پیامک آموت

افزایش هزینه پیامک تبلیغاتی( اردیبهشت 1402) + راهکار

قیمت همیشه عنصر تاثیرگذاری است؛ در زمان خرید یک کالا یا زمان استفاده از خدمات یک شرکت بین رقیبانش، شما قطعا در ذهن‌تان به دنبال جمع و تقسیم و سنجش قیمت هستید تا تصمیم درست‌تر و اقتصادی‌تر را اتخاذ کنید. اما این ماجرا گاهی اهمیت بیشتری می‌یابد؛ مثلا ما همیشه گفتیم و شما هم می‌دانید که در بحث تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی از به صرفه‌ترین و منطقی‌ترین راه‌ها برای تبلیغات است. اصولا کسب و کارها به دنبال این نوع بازاریابی می‌روند چون نسبت هزینه‌ای که می‌شود به نسبت سودی که در آینده همراه دارد، بسیار ناچیز است.

در واقع درباره تبلیغات پیامکی می‌توان گفت شما کاشته‌ی کمی خواهید داشت اما برداشت‌تان چندین برابر خواهد بود و همین عامل یکی از دلایلی است که این نوع بازاریابی را ارزشمند می‌کند؛ البته دلایل دیگری هم دارد که در این مقال نمی‌گنجد اما اگر برای دانستن بیشتر مشتاق بودید، کارشناسان پیامک آموت برای مشاوره، با حوصله و روی گشاده پاسخگوی شما خواهند بود.

ما در این مطلب می‌خواهیم دست شما را بگیریم و کمی بیشتر به حوزه تبلیغات پیامکی نزدیکتان کنیم؛ برای این امر لازم است که شما با قیمت‌ها و اپراتورها آشنایی کامل داشته باشید. همانطور که می‌دانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی شما می‌توانید از سه خط استفاده کنید که هریک بسته به موضوع پیامک شما و نحوه ارسال آن متفاوت است.

تغییر تعرفه‌های پیامک تبلیغاتی در سال 1402

هر ساله شاهد تغییرات سراسری و کشوری در تعرفه‌ پیامک‌های تبلیغاتی هستیم؛ در سال‌های گذشته اما تغییرات و افزایش بسیار کمتری را در تعرفه‌ها شاهد بودیم. گاهی تغییر 10 درصدی را در قیمت‌ها می‌دیدیم و گاهی حتی پیش می‌آمد که در یک سال هیچ افزایش قیمتی را نداشتیم.

امسال اما شرایط کمی متفاوت‌تر از همیشه بود؛ زمزمه‌ها حاکی از افزایش قیمتی کمی بیشتر از همیشه بود و در نهایت با تصویب اپراتورهای تلفن همراه در کشور، در اردیبهشت سال 1402 افزایش تعرفه‌ای برابر با 100 درصد را خواهیم داشت. این دومین سالی است که افزایش 100 درصدی تعرفه‌ پیامک‌های تبلیغاتی را می‌بینیم. این تغییرات سراسری بوده و در تمام کشور اعمال خواهد شد.

انواع خطوط ارسال پیامک انبوه

      • خط تبلیغاتی 98: برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود و نکته قابل اهمیت آن این است که قابلیت ارسال به بلک لیست را هم دارد.

        • خط خدماتی: این نوع خط هر ساعت از شبانه‌روز قابلیت ارسال پیامک را دارد و توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و محتواهایی نظیر اطلاع‌رسانی‌های مهم، کد OTP و پیامک‌های بانک را ارسال می‌کند؛ امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را ندارد ولی امکان ارسال به لیست سیاه مخابرات را دارد.

          • خط عمومی یا خطوط آزاد: این خطوط به صورت عمومی و مشترک در اختیار کسب و کارها قرار داده می‌شود و چون مشترک است امکان نظرسنجی یا دریافت پاسخ از سوی مخاطب را ندارد.

        این خطوط هیچ کدام برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارد و صرفا کاربری و نیاز شماست که مشخص می‌کند  کدام خط برای شما مناسب‌تر است. اگر به عنوان یک سازمان یا اداره درحال فعالیت هستید، خطوط خدماتی پاسخگوی نیاز شماست و اگر می‌خواهید لیست سیاه مخابرات را دور بزنید، پیشنهاد ما به شما خطوط تبلیغاتی 98 است. خطوط تبلیغاتی برای دریافت پاسخ و نظرسنجی هم مناسب است و در غیر این دو صورت، خطوط عمومی هم کار شما را راه می‌اندازد و نیازی به سختگیری بیشتر در این زمینه نیست.

