پیامک آموت

اپراتور 3000 چیست؟ (ویژگی‌ها و مزایای خط 3000)

اپراتور 3000 چیست؟ (ویژگی‌ها و مزایای خط 3000)

خط 3000، از چه نوع خطوطی است؟

شرکت دولتی مگفا (مرکز گسترش فناوری اطلاعات) از سال 1382 اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای بزرگ برای ارسال پیامک انبوه کرد که این اقدام را می‌توان نخستین گام برای ایجاد پنل‌های پیام کوتاه در ایران دانست. نخستین، قدرتمندترین، سریع‌ترین و بهترین اپراتور مگفا، اپراتور 3000 بود که در اختیار تمامی نهادهای دولتی، صدا و سیما، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… قرار گرفت و اطلاع رسانی این نهادها توسط همین اپراتور انجام گرفت. از همین رو، خطوط 3000 در کنار خطوط 1000 و 2000 به عنوان خطوط اصلی و رسمی پیامکی در ایران شناخته شدند و برای مردم، دریافت پیام از این خطوط به مثابه یک پیام رسمی و مهم تلقی شد.

امروزه پیش شماره‌های بسیاری از سوی شرکت‌های خصوصی متعدد برای ارسال پیامک انبوه در دسترس است و اگر نگاهی به آمارهای مربوط به بازاریابی پیامکی داشته باشید، شاهد تعدد بسیار زیاد این اپراتورها خواهید بود. اما خط اپراتور 3000 همچنان پر قدرت و استوار با ویژگی‌هایی خاص در صدر خطوط پیامک انبوه قرار گرفته و می‌تواند برای شرکت‌های مختلف، مزایای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند. البته نکته اصلی این خط آن است که اشخاص حقیقی نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و این پنل‌ها تنها در اختیار شرکت‌های حقوقی قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر قصد ارسال پیامک انبوه از طریق اپراتور 3000 را داشته باشید، باید به سراغ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه مانند سامانه پیامکی آموت بیایید.

ویژگی‌های اپراتور 3000 نسبت به خطوط دیگر

اپراتور 3000 چیست؟ (ویژگی‌ها و مزایای خط 3000)

پیش‌تر گفتیم که اپراتور 3000 به سبب ویژگی‌های خاصی که دارد، به عنوان یکی از قدرتمندترین پنل‌های ارسال پیامک انبوه در ایران شناخته می‌شود؛ اما این ویژگی‌ها چه هستند که به این خط ویژه چنین اعتباری بخشیده‌اند؟ ما می‌توانیم مزایای ویژه این خطوط را در چند بند زیر خلاصه کنیم:

1. اعتبار بالا خطوط 3000

استفاده نهادهای رسمی‌کشور مانند فرودگاه بین‌المللی امام،  وزارت کشور، شرکت ملی نفت، شهرداری تهران و همچنین بسیاری از بانک‌های معتبر مانند مسکن، رفاه، کشاورزی، پارسیان و… از اپراتور 3000 برای ارسال پیامک‌های خبری به کاربران خود، اعتبار این خطوط را تا سر حد امکان بالا برده و ارسال پیامک‌های شما با این اپراتور نیز صاحب همین اعتبار خواهد بود.

2. سرعت پردازش زیاد در خطوط 3000

شرکت مگفا بهترین زیرساخت پیامک انبوه را برای اپراتور 3000 در نظر گرفته و از این رو، این اپراتور می‌تواند در هر ثانیه بیش از 1000 پیامک را پردازش نماید و پیامک‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال نماید.

3. اپراتور 3000 دارای امنیت بالاست

امکان هک شدن سرورهای این اپراتور به دلیل زیرساخت‌های دولتی آن، از بیرون امکان‌پذیر نیست و از این رو، امنیت بالای داده را می‌توان بهترین ویژگی این خطوط دانست.

4. امکان دریافت بازخورد

در این سرورها شما می‌توانید پاسخ پیام از سوی کاربر دریافت نمایید و تمام آن‌ها را مورد تحلیل داده قرار دهید. بنابراین این پنل در کنار تمام ویژگی‌های خود، به دلیل دو سویه بودن راه ارتباطی، یکی از بهترین پنل‌های ممکن محسوب می‌شود.

