پیامک آموت

معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

اگر قصد داشته باشید پیامی را برای افراد زیادی ارسال کنید به چه شیوه‌ای عمل خواهید کرد؟ ارسال به یک یک افراد علاوه بر زمان بر بودن، هزینه بالایی خواهد داشت. در حالی که با وجود نرم افزارهای ارسال پیامک انبوه می‌توانید در کمترین زمان پیام دلخواه خود را به افراد زیادی منتقل کنید.
معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

معرفی نرم افزارهای ارسال پیامک انبوه

وظیفه اصلی این برنامه‌ها ارسال پیامک به تعداد زیاد برای مخاطبان است. تعداد مخاطب‌ها می‌تواند یک گروه کوچک 5 نفره تا جمعیتی 6000 نفره باشد. هر نرم‌افزار ویژگی و محدودیت‌های خاص خود را دارد که در ادامه سعی داریم تا شما را با ده نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه آشنا کنیم.

1. نرم‌افزار Mighty text

معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

در معرفی نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه ابتدا قصد داریم تا برنامه Mighty Text را معرفی کنیم. این برنامه اندرویدی رایگان هم برای اندروید و هم برای دسکتاپ در دسترس است (اگر دقیق‌تر بخواهیم بیان کنیم، این یک رابط وب است که از طریق افزونه‌های مرورگر ایجاد شده است). این برنامه برای ارسال پیام کوتاه و MMS از تلفن هوشمند با استفاده از کامپیوتر شما ایجاد گردیده است. علاوه بر این، این برنامه می‌تواند در صورت کم بودن سطح باتری، اعلان‌های تلفن همراه، تماس‌ها و مواردی از این قبیل را روی کامپیوتر به شما نمایش دهد. برای استفاده از این سرویس، باید یکی از مرورگرهای گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر بر روی سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ شما نصب شده باشد. همچنین باید یک گوشی هوشمند که اندروید آن نسخه 3.1 یا بالاتر باشد، در اختیار داشته باشید. این نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه اندروید بسیار کاربردی است. این نرم‌افزار در سال 2011 وارد بازار شده و نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کرده است.

2. نرم‌افزار Multi SMS Sender

این برنامه که به اختصار MSS نیز نوشته می‌شود، یک برنامه فشرده است که به شما این امکان را می‌دهد به طور همزمان به بیش از 6000 مخاطب پیامک ارسال کنید. در معرفی نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه Multi SMS Sender ویژگی اصلی انعطاف پذیری آن برای حذف یا بروز رسانی گروه‌های ایجاد شده است. همچنین، کنترلی کامل بر نحوه ارسال پیام‌های خود خواهید داشت. اگر مخاطب‌های شما در یک فایل اکسل یا CSV قرار گرفته باشند، می‌توانید آن‌ها را به طور یکپارچه وارد برنامه کنید.

مطلب پیشنهادی: پیامک انبوه چیست

این برنامه پیام کوتاه فوری، پیام‌های شما را براساس تاریخ و زمانی که ارسال کرده اید، سازماندهی خواهد کرد. امکان شخصی سازی و امضا نیز وجود دارد که اجازه می‌دهد متن خود را به صورت سفارشی ایجاد نمایید. پس از باز کردن برنامه می‌توانید گروه‌های مختلفی ایجاد کرده و پیام‌ها را ارسال نمایید. اگر بخواهید تنها برای افراد خاصی پیام را بفرستید، بدون نیاز به ایجاد گروه، می‌توان افراد را انتخاب و پیام را ارسال نمود.

3. نرم‌افزار Pushbullet

معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

برنامه Pushbullet به شما این اجازه را می‌دهد تا با لمس یک دکمه بتوانید پیام‌های کوتاه، فایل‌ها و فهرست‌ها را بین دستگاه خود و کاربران منتقل کنید. نرم‌افزار دارای یک رابط ساده است که در دستگاه و پلتفرم‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود. افزونه‌های کروم و فایرفاکس برای دسکتاپ فراهم شده اند و از طریق آن‌ها می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک انبوه، اعلان‌های گوشی همراه خود را دریافت کنید. دانلود برنامه رایگان است امّا باید اعتبار لازم را خریداری نمایید.

4. برنامه Join

در برنامه Join یک لینک در اختیار شما قرار داده می‌شود که با استفاده از آن در مرورگر خود می‌توانید به سادگی پیامک‌های خود را از رایانه شخصی ارسال کنید. برنامه امکان مختلفی مانند اعلان، یادداشت برداری و مواردی از این دست را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین، اشاره دارد که در ارسال پیامک محدودیتی وجود ندارد. برنامه رایگان است امّا درون برنامه تبلیغات وجود خواهد داشت و باید اعتبار لازم برای ارسال پیام خریداری شود.

