پیامک آموت

نرم افزار مورد نیاز ارسال پیامک انبوه

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق کامپیوتر راه‌های زیادی وجود دارد که برخی از آنها نیاز به نرم‌افزار و خرید سخت‌افزارهای خاص دارند و در برخی روش‌ها نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری نیست و راه‌اندازی آن به چیزی جز کامپیوتر یا گوشی شخصی شما نیازی ندارد.
آیا_برای_ارسال_پیام_کوتاه_انبوه_نیاز_به_نرم‌افزار_خاصی_است؟
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق کامپیوتر راه‌های زیادی وجود دارد که برخی از آنها نیاز به نرم‌افزار و خرید سخت‌افزارهای خاص دارند و در برخی روش‌ها نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری نیست و راه‌اندازی آن به چیزی جز کامپیوتر یا گوشی شخصی شما نیازی ندارد.

فواید ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای کسب‌وکارها

فواید ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای کسب‌ و کار ها

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یک راه‌حل تجاری خوب برای کسب‌وکارهایی است که قصد دارند به گستره‌ی وسیعی از مشتریان احتمالی خود دسترسی داشته باشند و به صورت تک به تک پیشنهاد خود را به آنها ارائه دهند. راه‌اندازی یک کمپین پیامکی به معنای ایجاد کانالی برای دستیابی به مشتریان احتمالی در سراسر ایران است. هیچ تفاوتی ندارد که قصد شما از این کمپین افزایش آگاهی از برند در ذهن افراد باشد و مردم را هرچه بیشتر با خدمات و محصولات خود آشنا کنید و یا بخواهید محصولات جدید فروشگاه خود را بفروشید. کسب‌وکار شما هر ابعادی که دارد بازاریابی پیامکی می‌تواند شما را با صرف کمترین هزینه به خواسته‌هایتان برساند.

 

۱. ارتباط تک‌به‌تک با مشتریان احتمالی

ارتباط با مشتریان از طریق پیام کوتاه نسبت به دیگر شیوه‌های تبلیغاتی و بازاریابی صمیمانه‌تر است. چون شما پیشنهاد ویژه‌ی خود را به صورت مستقیم به دست مشتری احتمالی خود می‌رسانید. مشتری پیام کوتاه دریافتی خود را باز می‌کند و به صورت انفرادی پیام شما را می‌خواند. شما می‌توانید از این قابلیت و صمیمیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرید.

وقتی شما از افراد آدرس ایمیل آنها را می‌خواهید، آن‌ را خیلی راحت‌تر از شماره تلفن خود به شما می‌دهند. همین امر نشان‌دهنده‌ی این است که شماره تلفن چقدر برای هر کس شخصی است. حال متوجه می‌شویم که بازاریابی پیامکی چرا کانالی صمیمی است. افراد به صورت ناخوداگاه وقتی پیامک دریافت می‌کنند اعتبار و ارزش بیشتری از دیگر شیوه‌های تبلیغاتی برای آن قائل هستند چون آن پیامک شخصی است و فضای دوستانه‌تری را برای آنها فراهم می‌کند. کسب‌وکارها به راحتی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و افراد را به سمت اهداف خود بکشانند.

۲. مقرون به صرفه

پیام‌های متنی بسیار ارزان قیمت هستند و نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارند. شما برای معرفی یک محصول جدید که به تازگی آن را به فروشگاه خود آورده‌اید به مخاطبین هدف خود اطلاع رسانی می‌کنید و هزینه‌ای دقیقا متناسب با تعداد آن پیامک‌ها پرداخت می‌کنید.

بیایید فرض کنیم شما دارای یک فروشگاه لباس در شهر خود هستید و لباس‌‌های فوق‌العاده‌ای را برای زمستان یا بهار آورده‌اید. گزینه‌‌های بسیاری برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی آن به مردم شهر وجود دارد، مثلا:

  • می‌توانید بنر تبلیغاتی در سطح شهر نصب کنید که هزینه‌ی بسیار بالایی دارد و ناگفته نماند که فقط افراد خاصی که از محل نصب آن عبور کنند متوجه آن می‌شوند. البته به شرط اینکه بنر دارای طراحی خوبی باشد و حسابی توی چشم باشد
  • می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات کنید، مثلا از اینفلو‌ئنسرهای اینستاگرام استفاده کنید که این روش نیز هزینه‌ی بسیار بالایی دارد و در عین حال ممکن است افراد محدودی از ساکنین شهر شما آن تبلیغ را ببینند و به آن واکنش نشان دهند.
  • بهترین شیوه‌ی تبلیغ استفاده از ارسال پیامک انبوه است. چراکه شما می‌توانید دقیقا برای مردم شهر خود و بر اساس دکل‌های مخابراتی پیامک خود را ارسال کنید. در این حالت مطمئن هستید که هیچ هزینه‌ی اضافه‌تری پرداخت نکرده‌اید.