5. بازدهی کیفی

به دلیل تمام ویژگی‌های نامبرده، ضریب بازدهی پیامک‌های ارسالی از سوی اپراتور 3000 نسبت به دیگر پنل‌های پیامکی بسیار بالا است. همچنین تمامی پیامک‌هایی که به مقصد نرسیده باشند، توسط همین اپراتور مورد ارزیابی قرار گرفته و هزینه آن‌ها به پنل شما باز خواهد گشت (یا به درخواست شما به شماره‌های بیشتری ارسال خواهد شد).

6. قیمت مقرون به صرفه خطوط 3000

به دلیل بازدهی بالا و اعتبار ویژه‌ای که این اپراتور دارد، هزینه آن نسبت به بازدهی بسیار مقرون به صرفه به حساب می‌آید و میزان رضایت از این اپراتور نشان‌گر تایید همین موضوع است.

7. گزارش دقیق

امکان گرفتن گزارش شفاف، دقیق و لحظه‌ای از وضعیت پیامک‌های ارسال شده موفق و ناموفق از طریق اپراتور 3000 یکی دیگر از ویژگی‌های این خطوط است.

8. بدون نیاز به تمدید سالانه

خرید خط اپراتور 3000 بر خلاف اپراتور 2000 نیاز به تمدید سالانه امتیاز خط ندارد و شما می‌توانید تا همیشه با شارژ کردن پنل خود به ارسال پیامک انبوه بپردازید.

معایب خط 3000

اپراتور 3000 چیست؟ (ویژگی‌ها و مزایای خط 3000)

خطوط پیامک انبوه اپراتور 3000 نیز مانند هر خط دیگری معایب خاص خود را دارند. از جمله این معایب می‌توان به محدودیت‌های خاص در انتخاب 4 رقم بعدی شماره (پس از 3000) و محدودیت‌هایی که برای اشخاص حقیقی در نظر گرفته شده اشاره کرد. در این اپراتور شماره‌های 6 رقمی فقط در اختیار نهادهای خاص با قیمت بالا قرار می‌گیرد و شماره‌های دیگر این خطوط به صورت 8، 10، 12 و 14 رقمی ارائه می‌شود. شماره‌های 11 و 13 رقمی نیز در این اپراتور وجود ندارند. همچنین شماره‌های 6 و 8 رقمی نسبت به دیگر خطوط هزینه بسیار بالایی دارند که تنها برای شرکت‌های بزرگ خرید آن‌ها مقرون به صرفه خواهد بود.

فعالسازی خط 3000 چقدر زمانبر است؟

در صورت خرید پنل خط 3000 از سامانه پیام کوتاه آموت، پنل شما در کمتر از 24 ساعت برای شما فعال خواهد شد. برای خرید این پنل باید شرایط لازم را داشته باشید. اما شرایط دریافت خط 3000 چیست؟

  • ارائه تصویر اساسنامه و روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • ارائه تصویر از سامانه ملی اشخاص حقوقی کشور
  • ارائه تصویر کارت ملی و شناسنامه و گواهی امضای مدیرعامل فعلی
  • ارائه سفته 200 میلیون ریالی برای شرکت‌های خصوصی
  • ارائه فرم خدماتی در سربرگ شرکت یا سازمان با مهر و امضای مدیرعامل
  • ارائه تعهدنامه بر روی سربرگ با مهر شرکت و امضای مدیر عامل مطابق متن موجود در سایت

جمع‌بندی و نتیجه گیری

اپراتور 3000 پیامک انبوه یکی از معتبرترین، بهترین و پربازده‌ترین اپراتورها برای ارسال پیامک انبوه است که سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی به کمک آن می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی و خبری خود را به مشترکان، کاربران و بازارهای هدف خود ارسال نمایند و بهترین بازخورد را دریافت نمایند. اشخاص حقوقی می‌توانند با ارائه مدارکی، خط اختصاصی 3000 خود را تبدیل به خط خدماتی کنند. در این مطلب تمامی شرایط، ضوابط و ویژگی‌های لازم برای دریافت و خرید خط اختصاصی اپراتور 3000 را برای شما شرح دادیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت پیامک آموت تماس حاصل فرمایید.

برخی از مشتریان ما

آخرین مقالات

نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

نمونه پیامک تبریک عید سعید قربان

نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

نمونه پیامک تبریک روز جهانی پدر

نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا

نمونه پیامک تبریک ولادت امام رضا (ع)

نمونه پیامک تبریک روز دختر

نمونه پیامک تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر

ورود
قیمت پنل پیامکی