        تفاوت بسته‌های مختلف پیامک آموت در چیست؟

        پیامک آموت پنل اس ام اس خود را در چهار بسته ارائه می‌دهد، بسته پایه، محبوب‌ترین، سودمندترین و کامل‌ترین؛ نکته قابل توجه در این زمینه این است که تفاوت بقیه سامانه‌ها در قیمت‌ بسته‌هایشان، امکاناتی است که ارائه می‌دهند. مثلا سامانه‌های پیامکی دیگر در بسته پایه، امکانات بسیار محدودی ارائه می‌دهند و به این شکل مشتری را برای خرید بسته‌های دیگر ترغیب می‌کنند.

        در پنل پیامکی آموت اما این چنین نیست؛ اینجا تفاوت بسته‌ها تنها در زمانی است که برای کاربر فعال است. یعنی تفاوت بسته پایه با کامل‌ترین بسته این است که بسته پایه یک ماهه است و کامل‌ترین بسته به طور دائمی فعال است. به این شکل شما با خرید بسته یک ماهه همان امکاناتی را در اختیار دارید که برای بسته دائمی ارائه می‌شود. پس می‌توانید با توجه به نیاز خود بسته مورد نظرتان را فعال کنید. البته این هزینه را شما فقط برای فعال کردن سرویس می‌دهید و برای ارسال پیامک باید با توجه به اپراتور، پنل خود را شارژ کنید.

        نوع بسته پایه محبوب‌ترین سودمندترین کامل‌ترین
        زمان فعال بودن بسته یک ماهه سه ماهه یک ساله دائمی
        بسته‌های پنل پیامک آموت و مدت زمان فعال بودن آن‌ها

        برای آگاهی از کیفیت و خدمات ارائه شده توسط پنل پیامک آموت، می‌توانید از نسخه رایگان ده روزه استفاده کنید تا ضمن آشنایی بیشتر با خدمات و امکانات پیامک آموت، تصور درست‌تری هم از نیاز خودتان و انتخاب بسته مورد نظرتان داشته باشید. اگر در این زمینه سوال یا ابهامی داشتید، با پشتیبانی پنل پیامک آموت تماس بگیرید یا شماره تماس خود را در سایت آموت وارد کنید تا کارشناسان ما( با رعایت اصول وقت‌شناسی) با شما ارتباط برقرار کنند.

        هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف

        کمی بالاتر درباره هزینه‌های فعالسازی پنل پیامک آموت اطلاعاتی به شما ارائه دادیم؛ اما مرحله بعد از فعالسازی این است که شما پنل خود را شارژ کنید و میزان شارژ هم بستگی به نیاز و مقدار استفاده شما دارد. ممکن است در طول یک ماه پیامک‌های تبلیغاتی شما محدود باشد و در یک ماه هم شما درحال اجرای یک کمپین تبلیغاتی باشید که نیاز به ارسال پیامک به صورت انبوه دارید، در چنین شرایطی طبیعتا باید پنل پیامک خود را بیشتر شارژ کنید اما در این زمینه محدودیتی ندارید.

        در هزینه ارسال هر پیامک سه عامل مهم تاثیرگذار است:

          تعداد کاراکترهای پیامک شما

          زبان پیامک شما( فارسی یا انگلیسی)

          اپراتور دریافت کننده پیام شما

           

          تعداد کاراکترهای پیام شما در صورتی که 70 کاراکتر باشد یک پیامک محسوب می‌شود و هزینه یک پیامک از شارژ شما کسر می‌شود، این در شرایطی است که اگر پیامک شما دارای 71 کاراکتر باشد، دو پیامک محسوب می‌شود. اپراتور دریافت کننده پیام شما، ایرانسل باشد، همراه اول یا رایتل در هزینه‌ای که ارسال می‌شود تفاوت دارد.

          قیمت پنل پیامک 

          کلام آخر

          یکی از جذابیت‌های مهم تبلیغات پیامکی همین هزینه‌ی کم و سود حاصل شده قابل توجه آن است و تلاش ما این است که در رسیدن شما به اهداف تبلیغاتی‌تان همراه شما باشیم و پا به پای شما قدم برداریم؛ پنل پیامک آموت با وجود این تغییرات در کنارتان خواهد بود و با ارائه کمترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی در کشور، راه‌حل‌های منطقی و کم هزینه‌تری را به شما ارائه می‌دهد.

          برای آشنایی بیشتر با پنل پیامک آموت می‌توانید به صورت 10 روز رایگان از آن استفاده کنید و در صورتی که مایل به خرید بودید، با پشتیبانی هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز در خدمت شما خواهیم بود.

          برخی از مشتریان ما

          آخرین مقالات

          پنل اس ام اس بانه

          پنل اس ام اس بانه

          پنل اس ام اس دانشگاه

          پنل اس ام اس دانشگاه

          پنل اس ام اس آمل

          پنل پیامک آمل

          پنل اس ام اس برای کارواش

          پنل اس ام اس برای کارواش

          ورود
          قیمت پنل پیامکی