قیمت پنل پیامکی آموت

  • ارسال پیامک از طریق سامانه‌ی پیامکی

    ارسال پیامک از طریق سامانه‌ی پیامکی

    بهترین روش ارسال پیام کوتاه انبوه تبلیغاتی برای کسب‌و‌کارها استفاده از سامانه‌ی پیامکی یا همان پنل پیامکی است. در این روش شما نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار و استفاده از هیچ‌ سخت‌افزار خاصی مانند مودم‌‌های GSM نخواهید داشت. در این روش تنها کافیست یک پنل پیامکی خوب و با امکانات بالا را تهیه کنید و با ورود به اکانت خود از طریق لپتاپ یا گوشی شخصی‌تان برای مشتریان احتمالی یا فعلی خود پیامک بفرستید.

    پنل پیامکی یک نرم‌افزار تحت وب است که پس از خرید آن از شرکت‌های معتبر مانند پنل پیامکی آموت، یک حساب کاربری به شما اختصاص داده می‌شود که برای ارسال پیامک کافیست به آن حساب وارد شوید و از خدمات متفاوت آن استفاده کنید. اما سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که از کجا شماره‌های مشتریان احتمالی خود را گیر بیاوریم و به آنها پیام ارسال کنیم؟

۱. ارسال پیامک انبوه با استفاده از بانک اطلاعاتی مشاغل

در پنل‌‌های پیامکی معتبر و دارای امکانات فراوان مانند پنل پیامکی آموت بانک‌‌های اطلاعاتی شماره‌ تلفن مشاغل مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. به طور مثال اگر شما یک بازاریاب B2B هستید که می‌خواهید محصول یا خدمات خود را به صنف خاصی ارسال کنید، می‌توانید به بانک شماره تلفن آن صنف دسترسی داشته باشید.

۲. ارسال پیامک انبوه با استفاده از نقشه

در پنل پیامکی آموت شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مردم یک منطقه مشخص، از محله گرفته تا یک شهر و استان نیازی به داشتن شماره موبایل افراد ندارید. بلکه کافیست منطقه‌ی مورد نظر را روی نقشه انتخاب کنید و پیامک خود را بنویسید. پنل پیامکی آموت به صورت خود کار بر اساس منطقه‌ای که شما روی نقشه انتخاب کرده‌اید پیام کوتاه شما را ارسال می‌کند.

ارسال پیامک با استفاده از مودم GSM

ارسال پیامک با استفاده از مودم GSM

یکی از راه‌‌های ارسال پیام کوتاه انبوه استفاده از مودم‌های GSM و نرم‌افزار مدیریت پیام کوتاه است. در این روش کسب‌وکارها باید اقدام به تهیه یک نرم‌افزار مدیریت پیام کوتاه و نیز یک مودم GSM  سیمکارتی کنند و بعد از راه‌اندازی آنها اقدام به ارسال پیام کوتاه انبوه کنند.

  • در این روش کارکنان یک کسب‌وکار باید به صورت دستی یا از طریق یک فایل اکسل شماره تلفن‌هایی که قصد ارسال پیام کوتاه به آنها را دارد در دفترچه تلفن نرم‌افزار وارد کنند و امکان ارسال پیامک انبوه به افرادی که شماره‌ی آنها را ندارند امکان پذیر نمی‌باشد.
  • ارسال پیامک گروهی به این روش با انتخاب دسته‌ای از شماره‌های وارد شده در دفترچه تلفن امکان پذیر است. همچنین قادر خواهید بود به صورت تکی برای افراد پیام کوتاه ارسال کنید.

 

همانطور که دیدیم:

کسب‌وکارها برای ایجاد یک کانال مستقیم به مشتریان فعلی و احتمالی خود از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند. این سبک از بازاریابی آنان را قادر می‌سازد تا با صرف کمترین هزینه بیشتر بازدهی را از تبلیغات خود داشته باشند. آنها برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به صورت انبوه می‌توانند از دو روش استفاده کنند که بهترینش استفاده از سامانه‌ی پیامکی می‌باشد چرا که نه نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی دارد و نه به سخت‌افزار خاصی نیاز دارد. افراد در این روش فقط کافیست وارد اکانت پنل پیامکی خود شوند و اقدام به ارسال پیامک مد نظر خود کنند.

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!

10روز بصورت رایگان استفاده کنید!
خدمات پنل پیامکی آموت
ورود
قیمت پنل پیامکی