید.

در فیلد نوع ارسال شما می‌توانید متناسب با نیاز خود از میان گزینه‌های سالانه، ماهانه، هفتگی و روزانه گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید به بخش لیست ارسال‌های دوره‌ای بروید و ارسال ثبت شده‌ی خود را مشاهده کنید. شما کافی است اطلاعات لازم از مشتریان‌تان را وارد و دوره‌های ارسال پیام را مشخص کنید. طبق همان الگو برای مخاطب مورد نظر پیام ارسال می‌شود.

مطلب کاربردی دیگر: راهنمای خرید پنل اس ام اس

نتیجه گیری و جمع‌بندی برای ارسال پیامک دوره ای

به طور کلی برای کسب و کارها حفظ مشتریان فعلی امری حیاتی است. از این رو در تلاش اند تا بتوانند با روش‌های مختلف توجه مشتریان را به خود جلب کنند و‌ آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهند. ارسال پیامک دوره‌ای از جمله روش‌هایی است که کسب و کارها می‌توانند پیام‌هایی را با موضوعاتی همچون تبریک تولد، یادآوری سر رسید پرداخت قسط و غیره به مشتریان خود در بازه‌های زمانی دلخواه یادآوری و یا اطلاع رسانی کنند. ما در این مقاله سعی کردیم با ارائه مطالبی در خصوص ارسال پیامک دوره‌ای، به شما کمک کنیم تا بتوانید از طریق آن پیامک‌های تبلیغاتی خود را در دوره‌های زمانی مختلف به دست مشتریان خود برسانید.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس دانشگاه

پنل اس ام اس آمل

پنل پیامک آمل

پنل اس ام اس برای کارواش

پنل اس ام اس برای کارواش

ورود
قیمت پنل پیامکی