5. نرم‌افزار Bulk SMS Plans

معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

معرفی نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه Bulk SMS Plans را با نقاط قوت آن آغاز می‌کنیم. این برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا متن دلخواه خود را با یک کلیک ساده برای حداکثر 5000 مخاطب ارسال کنید. علاوه بر پیامک انبوه، امکان ایجاد یک تماس صوتی با چند نفر به طور همزمان وجود دارد و این نکات باعث شده تا بهترین برنامه برای کمپین‌های بازاریابی باشد. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید یک قالب سفارشی ایجاد کنید. در پیام‌ها امکان انتخاب متن، یونیکد، sms flash یا sms Unicode flash وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: ارسال پیامک انبوه از خط شخصی

با این وجود، ارسال پیامک‌ها به اتصال اینترنت شما وابسته است، نه شبکه تلفن همراه معمولی. داشبورد برنامه، گزینه‌های مختلفی از جمله ارسال پیامک سریع، مشاهده شناسه فرستنده، مدیریت الگوهای پیامکی، هزینه‌ها و موجودی را در اختیار شما می‌گذارد. با آنکه برنامه به خودی خود رایگان است امّا برای ارسال پیام باید اعتبار خریداری کنید.

6. نرم‌افزار و برنامه Air Droid

نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه اندروید AirDroid ده سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. به کمک آن می‌توانید دستگاه‌های شخصی خود را از راه دور کنترل کنید.

ویژگی‌های آن به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

      • انتقال بسیار سریع فایل بدون محدودیت

      • Screen Mirroring

      • کنترل از راه دور دستگاه‌های اندرویدی

      • مدیریت پیامک‌ها و اطلاعیه‌ها

      • مشاهده اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی

      • ایجاد تماس از طریق دسکتاپ

    7. نرم‌افزار Group Messaging

    معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

    همان طور که از نام این برنامه پیداست، می‌توانید برای گروه‌های مختلف پیام‌های شخصی سازی شده ارسال کنید. در معرفی نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه Group Messaging باید اشاره کنیم که درون برنامه تبلیغات وجود خواهد داشت. هر چند که رابط کاربری آن پیچیده نیست امّا سرعت عمل کمتری نسبت به دیگر برنامه‌های معرفی شده دارد.

    8. نرم‌افزار Bulk SMS Sender (BSS)

    نرم‌افزار Bulk SMS Sender (BSS)، کم حجم و در عین حال قدرتمند است. این امکان را می‌دهد تا به سرعت پیامک‌ها را به چندین شماره ارسال کنید. مراحل نصب آن روندی ساده دارد و در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. امّا رابط کاربری برای افراد مبتدی ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد. باید به این نکته توجه کنید که برای شروع ارسال پیام باید گوشی از طریق کابل دیتا یا بلوتوث به کامپیوتر متصل باشد.

    ویژگی‌های مثبت نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه اندرویدBulk SMS Sender (BSS):

        • امکان اضافه دستی مخاطبین

        • اضافه نمودن مخاطب‌ها از طریق فایل‌های TXT, CSV, LOG و XLS

        • پیام‌های شخصی سازی شده

        • پیامک با حداکثر 160 کاراکتر

        • ایجاد الگوی قابل ذخیره

        • امکان ایجاد تاخیر در ارسال پیامک‌ها

      9. نرم‌افزار Multi SMS & Group SMS

      معرفی نرم افزار ارسال پیامک انبوه

      در معرفی نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه Multi SMS & Group SMS باید به چند زبانه بودن این برنامه اشاره کنیم. می‌توانید پیامک‌های کوتاه را برای گروه‌هایی که ایجاد کرده اید ارسال نمایید. امکان ارسال مجدد و پیگیری پیامک‌های قبلی از قابلیت‌های این برنامه است. برنامه رایگان است امّا دارای تبلیغات درون برنامه‌ای و خرید اعتبار برای ارسال خواهد بود.

      10. نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه My SMS

      یکی از بزرگترین سیستم‌های ارسال پیامک انبوه در انگلستان است که اکنون به طور جهانی نیز استفاده می‌شود. سیستم مدیریتی و API قوی و ایجاد ارتباط امن از ویژگی‌های بارز این نرم‌افزار است. در معرفی نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه My SMS می‌توان گفت که یک سرویس پیام رسانی بین پلتفرمی است که می‌توانید از طریق رایانه شخصی خود پیام‌های کوتاه را به صورت انبوه ارسال نمایید.

          • چندین دستگاه را پشتیبانی می‌کند.

          • با تلفن همراه شما هماهنگ می‌شود.

          • امن و مطمئن است.

          • اعلان‌های تماس را روی دسکتاپ شما نمایش می‌دهد.

          • می‌توانید به دیگر کاربران My SMS پیام رایگان ارسال کنید.

          • قابلیت سفارشی سازی دارد.

        10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

        10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
        خدمات پنل پیامکی آموت
        ورود
        قیمت پنل پیامکی